exe om til tekest igen, det kan man vel ik~
Fra : m-olesen

Dato : 07-08-01 21:37

Hej, jeg har skabt et lille problem for mig selv.
Efter at jeg har fdisket & formateret min maskine, har jeg med *#$%#~#$
konstaterede at der er kuk i min backup, mig og min knallert hjerne -:(
øv....
Derfor har jeg mistet min lille samling af kildetekst osv., det er træls,
ikke for at jeg har bygget noget stort og forkromet, men jeg var jo i
"hjemlige" omgivelser.

Men på en anden maskine er jeg stadig i besiddelse af de få programmer jeg
har "fusket" samme, var det jeg fik idéen, kan man lukke en exe fil op
igen??

Kan man det? (sikkert ikke), det ville være fint bare med de rå "tekster"??

På forhånd tak for alle svar.

Mvh.
Mogens

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 07-08-01 22:07

m-olesen skrev:
> [...]
> igen??
>
> Kan man det? (sikkert ikke), det ville være fint bare med de rå

Det du mangler er en decompiler... jeg har ingen erfaring med at
decompilere, men du kan vel selv prøve dig lidt frem med det. Prøv f.eks. at
gå her ind:
www.decompiler.com

- Bjarke Walling Petersen

Fra : m-olesen

Dato : 12-08-01 07:25

Det lader ikke til at det er noget (decompiler) der er til at finde på
nette.
Så jeg må vist heller gå i gang igen, suk .

Men tak for forslaget.

mvh.
-MO-

klip/
> Det du mangler er en decompiler... jeg har ingen erfaring med at
/klip