Priser på High Fidelity Reference CD'er
Fra : Kert Rats

Dato : 19-10-10 17:49

Jeg drister mig til at spørge også her i gruppen om priser på cd'er, nævnt i
Emne.
Jeg har spurgt i dk.marked.privat.musik, men jeg vurderer, at det vil være
betimeligt også at spørge i denne gruppe.

Jeg har en del af de første cd'er fra High Fidelity i uåbnet emballage. Hvad
mon de kan sælges for?
Jeg har hørt, at de skulle være oppe i 250 kr. pr. stk.
Har I en fornemmelse for, om det prisleje er realistisk?

Glæder mig til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

PS: Er vores stafet gået nedenom og hjem? Eller skal vi genoplive den? Jeg
synes, at den er så sjov! Jeg vil gerne komme med en ny stafet. Er I
friske??

Fra : Max

Dato : 19-10-10 18:30

Hej Kert

> Jeg har hørt, at de skulle være oppe i 250 kr. pr. stk.
> Har I en fornemmelse for, om det prisleje er realistisk?

Du kan jo prøve at sætte dem til salg, så får du resultatet.

Max

Fra : Kert Rats

Dato : 19-10-10 21:01

> Hej Kert

> Du kan jo prøve at sætte dem til salg, så får du resultatet.

Hvilket jeg har gjort i dk.marked.privat.musik.
Jeg vurderer, at en forespørgsel her i gruppen kan retlede mig yderligere.
Jeg ønsker ikke at spamme denne gruppe - blot at få relevent information om
min salgssituation.
Håber, at det er ok med dig - og jer alle.

Venligst

Kert Rats

Fra : Max

Dato : 20-10-10 06:57

Hej Kert

> yderligere. Jeg ønsker ikke at spamme denne gruppe - blot at få
> relevent information om min salgssituation.

Jeg tror egentlig ikke denne gruppe er særlig velvalgt til spørgsmålet,
måske dk.teknik.lyd var mere velegnet.
Usenet er måske heller ikke stedet at sælge den slags, måske
http://www.hifi4all.dk/ var et bedre bud.

--
Mvh Max

Fra : Kert Rats

Dato : 20-10-10 10:40

> [...]
> måske dk.teknik.lyd var mere velegnet.
> Usenet er måske heller ikke stedet at sælge den slags, måske

Tak for tippet. Den site kendte jeg ikke.
Jeg prøver også dba.dk og qxl.

Venligst

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 03-11-10 19:28

> [...]
> måske dk.teknik.lyd var mere velegnet.
> Usenet er måske heller ikke stedet at sælge den slags, måske

Et bette tillægsspørgsmål: Hvor mange reference-cd'er blev der lavet i alt,
altså hvor mange udgaver - nr. 1 til nr. ??

Er der nogle cd'er, der er særlig sjældne?

Venligst

Kert Rats