Nu kan alle få svar på det store spørgsmål~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-10-10 16:17

Ikke et øje er tørt.
Tag selv testen her og se hvad netop DU har behov for:
http://www.daektest.dk/

Jeg har (ikke overraskende) brug for 4 stk nye Michelin Pilot Alpin
vinterdæk

Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Noget for pladesmeden:

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 25-10-10 16:27

On Mon, 25 Oct 2010 17:16:32 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Ikke et øje er tørt.
Men testen hedder altså: "Hvilket (Michelin) vinterdæk skal jeg vælge"
og ikke "Skal jeg have vinterdæk?".

Så svaret giver vist sig selv indenfor Michelins vinterdæk program.

/Hans

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 25-10-10 16:27

> [...]

>http://www.daektest.dk/
>
>Jeg har (ikke overraskende) brug for 4 stk nye Michelin Pilot Alpin

Det har jeg overraskende nok også.

Det er ellers underligt, for ved skift til vintersutterne her for et
par uger siden, blev jeg enig med mig selv om, at der var lige til én
sæson mere i de dæk.

Det spurgte de ikke om i testen.

Det virker ellers meget troværdigt alt sammen. .o))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kent Friis

Dato : 25-10-10 16:28

Den Mon, 25 Oct 2010 17:16:32 +0200 skrev Per Beer Hansen:
> [...]
> http://www.daektest.dk/
>
> Jeg har (ikke overraskende) brug for 4 stk nye Michelin Pilot Alpin

Der må være fejl i testen.

Til spørgsmålet om miljø svarede jeg "fuck det" (eller hvad der nu
stod), og jeg fik anbefalet Michelin Alpin Green.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Andersen [3650]

Dato : 25-10-10 22:29

Den 25-10-2010 17:28, Kent Friis skrev:
> Der må være fejl i testen.
>
> Til spørgsmålet om miljø svarede jeg "fuck det" (eller hvad der nu
> stod), og jeg fik anbefalet Michelin Alpin Green.

Me 2

Fra : Ole Sørensen

Dato : 27-10-10 19:10

> Me 2

Mig 3 :)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-10-10 22:45

Per Beer Hansen formulerede spørgsmålet:
> Tag selv testen her og se hvad netop DU har behov for:

Åh Gud, åh Gud; jeg har købt Conti!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 26-10-10 14:58

Den 25-10-2010 23:44, Hans Paulin (6310) skrev:
> Per Beer Hansen formulerede spørgsmålet:
>
> Åh Gud, åh Gud; jeg har købt Conti!

Skynd dig at sætte dem til salg igen, og få
så købt nogle Michelin Pilot Alpin!!!!!

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-10-10 22:11

Andersen [3650] forklarede:

> Skynd dig at sætte dem til salg igen, og få
> så købt nogle Michelin Pilot Alpin!!!!!

Ja ja!

Hans
www.zofiaoghans.dk