Mærkelig artikkel om tidligere dansktop-st~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-10-10 18:59

http://www.bt.dk/kendte/dansktop-stjernens-nedtur-fejlbehandlet-og-tandloes

Jeg ved ikke lige hvilke prioritering der er lagt for dagen, ved udvælgelse
af denne historie som en nyhed ? - måske journalisten ikke havde andre
nyheder at tage af.

Men ok. Jeg kan godt nok ikke kende hende. Hold helt ferie.

Her er hendes store hit fra 1966, Stop mens legen er god.
http://www.youtube.com/watch?v=HFGXW8REGE4
(Det kan man så sige at hun også har gjort)

Her er hendes nok mest kendte hit, Flower power tøj
http://www.youtube.com/watch?v=mqEOjdhQkUg&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-10-10 19:02

meddelelsen news:4cc8685e$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

De bringer også et helt billedearkiv med hende:
http://www.bt.dk/kendte/se-billederne-ulla-pia-foer-og-nu

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-10-10 21:14

meddelelse news:4cc8685e$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg ved ikke lige hvilke prioritering der er lagt for dagen, ved
> udvælgelse af denne historie som en nyhed ? - måske journalisten ikke

Det er nok den samme journalist, som efter 20 år fandt ud af, at Ole Sohn
har været kommunist

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-10-10 13:06

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=HFGXW8REGE4
> (Det kan man så sige at hun også har gjort)
>
> Her er hendes nok mest kendte hit, Flower power tøj

Der var nok lige lidt plads tilbage, der skulle bruges... For sådan lige
umiddelbart, har hun da vist ingen skibe i søen for tiden... Kan det ikke
andet, kan det da altid gavne hendes pladesalg... Sådan er aviser jo... Der
skal stå noget på alle sider, og tom plads accepteres ikke... Og måske er
det ikke helt tilfældigt... For jeg så da hendes plade forleden dag, så jeg
tror du kan vente flere af den slags artikler, da jeg så adskillige plader i
den serie... Så helt tilfældigt, var det nok ikke.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-10-10 13:21

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> For jeg så da hendes plade forleden dag,

> M.V.H....Benny..

Har hun udgivet en ny plade ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-10-10 09:51

meddelelse news:4cc96aa5$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Har hun udgivet en ny plade ?
>
> Hilsen Åge

Nej det er en gammel serie, som pludseligt spøger igen.
Men det gør den jo ikke ringere.

M.V.H....Benny..