Krutte kan lide hvid musik
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-10-10 08:47

Fra : Henning Jensen

Dato : 26-10-10 10:15

Den 26-10-2010 09:47, Åge Halldorsson skrev:
> Kruttes rockmusik er tilsyneladende de hvides musik.

Hvorfor begynder du nu at blande race ind i musikken igen???
Det afhænger da af, hvor i verden du befinder dig.
Her et meget fint nummer med rockbandet 'Wrust', som er fra Botswana,
"Why Me":

http://www.youtube.com/watch?v=uNV6yUhV7uc&feature=related

Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 26-10-10 12:46

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
..

> Hvorfor begynder du nu at blande race ind i musikken igen???

Det er typisk for DFere...som du ved kan de ikke lide kulørte mennesker

Fra : Henning Jensen

Dato : 26-10-10 13:14

Den 26-10-2010 13:45, Allan Krautwald skrev:

> Det er typisk for DFere...som du ved kan de ikke lide kulørte mennesker

En herlig kvinde:

http://www.dr.dk/pirattv/klip/halvsent-pia-k-stripper

Henning.

Fra : Kert Rats

Dato : 26-10-10 13:30

> En herlig kvinde:
>
> http://www.dr.dk/pirattv/klip/halvsent-pia-k-stripper

Sjov video
Hvis det var Helle Torning-Schmidt, der var gæst i studiet, og havde givet
den på samme måde, så ville det nok ikke have været så morsomt. Der er mere
kolorit over Pia.

Venligst

Kert Rats

Fra : Henning Jensen

Dato : 26-10-10 13:34

Den 26-10-2010 14:29, Kert Rats skrev:

> Sjov video
> Hvis det var Helle Torning-Schmidt, der var gæst i studiet, og havde givet
> den på samme måde, så ville det nok ikke have været så morsomt.

Jeg vil da håbe, at der også kommer en video med Helle. Hun er ikke fri
af sin skattesag endnu. Det er ikke det sidste vi har hørt.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-10-10 13:44

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Jeg vil da håbe, at der også kommer en video med Helle. Hun er ikke fri af
> sin skattesag endnu. Det er ikke det sidste vi har hørt.

Hvorfor er det ikke det?. Kan der koges mere suppe på den høne?

haha

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 26-10-10 14:12

Den 26-10-2010 14:43, Åge Halldorsson skrev:

> Hvorfor er det ikke det?. Kan der koges mere suppe på den høne?

Ja, suppen er slet ikke færdig.
Ja, der mangler offentliggørelsen, af mange sider fra skattevæsenets
redegørelse til Helle.

Indbrud i Skatteministeriet, hvor op mod 100 pc'er blev stjålet, samt
skattevæsenet egen igangsatte undersøgelse, efter opdagelsen af, at et
ukendt antal skattemedarbejdere, ulovligt havde logged sig ind på Helles
skattesag. Samt det pludselige hastværk, med at få Wammen kørt frem i
toppen af både partiet, også som et emne, som kommende toppolitiker, er
lidt mystisk.

Det er så nu kun et spørgsmål om tid eller betaling, før der lækkes
oplysninger. Vil det ske før et valg, eller skal hun have lov til at
blive valgt, for derefter at blive væltet?

Jeg vil slutte med at skrive, at dette er det sidste politiske indlæg,
fra min side, i denne tråd om dette emne.
Betragt det ikke som uhøfligt, at jeg ikke svarer på dit kommende
indlæg, men jeg synes ikke, at jeg vil deltage i politiske debatter her
i musikgruppen.

Jeg vil godt kokettere med og om politik, men ikke diskutere politik.

Med et smil: hilsen Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 26-10-10 14:28

Samt det pludselige hastværk, med at få Wammen kørt frem i
> toppen af både partiet, også som et emne, som kommende toppolitiker, er
> lidt mystisk.

Ikke spor mystisk, de manglede en stemmesluger i Århus efter Svend Aukens
død og i øvrigt er Helle jo renset, så den suppe er kogt færdig.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-10-10 15:25

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Ikke spor mystisk, de manglede en stemmesluger i Århus efter Svend Aukens
> død og i øvrigt er Helle jo renset, så den suppe er kogt færdig.

Og dermed fik vi slukket den kogeplade.
Sådan!

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-10-10 13:33

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> En herlig kvinde:
>
> http://www.dr.dk/pirattv/klip/halvsent-pia-k-stripper
>
> Henning.

HAHAHAAA... For satan da.... hahaaaa

Her er Anders Fjog.
http://www.dr.dk/pirattv/klip/halvsent-pia-k-stripper/halvsent-foghs-secretsHilsen Åge

Fra : Kert Rats

Dato : 26-10-10 13:46

meddelelse news:4cc6ca5e$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]

Så mangler vi bare en video med prins Henrik, der jo blandt våbensamlere er
kendt som en stor bøssekender (jf. Monrad og Rislund, så det skal nok
passe.)

