/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Tankbil model mega.
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 16-10-10 15:01

Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:

http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related

Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
resourcebesparende og alt muligt.

--

Venlig hilsen
Folmer

 
 
Kent Friis (16-10-2010)
Kommentar
Fra : Kent Friis


Dato : 16-10-10 15:45

Den Sat, 16 Oct 2010 16:01:01 +0200 skrev folmer@rasmussen.dk:
> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>
> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
> resourcebesparende og alt muligt.

Det er jo bare en variant af det vi på dansk kalder "modul-vogntog".
Sikkert kun et spørgsmål om tid før der bliver åbnet op for den
størrelse herhjemme også.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Christian B. Andrese~ (19-10-2010)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 19-10-10 00:51

On 16 Okt., 16:45, Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote:
> Den Sat, 16 Oct 2010 16:01:01 +0200 skrev fol...@rasmussen.dk:
>
> > Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
> > brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>
> >http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>
> > Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
> > resourcebesparende og alt muligt.
>
> Det er jo bare en variant af det vi på dansk kalder "modul-vogntog".
> Sikkert kun et spørgsmål om tid før der bliver åbnet op for den
> størrelse herhjemme også.

Forhåbentligt aldrig.

--
Christian

folmer@rasmussen.dk (19-10-2010)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 19-10-10 09:13

On Mon, 18 Oct 2010 23:51:14 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>On 16 Okt., 16:45, Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote:
>> Den Sat, 16 Oct 2010 16:01:01 +0200 skrev fol...@rasmussen.dk:
>>
>> > Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
>> > brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>>
>> >http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>>
>> > Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
>> > resourcebesparende og alt muligt.
>>
>> Det er jo bare en variant af det vi på dansk kalder "modul-vogntog".
>> Sikkert kun et spørgsmål om tid før der bliver åbnet op for den
>> størrelse herhjemme også.
>
>Forhåbentligt aldrig.

>--

Hvorfor ikke?

--

Venlig hilsen
Folmer

Christian B. Andrese~ (19-10-2010)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 19-10-10 02:48

On 19 Okt., 10:13, fol...@rasmussen.dk wrote:
> On Mon, 18 Oct 2010 23:51:14 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen"
>
>
>
>
>
> <t...@tiscali.dk> wrote:
> >On 16 Okt., 16:45, Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote:
> >> Den Sat, 16 Oct 2010 16:01:01 +0200 skrev fol...@rasmussen.dk:
>
> >> > Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
> >> > brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>
> >> >http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>
> >> > Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
> >> > resourcebesparende og alt muligt.
>
> >> Det er jo bare en variant af det vi på dansk kalder "modul-vogntog".
> >> Sikkert kun et spørgsmål om tid før der bliver åbnet op for den
> >> størrelse herhjemme også.
>
> >Forhåbentligt aldrig.
> >--
>
> Hvorfor ikke?

Forestil dig en større kø / ulykke på motorvejen og så kommer der
sådan et vognog med den uopmærksomme (litauiske) chauffør.

--
Christian

folmer@rasmussen.dk (19-10-2010)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 19-10-10 09:51

On Tue, 19 Oct 2010 01:47:32 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>On 19 Okt., 10:13, fol...@rasmussen.dk wrote:
>> On Mon, 18 Oct 2010 23:51:14 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen"
>>
>>
>>
>>
>>
>> <t...@tiscali.dk> wrote:
>> >On 16 Okt., 16:45, Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote:
>> >> Den Sat, 16 Oct 2010 16:01:01 +0200 skrev fol...@rasmussen.dk:
>>
>> >> > Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
>> >> > brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>>
>> >> >http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>>
>> >> > Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
>> >> > resourcebesparende og alt muligt.
>>
>> >> Det er jo bare en variant af det vi på dansk kalder "modul-vogntog".
>> >> Sikkert kun et spørgsmål om tid før der bliver åbnet op for den
>> >> størrelse herhjemme også.
>>
>> >Forhåbentligt aldrig.
>> >--
>>
>> Hvorfor ikke?
>
>Forestil dig en større kø / ulykke på motorvejen og så kommer der
>sådan et vognog med den uopmærksomme (litauiske) chauffør.

