Roadracing på køreteknisk anlæg i Løgstør ~
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 07-08-01 16:20

Hej
Jeg har hørt at der i denne weekend vil blive kørt ræs i løgstør. Er der
nogle af jer Roadracing freaks, der skal ud at køre ?
Det kunne jo være sjovt at vide, hvem det var man stod og heppede på
Hvem kommer herinde fra ?

Hilsen

Lars Bisgaard

Honda CBR 600

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-08-01 09:38

Lars Bisgaard <LarsB@edb.dkdk> wrote in article
<9kppn0$203d$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> nogle af jer Roadracing freaks, der skal ud at køre ?
> Det kunne jo være sjovt at vide, hvem det var man stod og heppede på

Mads (Lund) og jeg skal ihvertfald køre lørdag i RRH Open løbene.

Mads Lund - Team Crash Test Dummies #55
Mikkel - Pure Pain Racing #54

--
Mikkel

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-08-01 09:54

Mikkel Christensen <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote in
article <01c11fe5$69f65e10$f319a8c0@pc2651>...

> Mads (Lund) og jeg skal ihvertfald køre lørdag i RRH Open løbene.
>
> Mads Lund - Team Crash Test Dummies #55
> Mikkel - Pure Pain Racing #54

Nåja, muligvis var jeg lidt nærig med oplysningerne i første omgang, så...:

Træning/tidstagning starter 08:45. Hver af de 4 klasser får 15 minutter til
1 træning og 2 tidstagninger. Bedste omgangstid under tidstagningen angiver
din startplacering i eftermiddagens 3(!) løb. Jeg starter som regel sidst,
men det er OK - jeg har hørt det er stressende at starte forrest
Desuden har man også de bedste pladser i huset når de vælter i første
sving...

Løbene starter klokken 12:45 med flydende tidsskema. Altså næste klasse
holder klar når foregående slutter.

Søndag er en DM afdeling. Her er tidskemaet for træning/tidstagning ens,
men her er kun 1 løb.

--
Mikkel

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 08-08-01 13:38

ok. Tak for info.
jeg kigger nok derop ved middagstid. Tror ikke jeg kommer op før da Gert (
Farsø MC ) har 25 års jubilæum om fredagen.....
Der kommer johnny madsen og spiller og så går der jo nok lidt øl i den

Lars Bisgaard

Fra : Tommy

Dato : 08-08-01 11:11

Ja og glem endelig ikke os 4 Århus tumlinger, hvis ellers Henning når at få
købt en ny fodhviler efter gårsdagens styrt og Anders får fixet motoren efter
maskinrums kollapset i går.

Tommy
RS125 RRRR - Hurtig

Mikkel Christensen skriver: