Mac OS X Server - ligestillede søges
Fra : Palle B. Nielsen (Po~

Dato : 07-08-01 21:37

Hej alle,

Er der nogen her på dk.edb.mac der på nuværende tidspunkt har erfaring med
Mac OS X Server 10.0.4, og gerne har lyst til en e-mail dialog om
opsætninger, tips og triks, så skriv gerne til mig privat.

Det hele handler om, at du og jeg skal blive bedre til at beherske dette
system ---> øget personlig færdighed I dette nye system.

PowerPalle

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-08-01 14:39

"Palle B. Nielsen (PowerPalle)" wrote:

> [...]
>
> Det hele handler om, at du og jeg skal blive bedre til at beherske dette
> system ---> øget personlig færdighed I dette nye system.

Jeg synes det kunne være interessant med en lukket mailingsliste, for
folk som "server different", det ville gavne alle med en erfa-gruppe,
hvor man kunne udveksle erfaringer og know-how. Jeg har ihvertfald
høstet mange erfaringer som jeg godt vil dele med andre seriøse
sysadmins, hvis jeg fornemmer jeg får noget den anden vej.

Min bevæggrunde til at listen skal værre lukket er, at der er så mange
aspekter omkring sikkerhed og drift, som kan udnyttes af mindre
hæderlige personer, og derfor bør mailingslisten ikke være offentlig tilgænglig.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen