Hvilken trailer passer til denne?
Fra : TGJ

Dato : 01-11-10 20:35

Fra : Bjørn J.

Dato : 01-11-10 20:38

"TGJ" <somewhere@theinternet.com> skrev i en meddelelse
news:4ccf165c$0$25133$c3e8da3$124d6dc4@news.astraweb.com...
> http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Corvette-C6-6,2-Coup%C3%A9-Competition_ID117700464.htm

Du finder brugte trailere her som passer:

http://www.brenderup.dk/Default.aspx?ID=6&eComSearch=1&eComQuery=&Price_Max=&Category=Leisure&Model=

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Andersen [3650]

Dato : 01-11-10 20:39

Den 01-11-2010 20:34, TGJ skrev:
> http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Corvette-C6-6,2-Coup%C3%A9-Competition_ID117700464.htm

Er du dum eller hva'
Der er sq da ingen krog på, så der er self ingen trailere der passer.
Der er endnu ikke lavet trådløse trailere. Tsk tsk.

Fra : Bjørn J.

Dato : 01-11-10 20:42

"Andersen [3650]" <FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> skrev i en meddelelse

> Er du dum eller hva'
> Der er sq da ingen krog på, så der er self ingen trailere der passer.
> Der er endnu ikke lavet trådløse trailere. Tsk tsk.

Hvad betyder TRÆK i annoncen ?

Porttræk ?
Dørtræk ?
Remtræk ?
Snoretræk ?

eller ?

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 01-11-10 20:51

On Mon, 1 Nov 2010 20:42:04 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>"Andersen [3650]" <FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> skrev i en meddelelse

> [...]

Du er da dum eller hvad?

Det da gennemtræk.

Andersen har det med at fare lidt hårdt frem, af og til. For en stund
siden mente han ganske bestemt at jeg var morder, men dommen lød trods
alt kun på at have været fører af en lastbil.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 01-11-10 21:32

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du er da dum eller hvad?

Jep

> Det da gennemtræk.

Nope !

> Andersen har det med at fare lidt hårdt frem, af og til. For en stund
> siden mente han ganske bestemt at jeg var morder, men dommen lød trods
> alt kun på at have været fører af en lastbil.

Den er da skide smart:

http://www.youtube.com/watch?v=YKflt5MxWpA

....)))))))))))))))))))

Fra : Armand

Dato : 02-11-10 13:51

Den 01-11-2010 21:32, Bjørn J. skrev:

> Den er da skide smart:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YKflt5MxWpA

Det tager nok ikke længe inden dén krog (ved: 0:23) er slidt over :-/

--
Armand.

Fra : Bjørn J.

Dato : 02-11-10 14:14

KLIP

> Det tager nok ikke længe inden dén krog (ved: 0:23) er slidt over :-/

Det er en amerikanerkrog.

Sådan een sad der på min søns Nissan Silvia Hatchback 2.0i 16V DOHC.

Den kan IKKE godkendes i Danmark.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 02-11-10 14:29

On Tue, 2 Nov 2010 14:14:01 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Det er en amerikanerkrog.
>
>Sådan een sad der på min søns Nissan Silvia Hatchback 2.0i 16V DOHC.

>--

Hed den ikke mere end det? Ikke noget med Push Pull Power
Automatic Servo Airstream osv. osv.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 02-11-10 14:37

> Hed den ikke mere end det? Ikke noget med Push Pull Power
> Automatic Servo Airstream osv. osv.

Nope, men du kan få det kort: Nissan S12.

Har nu selv haft een fra næsten ny i hine tider.

Da jeg ved, du er yderst nysgerring, kan du se potten her ... endda i
sønnikkes farve..

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Silvia

Fra : Martin Bak

Dato : 02-11-10 17:17

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Har nu selv haft een fra næsten ny i hine tider.
>
> Da jeg ved, du er yderst nysgerring, kan du se potten her ... endda i

Så sønnikken er indianer?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Bjørn J.

Dato : 02-11-10 18:21

KLIP

> Så sønnikken er indianer?

Jep, men potten er forlængst solgt.

Han kører Fårrd..

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-11-10 01:25

Den 01-11-2010 20:50, folmer@rasmussen.dk skrev:

> [...]
> siden mente han ganske bestemt at jeg var morder, men dommen lød trods
> alt kun på at have været fører af en lastbil.

Argh, går du stadig og gumler på den. Livet er da for kort til at tage
noget der er skrevet på usenet, alvorligt i mere end 10 min.
Tør nu snotskaftet og smut ud og kør en tur.

Har iøvrigt nu nærlæst beskrivelsen af ovennævnte dyt og sørme om ikke
der undet udstyr står der er anhængertræk. Så ja jeg har nok lige været
en kende for hurtig og kun spottet mangel af krog på billedet.
Hvis det er nogen trøst så kan jeg da godt beklage mit tidligere indlæg

Fra : Bjørn J.

Dato : 03-11-10 02:34

"Andersen [3650]" <FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvis det er nogen trøst så kan jeg da godt beklage mit tidligere indlæg

Husk også at tørre dit snotskaft, det må løbe eftertrykkeligt efter du måtte
beklage dit fejlagtige indlæg..