Venligst

Kert Rats

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-10-10 13:48

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen

> Så mangler vi bare en video med prins Henrik, der jo blandt våbensamlere
> er kendt som en stor bøssekender (jf. Monrad og Rislund, så det skal nok
> passe.)

Nej her er han
http://www.dr.dk/pirattv/klip/halvsent-pia-k-stripper/halvsent-foghs-secrets

Fra : Kert Rats

Dato : 26-10-10 14:05

meddelelse news:4cc6ce1a$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen

> Nej her er han
> http://www.dr.dk/pirattv/klip/halvsent-pia-k-stripper/halvsent-foghs-secrets

Det er da ikke prins Henrik, men Fogh - igen.

Venligst

Ker Rats

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-10-10 13:42

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> .

> Det er typisk for DFere...som du ved kan de ikke lide kulørte mennesker

NÅ! - Der er ellers ikke mangel på eorte indenfor slager. Så det er en
omgang vås og visse vasse.
Jeg har en del slager-sange, hvor det er en neger der synger.
http://www.youtube.com/watch?v=bM4li-Oa8sQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Fa0M1Q0HDlU&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-10-10 13:47

meddelelsen news:4cc6cc95$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg har en del slager-sange, hvor det er en neger der synger.
> http://www.youtube.com/watch?v=bM4li-Oa8sQ&feature=related
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Fa0M1Q0HDlU&feature=related

Negrene er også ret gode til at lave andre af de musikgenrer jeg kan lide.
Rock´n`roll: http://www.youtube.com/watch?v=kZ6h0kyqSRk
http://www.youtube.com/watch?v=8mix3gmzPa0

Men Krutte kan jo ikke lide negre indenfor rockmusik

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 26-10-10 13:56

Den 26-10-2010 14:41, Åge Halldorsson skrev:

> Jeg har en del slager-sange, hvor det er en neger der synger.
> http://www.youtube.com/watch?v=bM4li-Oa8sQ&feature=related

Roberto Blanco er cubaner (dog født i Tunis).

Sarah-Jane er hun neger???
(Selvfølgelig afhængig af, hvad du lægger i ordet)???
Hun fortæller ikke hvem hun er, på sin egen webside.
Hvis du med neger mener afrikansk, så synes jeg ikke hun ser sådan ud???

Hilsen Henning

Fra : Per H

Dato : 26-10-10 15:37

On Tue, 26 Oct 2010 13:45:39 +0200, "Allan Krautwald"
<allan@kanelbolle.dk> wrote:

>"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>.

>Det er typisk for DFere...som du ved kan de ikke lide kulørte mennesker

Det var ikke særlig intelegent skrevet, det kan du gøre langt bedre.

per

Fra : Allan Krautwald

Dato : 26-10-10 16:55

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var ikke særlig intelegent skrevet, det kan du gøre langt bedre.
> --
>
> Mvh
>
> per

Sikkert

Fra : Martin Bak

Dato : 26-10-10 18:22

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Sikkert

Men det var sandt.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-10-10 19:22

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Men det var sandt.
>
> --
> Martin
> www.martinbak.dk/

Det var også ikke særlig intelligent skrevet. Det lader ikke til at det kan
gøres bedre.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 26-10-10 20:16

meddelelse news:4cc71c45$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det var også ikke særlig intelligent skrevet. Det lader ikke til at det
> kan gøres bedre.

Og hvordan skulle du kunne bedømme det?

Fra : Per H

Dato : 26-10-10 23:41

On Tue, 26 Oct 2010 19:22:22 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

>Men det var sandt.

Ok

per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-10-10 08:26

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ok
> --
>
> Mvh
>
> per

Men hvor ved han fra, at det skulle være sandt og hvorfor ?

Hilsen Åge

Fra : Per H

Dato : 27-10-10 15:44

On Wed, 27 Oct 2010 09:26:07 +0200, Åge Halldorsson
<aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Men hvor ved han fra, at det skulle være sandt og hvorfor ?
>
>Hilsen Åge

tja jeg ved det heller ikke,

per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-10-10 16:12

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-10-10 16:13

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> On Wed, 27 Oct 2010 09:26:07 +0200, Åge Halldorsson

> [...]

Han ved det vist heller ikke selv

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-10-10 08:44

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> tja jeg ved det heller ikke,
> --
>
> Mvh
>
> per

Men jeg ved i hvert fald at her er noget rockmusik til Krutte.

Lille Fregnede Louise spillet som rockmusik.
http://www.youtube.com/watch?v=LqD_zBHcS9s (Det går vildt til)

Lille Fregnede Sophie spillet som rockmusik:
http://www.youtube.com/watch?v=-SiU_Vzfhhc&feature=related (Huu hej, rigtig
noget for Krutte)

Hilsen Åge