Subaru Impreza WRX STi hurtigst?
Fra : Kanstrup

Dato : 20-10-10 01:05

Et klip på JP TV hævder at Subaru Impreza WRX STi er verdens hurtigste
sedan fordi den hjuller rundt på Nurbürbrings nordsløjfe på 7:55
(http://jp.dk/jptv/nyheder_forbrug/biler/article2218480.ece)

Ermmh - I beg to differ. BMW E46 M3 CSL gjorde det nu på 7:50 og det
er vel også en sedan. Skrev til bilmagasinet og de underskylder
fejlen....

Er der nogen der har set en "rigtig" tid på den nye E92 GTS?

- Kanstrup

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 20-10-10 08:17

On Wed, 20 Oct 2010 00:05:02 -0700 (PDT), Kanstrup
<kanstrupperne@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>fejlen....
>
>Er der nogen der har set en "rigtig" tid på den nye E92 GTS?

Ja, det kan jeg godt se er noget snavs. Ikke til at arbejde med sådan
noget slinger.

BMW-ejere er altså foruden alle de andre ting de får skyld for, også
nærtagende.

Forresten, hvad er det nu den racerbane hedder, hvor der bliver kørt?
)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kanstrup

Dato : 20-10-10 02:46

> Forresten, hvad er det nu den racerbane hedder, hvor der bliver kørt?
> )
>
> --

lol nærtagende siger du....tysk er ikke for dødelige med jeg har da
forsøg at gøre mig forståelig. Nürburgring skulle der have stået....

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 20-10-10 09:53

On Wed, 20 Oct 2010 01:46:14 -0700 (PDT), Kanstrup

>lol nærtagende siger du....tysk er ikke for dødelige med jeg har da
>forsøg at gøre mig forståelig. Nürburgring skulle der have stået...

>--

Nå, skulle der det. Der kan man bare se.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : tiper

Dato : 20-10-10 03:47

On 20 Okt., 09:05, Kanstrup <kanstruppe...@stofanet.dk> wrote:
> [...]
>
> Ermmh - I beg to differ. BMW E46 M3 CSL gjorde det nu på 7:50 og det
> er vel også en sedan. Skrev til bilmagasinet og de underskylder

Bilmagasinet har så undskyldt uberettiget.
CSL betyder "Coupé Sport Leichtbau"
Så den omtalte Subau er stadig den hurtigste sedan, da BMW'en er en
coupe.

Fra : Kanstrup

Dato : 20-10-10 04:24

> Bilmagasinet har så undskyldt uberettiget.
> CSL betyder "Coupé Sport Leichtbau"
> Så den omtalte Subau er stadig den hurtigste sedan, da BMW'en er en
> coupe.

Tjo - hvis man hænger det op på 2 kontra 4 døre så har du da egentlig
ret. Æv.

- Kanstrup

Fra : Bjørn J.

Dato : 20-10-10 11:37

"Kanstrup" <kanstrupperne@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

>Tjo - hvis man hænger det op på 2 kontra 4 døre så har du da egentlig
>ret. Æv.

Det er også vanskeligt at hitte ud af om potten har 2 eller 4 døre.

Som regel bruger chauføren da også kun den ene..;)

Du kan være vis på, en marketingafdeling skelner præcist mellem coupe og
sedan, når der skal prales..:)

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 20-10-10 18:44

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Som regel bruger chauføren da også kun den ene..;)
> Du kan være vis på, en marketingafdeling skelner præcist mellem coupe og

Med til historien hører, at det var testdriveren, som "forlangte" en sedan
til rekordforsøget. Det har nemlig vist sig, at arvtageren fra den
legendariske rallyudgave af Subaru GT turbo ikke var så stiv i karrossen,
som den legendariske var det, grundet bl.a. den kortere hjulafstand. Derfor
har man i den nye Subaru WRX STi "anvendt" sedanudgaven som grundlag, fordi
det ganske enkelt er en bedre bil til at køre stærkt i

Fra : Kanstrup

Dato : 25-10-10 00:53

> Er der nogen der har set en "rigtig" tid på den nye E92 GTS?
>
> - Kanstrup

Lige for at svare mig selv - fandt en tid på den nye E92 GTS og den er
7:48. Det er dog nok irrelevant, da det både er en coupe og desuden
vist også uden bagsæde....

Det sætter da nærmere E46 CSL'en i relief synes jeg....2 sølle
sekunder.

- Kanstrup