>--

Det er øjensynligt ikke et problem henne i Australien.

--

venlig hilsen
Folmer

Kent Friis (19-10-2010)
Kommentar
Fra : Kent Friis


Dato : 19-10-10 16:49

Den Tue, 19 Oct 2010 10:50:42 +0200 skrev folmer@rasmussen.dk:
> On Tue, 19 Oct 2010 01:47:32 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen"
> <trav@tiscali.dk> wrote:
>
>>On 19 Okt., 10:13, fol...@rasmussen.dk wrote:
>>> On Mon, 18 Oct 2010 23:51:14 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen"
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> <t...@tiscali.dk> wrote:
>>> >On 16 Okt., 16:45, Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote:
>>> >> Den Sat, 16 Oct 2010 16:01:01 +0200 skrev fol...@rasmussen.dk:
>>>
>>> >> > Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
>>> >> > brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>>>
>>> >> >http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>>>
>>> >> > Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
>>> >> > resourcebesparende og alt muligt.
>>>
>>> >> Det er jo bare en variant af det vi på dansk kalder "modul-vogntog".
>>> >> Sikkert kun et spørgsmål om tid før der bliver åbnet op for den
>>> >> størrelse herhjemme også.
>>>
>>> >Forhåbentligt aldrig.
>>> >--
>>>
>>> Hvorfor ikke?
>>
>>Forestil dig en større kø / ulykke på motorvejen og så kommer der
>>sådan et vognog med den uopmærksomme (litauiske) chauffør.
>
> Det er øjensynligt ikke et problem henne i Australien.

1. Der er fa*me langt til Litauen.

2. Kø er vist ikke det de har mest af ude på de der øde ørkenveje. Hvis
der var kø, ville vejen jo ikke være øde.

3. Der er ikke noget autoværn til at forhindre at man undviger.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Finn Guldmann (16-10-2010)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 16-10-10 16:47

Den 16-10-2010 16:01, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
> http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
> resourcebesparende og alt muligt.
>
Jeg tror bare ikke de vil være særlig tilfredse hvis man kommer til
Østre Støvsted med den for at læsse af.

Et andet problem, ude de små steder, er om man må sætte farten op igen
når førerpladsen er kommet udenfor byskiltene, selvom bagenden endnu
ikke er kommet indenfor i den anden ende.

Kent Friis (16-10-2010)
Kommentar
Fra : Kent Friis


Dato : 16-10-10 19:52

Den Sat, 16 Oct 2010 17:47:19 +0200 skrev Finn Guldmann:
> Den 16-10-2010 16:01, folmer@rasmussen.dk skrev:
>> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
>> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>> http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
>> resourcebesparende og alt muligt.
>>
> Jeg tror bare ikke de vil være særlig tilfredse hvis man kommer til
> Østre Støvsted med den for at læsse af.
>
> Et andet problem, ude de små steder, er om man må sætte farten op igen
> når førerpladsen er kommet udenfor byskiltene, selvom bagenden endnu
> ikke er kommet indenfor i den anden ende.

Med et rigtigt tog (altså på skinner) er der ingen tvivl. Bagenden skal
være forbi skiltet.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Finn Guldmann (16-10-2010)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 16-10-10 22:23

Den 16-10-2010 20:52, Kent Friis skrev:
>> Et andet problem, ude de små steder, er om man må sætte farten op igen
>> når førerpladsen er kommet udenfor byskiltene, selvom bagenden endnu
>> ikke er kommet indenfor i den anden ende.
> Med et rigtigt tog (altså på skinner) er der ingen tvivl. Bagenden skal
> være forbi skiltet.
>
Nu er det jo så ikke færdselsloven de kører efter.

