Lysstofrør T4 22wat
Fra : Gunnar007

Dato : 29-10-10 18:33

Jeg søger med lys og lygte et par rør som hedder T4 22watt, mere står der
ikke på røret.
Jeg har søgt nettet tyndt, finder dem ikke, har forsøgt diverse grosist
steder uden held.

Nogen som har kendskab til et sted med netop dette rør?
Røret sidder i et spejl på et toilet, der sidder 2 rør, 1 i hver side.
Spejlet er ca 2½ år gammel, og Bauhaus kan umiddelbart ikke skaffe rør til
det spejl mere..

Hjælp hjælp

Hilsen G

Fra : CC

Dato : 29-10-10 19:41

Den 29-10-2010 19:32, Gunnar007 skrev:
> [...]
> Røret sidder i et spejl på et toilet, der sidder 2 rør, 1 i hver side.
> Spejlet er ca 2½ år gammel, og Bauhaus kan umiddelbart ikke skaffe rør

T4 rør er 12 mm i diameter. Prøv at se om du kan bruge et T5 rør som er
16 mm i diameter.

Prøv også nogle køkkenskab/baderums indretnings forretninger.
T4 rør kan også være anvendt i lysarmaturer under overskabe.

Din lokale el-installatør bør også kunne skaffe det hjem (det bliver
sikker dyrt).

Fra : Gunnar007

Dato : 29-10-10 20:19

<
[...]

Men har T5 rør samme længde som et T4 22wat. Jeg har set et T5 18 watt og
det var en del kortere end mit T4 rør

Jeg har prøvet at kontakte firmaet Højagerbelsyning (engros) De kan ikke
skaffe det, og mente at det ville blive mere end svært..

Hilsen G

Fra : cykelsmeden

Dato : 29-10-10 20:32

Den 29-10-2010 21:18, Gunnar007 skrev:
> [...]
>
> Jeg har prøvet at kontakte firmaet Højagerbelsyning (engros) De kan ikke
> skaffe det, og mente at det ville blive mere end svært..
hvad er længden, det er sikkert mere relevant end tykkelsen.

Jeg har lidt forskellige liggende, beregnet til spilleautomater.

//finn

Fra : CC

Dato : 29-10-10 20:34

> [...]
>
> Men har T5 rør samme længde som et T4 22wat. Jeg har set et T5 18 watt
> og det var en del kortere end mit T4 rør

Det eneste jeg umiddelbart har kunne finde om T4 rør er noget
"amerikansk noget".

Prøv at måle længden af dit T4 rør, og sammenlign med et T5 rør.
De store fabrikanter Osram etc. har alle produktkataloger liggende på
nettet.

Hvem har fremstillet spejlet?

Fra : ABJ

Dato : 30-10-10 12:41

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Røret sidder i et spejl på et toilet, der sidder 2 rør, 1 i hver side.
> Spejlet er ca 2½ år gammel, og Bauhaus kan umiddelbart ikke skaffe rør til

Jeg har for ½ år siden købt T4 rør i Bauhaus Tilst, men kan ikke huske
hvilken effekt det var, de havde flere typer.