Om du også vil køre en tur, ja, det er helt op til dig...;)

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-11-10 07:14

Den 03-11-2010 02:34, Bjørn J. skrev:
> [...]
> beklage dit fejlagtige indlæg..
>
> Om du også vil køre en tur, ja, det er helt op til dig...;)

Har tørret snotten, men det var nu fordi hunden fik en længere tur her i
kulden. Så løber snotten helt naturligt

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 03-11-10 09:27

On Wed, 03 Nov 2010 01:24:33 +0100, "Andersen [3650]"
<FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> wrote:

>Argh, går du stadig og gumler på den. Livet er da for kort til at tage
>noget der er skrevet på usenet, alvorligt i mere end 10 min.
>Tør nu snotskaftet og smut ud og kør en tur.

>--

Det har jeg østeuropæere til.

> [...]

>en kende for hurtig og kun spottet mangel af krog på billedet.
>Hvis det er nogen trøst så kan jeg da godt beklage mit tidligere indlæg

Det var da rart. Jeg har ikke noget imod heftige diskussioner, men jeg
bliver s'gu harm når den eneste "forbrydelse" man har begået er at
passe sit job.

Undskyldning accepteret.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kent Friis

Dato : 01-11-10 20:59

Den Mon, 1 Nov 2010 20:42:04 +0100 skrev Bjørn J.:

> "Andersen [3650]" <FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> skrev i en meddelelse

> [...]

Baghjulstræk.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Bjørn J.

Dato : 01-11-10 21:25

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Baghjulstræk.

Jeg hælder nu mere til: Sidetræk.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 01-11-10 20:46

On Mon, 01 Nov 2010 20:39:19 +0100, "Andersen [3650]"
<FJERNaa@FJERNindbakke.FJERNdk> wrote:

>Er du dum eller hva'
>Der er sq da ingen krog på, så der er self ingen trailere der passer.
>Der er endnu ikke lavet trådløse trailere. Tsk tsk.

Hvorfor står der så "Anhængertræk" under udstyr ?

/Hans

Fra : Bjørn J.

Dato : 01-11-10 21:38

KLIP

> Hvorfor står der så "Anhængertræk" under udstyr ?

Jep og her er så campingvognen for potten:

http://www.youtube.com/watch?v=dzGWnicCigs&feature=related

God Bless America

Fra : Lars Hansen

Dato : 02-11-10 08:45

> "Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Jep og her er så campingvognen for potten:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=dzGWnicCigs&feature=related

Helle for IKKE at ligge i den og sove når der kommer en spasmager forbi og
lukker låget i.....

Lars Hansen

Fra : Leo Jensen

Dato : 02-11-10 00:50

On 1 Nov., 20:39, "Andersen [3650]" <FJER...@FJERNindbakke.FJERNdk>
wrote:
> Den 01-11-2010 20:34, TGJ skrev:>http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Corvette-C6-6,2-Coup%C3%A...
>
> Er du dum eller hva'
> Der er sq da ingen krog på, så der er self ingen trailere der passer.
> Der er endnu ikke lavet trådløse trailere. Tsk tsk.

Hvis bilen har kørt i Jylland er der træk på som standard. Billederne
tyder på et aftageligt træk, som i modsætning til de fleste aftagelige
træk taget af...

Jeg har da også træk på Jaguaren. Den er ganske uegnet til transport
af grus, brædder, fundamentsblokke, gipsplader o.l. i bagagerum og
kabine. Bagsædet kan ikke engang lægges ned, og det ville sq da også
være træls at skulle have affald ind i bilen, når man skal på
genbrugspladsen...

MVH Leo

Fra : \"@

Dato : 01-11-10 21:03

Den 01-11-2010 20:34, TGJ skrev:
> http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Corvette-C6-6,2-Coup%C3%A9-Competition_ID117700464.htm
>

> /Thomas

Min søster havde en MB 320 CLK Cabriolet. Den blev der gloet efter, da
hun et år kom kørende hjem fra Langelandsfestival med en campingvogn efter.

Mikael

Fra : Bjørn J.

Dato : 01-11-10 21:19

""@" <""redhat(\"@)ifh.dk"> skrev i en meddelelse

KLIP

> Min søster havde en MB 320 CLK Cabriolet. Den blev der gloet efter, da hun
> et år kom kørende hjem fra Langelandsfestival med en campingvogn efter.

Klart klart ... det skal jo være en 'Adventure trailer' ....

http://www.corvetteam.com/unique-gift-products/adventure-sports-sst2-corvette-trailer/

Fra : Anders Majland

Dato : 02-11-10 08:31

> Klart klart ... det skal jo være en 'Adventure trailer' ....
> http://www.corvetteam.com/unique-gift-products/adventure-sports-sst2-corvette-trailer/

Hvis man ikke kan have bagagen i corvetten så send det med en
fragtmand/kurer/lillemor ...

Sådan en corvette er sikkert svær nok ikke at bringe kørerkortet i fare med,
og det bliver ihvertfald ikke bedre at have traileren bagefter....

/A

Fra : -

Dato : 05-11-10 18:40

Den 02-11-2010 08:31, Anders Majland skrev:

> [...]
>
> Sådan en corvette er sikkert svær nok ikke at bringe kørerkortet i fare
> med, og det bliver ihvertfald ikke bedre at have traileren bagefter....

Der er i hvertfald en god chance for at blive knaldet på overvægt.
Ifølge specs i Bilmagasinet og Bilrevyen må den max trække 0 kg. Men
måske går det med et cykelstativ.

/Claus