Uffe Bærentsen (16-10-2010)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 16-10-10 17:03


<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
news:hrbjb69c46jla225gkq19kjv43qhpf2i5a@4ax.com...
> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>
> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
> resourcebesparende og alt muligt.

En ting er at sådan en slambert forlæns.
At nogle (ikke mig!) kan finde ud af at bakke med sådan et tog
og parkere trailerne enkeltvis ved siden af hinanden fatter jeg simplelthen
ikke.
Hatten af for det.




--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i
Fiat Punto 1,2i



Per Henneberg Kriste~ (16-10-2010)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 16-10-10 17:53

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4cb9cc95$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> <folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> news:hrbjb69c46jla225gkq19kjv43qhpf2i5a@4ax.com...
>> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
>> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>>
>> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
>> resourcebesparende og alt muligt.
>
> En ting er at sådan en slambert forlæns.
> At nogle (ikke mig!) kan finde ud af at bakke med sådan et tog
> og parkere trailerne enkeltvis ved siden af hinanden fatter jeg
> simplelthen ikke.
> Hatten af for det.
>


Okay -så tager vi den igen:
http://www.youtube.com/watch?v=1ETRgPsxFNw

--
Per
www.campingogbil.dk
(lidt om biler, bilclub og camping)


Uffe Bærentsen (16-10-2010)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 16-10-10 18:39


"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i en meddelelse
news:4cb9d883$0$23762$14726298@news.sunsite.dk...
> "Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:4cb9cc95$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> <folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
>> news:hrbjb69c46jla225gkq19kjv43qhpf2i5a@4ax.com...
>>> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
>>> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>>>
>>> http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>>>
>>> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
>>> resourcebesparende og alt muligt.
>>
>> En ting er at sådan en slambert forlæns.
>> At nogle (ikke mig!) kan finde ud af at bakke med sådan et tog
>> og parkere trailerne enkeltvis ved siden af hinanden fatter jeg
>> simplelthen ikke.
>> Hatten af for det.
>>
>
>
> Okay -så tager vi den igen:
> http://www.youtube.com/watch?v=1ETRgPsxFNw

Kunne jeg godt tænke mig at vide om denne jobansøgning gav pote:

http://www.youtube.com/watch?v=F0NRIRIBlr8

At manden kan tumle de køretøjer er der vist ikke tvivl om



--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i
Fiat Punto 1,2i



Finn Guldmann (16-10-2010)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 16-10-10 22:21

Den 16-10-2010 18:53, Per Henneberg Kristensen skrev:
>>> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
>>> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>>> http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>>> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
>>> resourcebesparende og alt muligt.
>> En ting er at sådan en slambert forlæns.
>> At nogle (ikke mig!) kan finde ud af at bakke med sådan et tog
>> og parkere trailerne enkeltvis ved siden af hinanden fatter jeg
>> simplelthen ikke.
>> Hatten af for det.
>>
> Okay -så tager vi den igen:
> http://www.youtube.com/watch?v=1ETRgPsxFNw
>
Det der er jo "bare" et tredelt køretøj. Ikke anderledes end den ene af
de modeller af modulvogntog der kan indregistreres på danske plader.

Jeg skal nok lave være med at hævde at jeg kan gøre det (har ikke kørt
modul), men du kan se det gjort mange gange hver dag oppe i Sverige.


Per Henneberg Kriste~ (20-10-2010)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 20-10-10 22:33

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i meddelelsen
news:4cba1730$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
> Den 16-10-2010 18:53, Per Henneberg Kristensen skrev:
>>>> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
>>>> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>>>> http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>>>> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
>>>> resourcebesparende og alt muligt.
>>> En ting er at sådan en slambert forlæns.
>>> At nogle (ikke mig!) kan finde ud af at bakke med sådan et tog
>>> og parkere trailerne enkeltvis ved siden af hinanden fatter jeg
>>> simplelthen ikke.
>>> Hatten af for det.
>>>
>> Okay -så tager vi den igen:
>> http://www.youtube.com/watch?v=1ETRgPsxFNw
>>
> Det der er jo "bare" et tredelt køretøj. Ikke anderledes end den ene af de
> modeller af modulvogntog der kan indregistreres på danske plader.
>
> Jeg skal nok lave være med at hævde at jeg kan gøre det (har ikke kørt
> modul), men du kan se det gjort mange gange hver dag oppe i Sverige.

