Det her er jeg ikke sikker
Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 28-10-10 20:36

Men det var sikkert rigtigt sjovt da han kunne mærke at det ville gå godt.

http://www.youtube.com/watch?v=HS7NhmUzTMc&feature=grec_index

Mvh
Claus

Fra : Anders Ecklon

Dato : 28-10-10 21:03

Den 28-10-2010 21:35, Claus Nygaard-Pedersen skrev:
> Men det var sikkert rigtigt sjovt da han kunne mærke at det ville gå godt.

Hvis du ikke har lagt mærke til det, er det en viral marketing reklame.

Dvs. det er 99% CGI fra bilen kører afsted til den er tilbage igen.

Men det er da nogenlunde lavet.

Fra : Martin Bak

Dato : 29-10-10 10:45

"Anders Ecklon" <andersfjernmig@lupine.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke har lagt mærke til det, er det en viral marketing reklame.
>
> Dvs. det er 99% CGI fra bilen kører afsted til den er tilbage igen.
>
> Men det er da nogenlunde lavet.

Det er tilsyneladende lave i DK. Bilens nummerplade er i hvert fald dansk.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 29-10-10 10:48

> "Anders Ecklon" <andersfjernmig@lupine.dk> skrev i en meddelelse

> Det er tilsyneladende lave i DK. Bilens nummerplade er i hvert fald dansk.

men nummerpladen er måske også fake? Biltorvet kender intet til nummeret TY

Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-10-10 11:58

>"Martin Bak" skrev i meddelelsen
>men nummerpladen er måske også fake? Biltorvet kender intet til nummeret TY
>33 241

Jeg slog den også lige efter.
Her siger den at det er en VW Polo 1,6 fra 1996, som er afmeldt i 15/1-2009.

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : Leo Jensen

Dato : 29-10-10 05:21

On 29 Okt., 12:57, "Per Beer Hansen" <perbeerNOS...@NOSPAMperbeer.dk>
wrote:

> Jeg slog den også lige efter.
> Her siger den at det er en VW Polo 1,6 fra 1996, som er afmeldt i 15/1-2009.

Hmmm. Man har altså lavet stuntet i en Polo og retoucheret Niva'ens
karosseri over på den ??

Leo

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-10-10 12:24

>"Leo Jensen" skrev i meddelelsen
>
>Hmmm. Man har altså lavet stuntet i en Polo og retoucheret Niva'ens
>karosseri over på den ??

Polo - Niva, hvad er forskellen?

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 28-10-10 21:05

Den Thu, 28 Oct 2010 22:03:19 +0200 skrev Anders Ecklon:

> Hvis du ikke har lagt mærke til det, er det en viral marketing reklame.
>
> Dvs. det er 99% CGI fra bilen kører afsted til den er tilbage igen.
>
> Men det er da nogenlunde lavet.

MÃ¥ske!

Hvis du ser på hvad andre bruger deres Lada Niva'er til så vil jeg tro at
det er filmet uden snyd.

Mvh
Claus

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 29-10-10 18:57

On 28 Oct 2010 20:05:11 GMT, Claus Nygaard-Pedersen <nomail@nomail.dk>
wrote:

>Måske!
>
>Hvis du ser på hvad andre bruger deres Lada Niva'er til så vil jeg tro at
>det er filmet uden snyd.

Det der, kræver mindst 500 hk og padledæk, ala Formula Offroad, den
bil man ser 7:35 inde i http://www.youtube.com/watch?v=115k3NxM3MQ har
180 hk og bakken er ikke nær så stejl.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 29-10-10 10:53

On 28 Oct 2010 19:35:45 GMT, Claus Nygaard-Pedersen <nomail@nomail.dk>
wrote:

>Men det var sikkert rigtigt sjovt da han kunne mærke at det ville gå godt.
>
>http://www.youtube.com/watch?v=HS7NhmUzTMc&feature=grec_index

Det er en fake, der er et par andre videoer samme steds hvor nogle
tyskere forsøger stuntet (for at efterprøve om det videoen viser nu
kan passe) og de kommer ikke i nærheden af dette.

Dog forundres jeg over den danske nummerplade, den erindre jeg ikke
fra det clip som tyskerne bruger som udgangs punkt for deres forsøg.

/Hans

Fra : Kent Friis

Dato : 29-10-10 16:32

Den Fri, 29 Oct 2010 13:53:17 +0400 skrev Hans Kjaergaard:

> [...]
>
> Dog forundres jeg over den danske nummerplade, den erindre jeg ikke
> fra det clip som tyskerne bruger som udgangs punkt for deres forsøg.

Det er en "viral ad". Der er flere af samme slags.

Bl.a. en (vist endda lavet af samme reklamebureau), med en surfer der
bruger en stang dynamit til at skabe en bølge i surf-størrelse inde
på en af de københavnske søer.

En anden (dog vist svensk) viser en flok unger der bygger et loop
på den lokale jernbane, så togpassagerne får sig en tur på
hovedet.

Mvh
Kent
--