Crouching Tiger, Hidden Dragon [DVD]
Fra : XenoMorph

Dato : 07-08-01 22:00

Er der andre end mig, der har problemer med Sandrew/Metronome's DVD-udgave
af denne film? Eller er det kun mig?

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 07-08-01 22:22

Nej det ser faktisk ud til at hele første oplag er noget bras.

http://192.38.242.50/dvdoo/film.asp?command=5746
Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : HKJ

Dato : 08-08-01 08:00

"Tommy Nielsen" <skuf@mail.dk> wrote in message
> Nej det ser faktisk ud til at hele første oplag er noget bras.
>
> http://192.38.242.50/dvdoo/film.asp?command=5746

Dem der har skrevet den beskrivelse af filmen, har vist ikke set den!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-08-01 08:06

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> writes:

> Dem der har skrevet den beskrivelse af filmen, har vist ikke set den!

Det er godt nok noget tid siden jeg så filmen og den gjorde intet
stort indtryk, men alligevel: Nej, det tror jeg du har ret i.

--
Peter B. Juul, o.-.o "And how are you?" said Winnie-the-Pooh.
The RockBear. ((^)) Eeyore shook his head from side to side.

Fra : Tim Christensen

Dato : 08-08-01 20:19

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote in message

> Dem der har skrevet den beskrivelse af filmen, har vist ikke set den!

LOL, nej det har de ikke.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-08-01 20:59

Tommy Nielsen wrote:

> Nej det ser faktisk ud til at hele første oplag er noget bras.
>
> http://192.38.242.50/dvdoo/film.asp?command=5746

ROTFLMAO!

Det er jo nok den sjoveste anmeldese, hvis ikke det havde været for
overskriften havde jeg troet at det var en anden film.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-08-01 21:22

Lars Hoffmann skrev:
> Det er jo nok den sjoveste anmeldese, hvis ikke det havde været for
> overskriften havde jeg troet at det var en anden film.

Ja, det var da godt nok utroligt. Man kan jo ikke engang nøjes med at
sige, at de har misforstået filmen. De må simpelt hen have skrevet
anmeldelsen ud fra et kort blik på coveret. Jeg kan især godt lide
sætningen: "nogle af dem i det skjulte...". Totalt grineren! Utroligt,
at de ikke også har skrevet om alle de tigre og drager, der er med i
filmen.

Hvad er det i øvrigt for nogle fejl, der er ved det første oplag af
filmen? Jeg har en af de første R2-udgaver, der udkom, men jeg har ikke
opdaget nogen fejl. Det er ret irriterende, for hvis jeg skulle få lyst
til at sælge filmen videre, er det noget møg, hvis der er fejl på!

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Peter Larsen

Dato : 07-08-01 22:49

Hejsa

Af ren og skær nysgerighed, hvad er fejlen?

MVH

Peter

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 08-08-01 11:21

vil jeg også gerne vide, jeg har ikke oplevet nogle fejl med min, dog kun
set den en gang......

Fra : Fenris

Dato : 12-08-01 15:09

From "Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> came:

>vil jeg også gerne vide, jeg har ikke oplevet nogle fejl med min, dog kun
>set den en gang......

Første gang jeg skulle se den kom der pludselig et hak i billedet (samme
frame på skærmen i et halvt sekund, - hop på et halvt sekund så lyd og
billede igen fulgtes ad) kort før jaderæven møder Li Mu Bai (sp?). Der
kommer flere og flere af disse hak op til ørkenscenen, og hakkenes længde
vokser.

--
Thomas Hejl Pilgaard | <mailto:Fenris@DeathsDoor.com>=-=<ICQ#: 23729247>

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 12-08-01 17:59

ok, det har jeg så ikke opdaget, endnu ihvertfald.....