Det er desuden en kendt sag at det er meget nemmere at bakke med et langt
vogntog - i min verden f.eks. med en campingvogn - frem for en lille
trailer. Så vi kan godt blive enige om, at dem der kan bakke med de lange
lastbiler, de er nok ikke så veludviklet alligevel :)

--
Per
www.campingogbil.dk
(lidt om biler, bilclub og camping)


Finn Guldmann (21-10-2010)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 21-10-10 03:24

Den 20-10-2010 23:33, Per Henneberg Kristensen skrev:
> Det er desuden en kendt sag at det er meget nemmere at bakke med et
> langt vogntog - i min verden f.eks. med en campingvogn - frem for en
> lille trailer. Så vi kan godt blive enige om, at dem der kan bakke med
> de lange lastbiler, de er nok ikke så veludviklet alligevel :)
>
Jamen også i min verden er det nemmere at bakke med en lang trailer end
med en kort. forskellen mellem hvordan en 40-fods trailer og en 20-fods
trailer "skaber" sig er ganske markant.

Per Henneberg Kriste~ (20-10-2010)
Kommentar
Fra : Per Henneberg Kriste~


Dato : 20-10-10 22:42

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i meddelelsen
news:4cba1730$0$23765$14726298@news.sunsite.dk...
> Den 16-10-2010 18:53, Per Henneberg Kristensen skrev:
>>>> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
>>>> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>>>> http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>>>> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
>>>> resourcebesparende og alt muligt.
>>> En ting er at sådan en slambert forlæns.
>>> At nogle (ikke mig!) kan finde ud af at bakke med sådan et tog
>>> og parkere trailerne enkeltvis ved siden af hinanden fatter jeg
>>> simplelthen ikke.
>>> Hatten af for det.
>>>
>> Okay -så tager vi den igen:
>> http://www.youtube.com/watch?v=1ETRgPsxFNw
>>
> Det der er jo "bare" et tredelt køretøj. Ikke anderledes end den ene af de
> modeller af modulvogntog der kan indregistreres på danske plader.
>
> Jeg skal nok lave være med at hævde at jeg kan gøre det (har ikke kørt
> modul), men du kan se det gjort mange gange hver dag oppe i Sverige.

Hvilken side skal man dreje til for at få enden til at svinge til højre?

:)


--
Per
www.campingogbil.dk
(lidt om biler, bilclub og camping)


Finn Guldmann (21-10-2010)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 21-10-10 03:32

Den 20-10-2010 23:42, Per Henneberg Kristensen skrev:
>> Det der er jo "bare" et tredelt køretøj. Ikke anderledes end den ene
>> af de modeller af modulvogntog der kan indregistreres på danske plader.
>> Jeg skal nok lave være med at hævde at jeg kan gøre det (har ikke kørt
>> modul), men du kan se det gjort mange gange hver dag oppe i Sverige.
> Hvilken side skal man dreje til for at få enden til at svinge til højre?
> :)
>
Modsat af hvad man skal med en trækker/trailer.

Et vogntog bestående af forvogn, dolly og trailer (25,25 modul) er ikke
meget anderledes at bakke med end en almindelig forvogn/hænger. I
princippet er forakslen på hængeren jo også en dolly. Det er kun den
ekstra længde man lige skal vende sig til.

Men det lå fast fra starten da jeg fik mit hængerkort at trækker/trailer
er min boldgade. Forvogn/hænger skulle jeg holde mig fra.

alexbo (21-10-2010)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 21-10-10 11:20

"Per Henneberg Kristensen" skrev

> Hvilken side skal man dreje til for at få enden til at svinge til højre?

