Gratis trailer
Fra : Fister

Dato : 21-10-10 18:20

Hej.
Jeg ved godt at dette ikke er en markedsgruppe, men når varen er
gratis, så vover jeg pelsen.
Min gamle bagbo har en trailer stående, og manden er død, den står mest
i vejen.
Traileren kan køre og har nummerplade, men den er ikke i god stand.
Jeg har lovet hende at forsøge at skaffe hende af med den.
Er der nogen her, der vil have den?
Den skal afhentes i 2730 Herlev, og den er helt gratis!
Kai

Fra : Hep

Dato : 21-10-10 19:13

Hej hvis der en reg artest er jeg afhenter
fjern-he.pe@pc.dk

Fra : Jawarl

Dato : 21-10-10 19:29

Hej.
Jeg er osse interesseret og jeg kan afhente imorgen. Vil osse gerne give
lidt skillinger for den.
Mvh
Jarl

Fra : Fister

Dato : 21-10-10 20:05

Hep formulated on torsdag :
> Hej hvis der en reg artest er jeg afhenter
> fjern-he.pe@pc.dk
>
> "Fister" <ikke@interessant.nej> skrev i meddelelsen

Hej.
Du svarede først, så jeg kontakter dig i morgen.
Kai

Fra : Jawarl

Dato : 21-10-10 22:17

> Hej.
> Du svarede først, så jeg kontakter dig i morgen.
> Kai

Jeg er stadig interesseret, hvis afhenter springer fra.
Mvh
Jarl

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-10-10 12:03

"Fister" <ikke@interessant.nej> skrev i meddelelsen
> Hep formulated on torsdag :

> Hej.
> Du svarede først, så jeg kontakter dig i morgen.
> Kai

Omskrevet citat fra Live fra Bremen:

"Arj, vil det sige at bare fordi han kom 12 minutter før, så var han først"

:)

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-10-10 22:23

Fister skriver:

> Den skal afhentes i 2730 Herlev, og den er helt gratis!

Problematikken er blot at den skal omsynes, hvis den er over 5 år
gammel, med mindre at man er "ligeglad" og foresætter i den tidligere
ejers navn.....

Klaus

Fra : Leo Jensen

Dato : 22-10-10 00:21

On Oct 21, 11:23 pm, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> Fister skriver:

> Problematikken er blot at den skal omsynes, hvis den er over 5 år
> gammel, med mindre at man er "ligeglad" og foresætter i den tidligere
> ejers navn.....
>
> Klaus
> --
>   Modelbane Europas hjemmeside:http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
>      Min egen hjemmeside nu med nyt domænehttp://www.moppe.dk
>     Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf

Nu læses denne gruppe jo kun af færdselslovstalibanere, så alle her
ved dette og ingen ville køre rundt med noget, der ville være lidt
tvivlsomt at trække ind i en synshal, så det er jo kun en formsag at
køre forbi synshallen og få papirarbejde ordnet og gebyr betalt.
Når det er sagt: der kører nok en del trailere rundt i afdøde
personers navn. Myndighederne virker totalt ligeglade med trailere.
Periodisk syn ville gøre, at en del trailere ikke kom med hjem fra
genbrugspladsen...

MVH Leo

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-10-10 14:44

Leo Jensen skriver:

> [...]
> tvivlsomt at trække ind i en synshal, så det er jo kun en formsag at
> køre forbi synshallen og få papirarbejde ordnet og gebyr betalt.

ROFL....der er sku en grund til at jeg har traileren der holder herude
til låns.

Klaus

Fra : Per

Dato : 22-10-10 18:03

Leo Jensen wrote:
> Når det er sagt: der kører nok en del trailere rundt i afdøde
> personers navn.

Hmm - det er jo strafbart efter færdselsloven.

Og en mc-betjent vil da med glæde skrive vedkommende for overtrædelse af
registeringsbekendtgørelsen. De accepterer ikke manglende
registeringsændring.

/ Per

Fra : cykelsmeden

Dato : 22-10-10 18:26

Den 22-10-2010 19:03, Per skrev:

> Hmm - det er jo strafbart efter færdselsloven.
>
> Og en mc-betjent vil da med glæde skrive vedkommende for overtrædelse af
> registeringsbekendtgørelsen. De accepterer ikke manglende
> registeringsændring.

enig!
- men fortæller du betjenten at den er "lånt", tvivler jeg på der
sker mere, da det er tilladt.

//finn

Fra : Per

Dato : 22-10-10 18:58

cykelsmeden wrote:

> enig!
> - men fortæller du betjenten at den er "lånt", tvivler jeg på der
> sker mere, da det er tilladt.

Det vil fremgå af CRM at ejeren er død = "der er noget muggent ved
forholdet"

Og MC betjente går faktisk ret meget op i trailere fordi mange ikke kan
finde ud af reglerne.

/ Per

Fra : Leo Jensen

Dato : 22-10-10 13:06

On 22 Okt., 19:57, "Per" <mes...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> forholdet"
>
> Og MC betjente går faktisk ret meget op i trailere fordi mange ikke kan

Ja da, det gør de med store trailere, men de går absolut ikke op i en
alm 500 kg's ubremset, for den må alle biler køre med, så længe man
ikke læsser mere på end bilen eller traileren må køre med.

Politiet er ligesom andre mennesker: De tager de lavthængende frugter
først, og en ikke overlæsset ubremset trailer kan kun knaldes for
defekter eller manglende omregistrering, som kun vil kunne bevises,
hvis ejeren er afdød. De skal nok stoppe 100, før der er gevinst, så
det bruger de ikke tid på.

MVH Leo