Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor finder jeg sider med anmeldelser af k~
Fra : erlingh

Dato : 19-10-10 08:19

Jeg er på jagt efter et par hjemmesider, hvor jeg kan læse anmeldelser
af især Canon SX 20 IS og Canon SX 30 IS.
Kan nogen sætte mig på sporet?
Mvh
Erling Hansen

Fra : JA

Dato : 19-10-10 08:31

On 19 Okt., 16:18, erlingh <eh...@mail.dk> wrote:
> Jeg er på jagt efter et par hjemmesider, hvor jeg kan læse anmeldelser
> af især Canon SX 20 IS og Canon SX 30 IS.
> Kan nogen sætte mig på sporet?

Hej Erling
Prøv her.. http://www.dpreview.com/reviews/specs/Canon/canon_sx30is.asp
det er en super side mht foto og hvd deraf følger.

mvh
JA

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-10-10 17:58

"erlingh" <eh-dh@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Kan nogen sætte mig på sporet?

Et tip kunne være at kigge i gruppen news:dk.fritid.foto.indkoeb (hvor
dit indlæg egentlig hører hjemme) - der er jævnligt links til sider med
anmeldelser - måske et af disse kan hjælpe dig videre i din søgen

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-10 02:16

> Et tip kunne være at kigge i gruppen news:dk.fritid.foto.indkoeb (hvor dit
> indlæg egentlig hører hjemme) - der er jævnligt links til sider med
> anmeldelser - måske et af disse kan hjælpe dig videre i din søgen

Sikke noget sludder, han spørger efter anmeldelser, ikke køb og salg.

--
kajo

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-10-10 14:25

"kajo >" <<- - -> skrev i meddelelsen
> Sikke noget sludder, han spørger efter anmeldelser, ikke køb og salg.

Ja - og nævnte gruppe er til "hvad skal jeg købe og hvorfor" indlæg - og
der er svarene tit links til test sider, som kan bruges i dette tilfælde

Jan

Fra : erlingh

Dato : 20-10-10 16:00

On 20 Okt., 15:25, "Jan Vestergaard" <j...@jve.invalid> wrote:

> Ja - og nævnte gruppe er til "hvad skal jeg købe og hvorfor" indlæg - og
> der er svarene tit links til test sider, som kan bruges i dette tilfælde
>

> Jan

jeg har prøvet de angivne muligheder, men jeg har endnu ikke fundet
nogle sider, der reelt beskæftiger sig med anmeldelser af kameraer -
så man f.eks. kan se om den 30X zoom på Canon sx 30 overhovedet er
noget værd. Min fornemmelse er, at der er at strække zoom-begrebet m e
g e t vidt.
men tak for svarerne

Fra : Henrik B.

Dato : 20-10-10 23:53

> [...]
> så man f.eks. kan se om den 30X zoom på Canon sx 30 overhovedet er
> noget værd. Min fornemmelse er, at der er at strække zoom-begrebet m e

Canon PowerShot SX30 har rent faktisk 35x zoom. )
Det er optisk zoom, og kan derfor bruges. Der hvor problemerne opstår, er
når man taler om digital zoom, hvilket ikke kan bruges til en fis. Så jo,
SX30's zoom kan godt bruges.

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : Henrik B.

Dato : 20-10-10 23:59

> "erlingh" skrev i meddelelsen

Hér er nogle ret fantastiske optagelser, som viser hvad det kan:
http://www.youtube.com/watch?v=9lR9NlJ2a6g

En dybere beskrivelse af cam'et:
http://www.letsgodigital.org/en/27144/canon-powershot-sx30-is/

Fra : Finn Møller

Dato : 21-10-10 00:07

"erlingh" <eh-dh@mail.dk> skrev i en meddelelse
Jeg er på jagt efter et par hjemmesider, hvor jeg kan læse anmeldelser
af især Canon SX 20 IS og Canon SX 30 IS.
Kan nogen sætte mig på sporet?

Jeg plejer at skrive kameranavn + review i www.google.com, i dit tilfælde
skriv f.eks. "Canon SX 30 IS review". Vær kritisk med hvilke sider, du
læser, det er mit indtryk, at der er forskel på hvor seriøse anmeldelserne
er. Jeg ville selv se på f.eks. Steves Digicams, photographyblog og andre,
anmeldelser, hvor det virker som om der er gjort noget ud af det.

For spejlrefleksudstyr (ved godt det ikke er aktuelt for dig, men det kan
være det for andre), bruger jeg meget fredmiranda.com, hvor forskellige
brugere har anmeldt udstyr - når man har læst 10-20 vurderinger, begynder
man at få et billede af styrker og svagheder for det aktuelle stykke
fotoudstyr.

God jagt

Finn