Nu kommer det noget an på hvad du mener med "dreje til",
umiddelbart lyder det ikke som noget problem, men når man i årevis har
dirigeret chauffører man ikke kender opdager
man hvor forskelligt tingene opfattes.
For nogen er til højre ved bakning, med uret på rattet, for andre er det at
få forhjulene til at svinge til højre altså til venstre på rattet.
Hvis du bakker uden påhæng et sted hvor du ikke kan se, og nogen råber "til
højre" hvad vej drejer du så rattet?

Men ellers kan man bare tælle drejepunkter, er antallet lige skal man dreje
som om der ingen er, er antallet ulige er det modsat.
På en bil uden påhæng drejer man rattet til højre når man vil dreje til
højre uanset om det er forlæns eller baglæns.
Er der trailer på er der 1 drejepunkt, så er det til venstre på rattet ved
bakning.
Er der anhænger på er der 2 drejepunkter, så er det til højre ved bakning.
Er der 2 trailere som på det viste link er der 2 drejepunkter, altså til
højre på rattet.

mvh
Alex Christensen


Lars Peter Larsen (16-10-2010)
Kommentar
Fra : Lars Peter Larsen


Dato : 16-10-10 21:04

folmer@rasmussen.dk wrote:
> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>
> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
> resourcebesparende og alt muligt.
>

Hmm.. Ser ud til at være venstrestyret - Er det et "vej-tog" fra
Australien hvor den slags er almindelige, men max tilladte længde for
hele køretøjet er vist "kun" 50 meter.

/Lars

Christian B. Andrese~ (19-10-2010)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 19-10-10 00:51

On 16 Okt., 16:01, fol...@rasmussen.dk wrote:
> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>
> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
> resourcebesparende og alt muligt.

We brake for nobody !!!

--
Christian

folmer@rasmussen.dk (19-10-2010)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 19-10-10 09:14

On Mon, 18 Oct 2010 23:50:41 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>On 16 Okt., 16:01, fol...@rasmussen.dk wrote:
>> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
>> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>>
>> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
>> resourcebesparende og alt muligt.
>
>We brake for nobody !!!

>--

Er det noget der bliver sagt i klippet?

--

Venlig hilsen
Folmer

Christian B. Andrese~ (19-10-2010)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 19-10-10 02:46

On 19 Okt., 10:14, fol...@rasmussen.dk wrote:
> On Mon, 18 Oct 2010 23:50:41 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen"
>
> <t...@tiscali.dk> wrote:
> >On 16 Okt., 16:01, fol...@rasmussen.dk wrote:
> >> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
> >> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>
> >>http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>
> >> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
> >> resourcebesparende og alt muligt.
>
> >We brake for nobody !!!
> >--
>
> Er det noget der bliver sagt i klippet?

Nej

--
Christian

folmer@rasmussen.dk (19-10-2010)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 19-10-10 09:52

On Tue, 19 Oct 2010 01:46:19 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>On 19 Okt., 10:14, fol...@rasmussen.dk wrote:
>> On Mon, 18 Oct 2010 23:50:41 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen"
>>
>> <t...@tiscali.dk> wrote:
>> >On 16 Okt., 16:01, fol...@rasmussen.dk wrote:
>> >> Hvis man nu er ansat på akkord og får betaling pr. liter leveret
>> >> brændstof, så er det ideeele køretøj lige her:
>>
>> >>http://www.youtube.com/watch?v=NxidLqkubVc&feature=related
>>
>> >> Det er godt nok en lang slambert, men den er sikkert
>> >> resourcebesparende og alt muligt.
>>
>> >We brake for nobody !!!
>> >--
>>
>> Er det noget der bliver sagt i klippet?
>
>Nej

>--

altså et forsøg på at piske en stemning op overfor hadeobjektet
lastbilchauffører?

