Nye vinterdæk hvilken ?
Fra : Ukendt

Dato : 27-10-10 22:36

Skal ud og have købt vinterdæk incl fælge til Toyota Verso forhjuls diesel
hakker

har i forvejen udmærkede sommerhjul på alu , så de skal bare gemmens væk

Standart bruger den 215/50-17. 5 huls fælge ET mål kan jeg ikke lige finde
på fælgene ?

Der er sikkert flere 100 i gruppen der selv har undersøgt hvad der er in
lige nu , hvad har i valgt ?

PE

Der lader de andre besteme hvad jeg skal købe ;) de får så også lov til at
finde det til mig. Hehe

Fra : Henrik B.

Dato : 27-10-10 22:54

> "P.E." skrev i meddelelsen
> Skal ud og have købt vinterdæk incl fælge til Toyota Verso forhjuls diesel
> hakker

Kærestens Verso har netop fået 4 stk. Conti TS830 på. Et rigtig godt
vinterdæk, som på Verso'en er totalt lydløst...

Prismæssigt kan du finde rigtig fine priser hos bl.a. Bigwheels.dk

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-10 03:38

"P.E." <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev :

>Der er sikkert flere 100 i gruppen der selv har undersøgt hvad der er in
>lige nu , hvad har i valgt ?

In og in, er vel så meget sagt - jeg vælger hovedsageligt Michelin
Alpin, eller helst Nokian
--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : oz3bto

Dato : 28-10-10 13:24

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> [...]
> --
> Jan_stevns
> ...det er satme svært at smække med en svingdør !

Bare en skam at nokians bedste model ikke umiddelbart ikke fåes i DK

Fra : ABJ

Dato : 28-10-10 15:49

> Bare en skam at nokians bedste model ikke umiddelbart ikke fåes i DK

Danske dækhandlere sælger ikke udprægede snedæk, de der sælges her er
"snaskdæk"

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 28-10-10 09:00

P.E. kom med denne ide:
> hvad har i valgt ?

Komplettraeder aus Flensburg med TS830 på.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 28-10-10 18:55

"Hans Paulin (6310)" skrev i meddelelsen

> Komplettraeder aus Flensburg med TS830 på.

Jep.
NG'ens tidligere jurist mailede mig forleden dette link: www.onlineraeder.de
hvor han netop har bestilt Komplettwinterräder til sin spritnye BMW 325d
sedan :)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 28-10-10 23:14

Mogens (K) har bragt dette til os:
> NG'ens tidligere jurist mailede mig forleden dette link: www.onlineraeder.de
> hvor han netop har bestilt Komplettwinterräder til sin spritnye BMW 325d
> sedan :)

Hans
www.zofiaoghans.dk