--

Venlig hilsen
Foæmer

Anders Majland (19-10-2010)
Kommentar
Fra : Anders Majland


Dato : 19-10-10 10:04

>>> >We brake for nobody !!!
>>> Er det noget der bliver sagt i klippet?
>>Nej
> altså et forsøg på at piske en stemning op overfor hadeobjektet
> lastbilchauffører?

Imho god humor med reference til Spaceball One - lastvognen er bare knap så
lang.

Se også bumpersticker og "We brake for nobody" på
http://en.wikipedia.org/wiki/Spaceballs


folmer@rasmussen.dk (19-10-2010)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 19-10-10 10:25

On Tue, 19 Oct 2010 11:03:30 +0200, "Anders Majland"
<See.Signature@Address.invalid> wrote:

>>>> >We brake for nobody !!!
>>>> Er det noget der bliver sagt i klippet?
>>>Nej
>> altså et forsøg på at piske en stemning op overfor hadeobjektet
>> lastbilchauffører?
>
>Imho god humor med reference til Spaceball One - lastvognen er bare knap så
>lang.
>
>Se også bumpersticker og "We brake for nobody" på
>http://en.wikipedia.org/wiki/Spaceballs

>--

Jeg beklager at jeg ikke er til den slags.

Der må være mange flere end mig der aldrig har hørt om ovennævnte.

Jeg fastholder min påstand om at piske en stemning op.

--

Venlig hilsen
Folmer

Bjørn J. (19-10-2010)
Kommentar
Fra : Bjørn J.


Dato : 19-10-10 10:36


<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
news:spoqb6dree0hkqbvefotnj77qts573jjqt@4ax.com...

KLIP

> Jeg fastholder min påstand om at piske en stemning op.

ROTFLMAO

--
Mvh/Bjørn J. iført en BMW
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !



folmer@rasmussen.dk (19-10-2010)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 19-10-10 11:17

On Tue, 19 Oct 2010 11:35:47 +0200, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>
><folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
>news:spoqb6dree0hkqbvefotnj77qts573jjqt@4ax.com...
>
>KLIP
>
>> Jeg fastholder min påstand om at piske en stemning op.
>
>ROTFLMAO

>--

Jaja, det kan af og til være svært at holde masken, men Andresen har
aldrig udvist nogen form for entusiasme overfor lastbiler, og viser
heller ingen forståelse for at uden lastbilerne var han ilde stedt.


--

Venlig hilsen
Folmer

Christian B. Andrese~ (21-10-2010)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 21-10-10 00:54

On 19 Okt., 12:17, fol...@rasmussen.dk wrote:
> On Tue, 19 Oct 2010 11:35:47 +0200, "Bjørn J." <mrb...@post.tele.dk>
> wrote:
>
>
>
> ><fol...@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> >news:spoqb6dree0hkqbvefotnj77qts573jjqt@4ax.com...
>
> >KLIP
>
> >> Jeg fastholder min påstand om at piske en stemning op.
>
> >ROTFLMAO
> >--
>
> Jaja, det kan af og til være svært at holde masken, men Andresen har
> aldrig udvist nogen form for entusiasme overfor lastbiler, og viser
> heller ingen forståelse for at uden lastbilerne var han ilde stedt.
>

Sikkert rigtigt, men det er vist hævet over enhver tvivl at en ulykke
med så stor
en lastbil vil have et stort omfang forudsat der er andre trafikanter
i klemme.

--
Christian

Christian B. Andrese~ (21-10-2010)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 21-10-10 00:54

On 19 Okt., 11:03, "Anders Majland" <See.Signat...@Address.invalid>
wrote:
> >>> >We brake for nobody !!!
> >>> Er det noget der bliver sagt i klippet?
> >>Nej
> > altså et forsøg på at piske en stemning op overfor hadeobjektet
> > lastbilchauffører?
>
> Imho god humor med reference til Spaceball One - lastvognen er bare knap så
> lang.

Nemlig

> Se også bumpersticker og "We brake for nobody" påhttp://en.wikipedia.org/wiki/Spaceballs

Mange tak

--
Christian

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177549
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408820
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste