Heavy Metal æder sig ind på Hansis publiku~
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-10 09:31

Fra : Henning Jensen

Dato : 15-10-10 13:35

Den 15-10-2010 10:30, Alex Linaa skrev:
> http://wulffmorgenthaler.dk/strip/pensionist-WM_strip_DK_20101015.jpg

Men hvordan får man Åge indenfor?
Når først han er inde, så vil han selvfølgelig blive lige så begejstret,
som publikum er på billedet.
Og jeg kan se. at alle kvinderne blandt publikum er 'stikkestore', så
intet burde holde ham tilbage.
Det kan kun være et spørgsmål om tid.

Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-10-10 14:11

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> som publikum er på billedet.
> Og jeg kan se. at alle kvinderne blandt publikum er 'stikkestore', så

Ja han kan passende invitere grillmutter og frituregryden med

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-10-10 16:59

"Alex Linaa" <www.neglebussen.dk> skrev i meddelelsen
> http://wulffmorgenthaler.dk/strip/pensionist-WM_strip_DK_20101015.jpg

Nå, det er sådan I ser ud, jer der godt kan lide heavy *GG*

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-10-10 17:43

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> "Alex Linaa" <www.neglebussen.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Nå, det er sådan I ser ud, jer der godt kan lide heavy *GG*
>
> mvh Eva

Ja, og overskiften skulle have lydt: "Hjernesvindet æder sig ind i Linås
hovede"
hihi

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-10 20:01

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, det er sådan I ser ud, jer der godt kan lide heavy *GG*

Ja, om 40 år ;)

Fra : Henning Jensen

Dato : 15-10-10 20:44

Den 15-10-2010 17:58, Eva Schmidt skrev:

> Nå, det er sådan I ser ud, jer der godt kan lide heavy *GG*

Er det her så en for dig og Ågen?

http://www.youtube.com/watch?v=eNtZE5c90ys

Henning.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-10-10 21:34

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Er det her så en for dig og Ågen?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=eNtZE5c90ys
>
> Henning.

Nej - jeg er ikke særlig vild med Gasolin

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-10-10 21:49

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Hvad med denne klassiker?

http://www.youtube.com/watch?v=zqfFrCUrEbY

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-10-10 21:55

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvad med denne klassiker?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=zqfFrCUrEbY

Eller denne
http://www.youtube.com/watch?v=mPQFLGxM6xs

Fra : Henning Jensen

Dato : 15-10-10 23:56

Den 15-10-2010 22:54, Allan Krautwald skrev:

> Eller denne
> http://www.youtube.com/watch?v=mPQFLGxM6xs

De må da gå lige i hjertet på Eva og Ågen.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-10-10 07:20

> De må da gå lige i hjertet på Eva og Ågen.
>
> Henning.

Nej Henningen, hos Ågen går de lige i bræk-syystemet.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-10-10 07:19

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Eller denne
> http://www.youtube.com/watch?v=mPQFLGxM6xs

Jeg går lige ud og brækker mig

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-10-10 08:36

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Eller denne
> http://www.youtube.com/watch?v=mPQFLGxM6xs

Ja, det tæder tydeligt frem at rock-musikere er så gamle at tænderne er ved
at falde ud af kæften på dem.

Fornemmer man en vis alders-forskel på rock-grupper og slager-grupper? -
Slager-sgrupper er vist ikke helt i den alder
http://www.youtube.com/watch?v=13o_JaD4we4

http://www.youtube.com/watch?v=wbF9gpToJV4

http://www.youtube.com/watch?v=yFng23t3Wfo&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-10-10 09:53

Den 16-10-2010 09:35, Åge Halldorsson skrev:

> Ja, det tæder tydeligt frem at rock-musikere er så gamle at tænderne er
> http://www.youtube.com/watch?v=13o_JaD4we4

Er den første ikke et klip fra det lokale fitnesscenter?

Og den sidste med Die Cappuccinos, viser ikke meget af publikum i deres
klip, men her i "Immer Wieder Sonntags" får man et glimt, engang
imellem, og det er ikke ikke just 'vårharer' alle:

http://www.youtube.com/watch?v=d1CqCQpNImU&feature=related

Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-10 09:57

> [...]
> klip, men her i "Immer Wieder Sonntags" får man et glimt, engang imellem,
> og det er ikke ikke just 'vårharer' alle:

Ja, børn på scenen og bedsteforældre på gulvet, så har man opskriften på
traditionel tysk savl og bræk sentimentalitet.
Imens står deres forældre og headbanger til en Rammstein-koncert, og drikker
sig i hegnet i hefe ;)

Fra : Eva Schmidt

Dato : 16-10-10 12:18

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> traditionel tysk savl og bræk sentimentalitet.
> Imens står deres forældre og headbanger til en Rammstein-koncert, og

Ja, man skal godtnok have en del indenbords til en Rammstein koncert, så
meget, så man er nærmest bevidstløs, hvis man skal holde den støj ud.

Uha uha

mvh Eva

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-10 12:24

> Ja, man skal godtnok have en del indenbords til en Rammstein koncert, så
> meget, så man er nærmest bevidstløs, hvis man skal holde den støj ud.

If it's too loud, then you're too old

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-10-10 14:30

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> If it's too loud, then you're too old

And Grinå is a nissemann.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-10-10 14:29

> [...]

> Ja, man skal godtnok have en del indenbords til en Rammstein koncert, så
> meget, så man er nærmest bevidstløs, hvis man skal holde den støj ud.

Hvis man var døv, så var det til at holde ud,
men det er man vel blevet ved at lytte til dem.
Huuu ha.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-10-10 12:31

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Eller denne
> http://www.youtube.com/watch?v=mPQFLGxM6xs

Nå ja, men hvordan var det min svigermor sagde med en finger i tindingen...
Herinde, føler jeg mig stadig som en 17 årig... Det er sådan set bare
resten, der ikke rigtigt kan følge med mere...Og hun var da kun 91 år..

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-10-10 07:17

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvad med denne klassiker?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=zqfFrCUrEbY

Er det Rolling Oldefar ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-10-10 12:34

meddelelse news:4cb94349$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Er det Rolling Oldefar ?
>
> Hilsen Åge

Nej en god gammel The Who traver...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-10-10 07:13

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Er det her så en for dig og Ågen?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=eNtZE5c90ys
>
> Henning.

Vor Herre til hest, en flok narhoveder uden selvrespekt, der lader sig lokke
af næserings-folket. Hvad med, i stedet, at få flok næseringsfolk til at
synge BjørnOgOkay-sange. Det var måske mere tiltrængt. Så kunne de kalde
gruppen for "Næseringene"

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-10-10 12:41

meddelelse news:4cb94270$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> lokke af næserings-folket. Hvad med, i stedet, at få flok næseringsfolk
> til at synge BjørnOgOkay-sange. Det var måske mere tiltrængt. Så kunne de

Hej Åge....

Jamen for at blive indenfor dit ordvalg, dog vil jeg da forholde mig lidt
mere diplomatisk, og min egen personlige mening om The Who, og for den sags
skyld, også Gasolin', ligger da passende højt.... Så at nogle der til
dagligt bruger gangstativer også syntes godt om dem, falder mig ikke spor
mærkeligt.... Så skal jeg endeligt holde mig inden for dine genrer ( Hø Hø )
ville jeg da også bruge en Bjørn & Okay slager.... Den hedder " Vælg dine
ord " ...

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-10-10 14:06

Den 16-10-2010 13:40, Benny Mortensen skrev:

> [...]
> skyld, også Gasolin', ligger da passende højt.... Så at nogle der til
> dagligt bruger gangstativer også syntes godt om dem, falder mig ikke spor

Tak for dine trøstende ord. Det er rart at vide for os, som nærmer os de
100.

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-10-10 08:13

> Tak for dine trøstende ord. Det er rart at vide for os, som nærmer os de
> 100.
>
> Henning.

Det gør vi vel alle sammen... Nogle skal måske ikke vente helt så længe
som andre :)

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-10-10 09:01

Den 17-10-2010 09:12, Benny Mortensen skrev:

> Det gør vi vel alle sammen... Nogle skal måske ikke vente helt så længe
> som andre :)

Godt set!
Jeg kan allerede skimte de Elysiske marker. Det er håb forude.
Det eneste jeg nu frygter, det er englemusikken, og hvilken genre de går
ind for der?

Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-10 09:07

> Jeg kan allerede skimte de Elysiske marker. Det er håb forude.
> Det eneste jeg nu frygter, det er englemusikken, og hvilken genre de går
> ind for der?

Den faldne engel? Gæt 3 gange (hint: se overskriften

/Alex

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-10-10 09:33

Den 17-10-2010 10:06, Alex Linaa skrev:

> Den faldne engel? Gæt 3 gange (hint: se overskriften

Hvis det er den samme engel, Lucifer, du henviser til, og som jeg tænker
på, så er jeg ilde stedt.
Så er der kun een trøst tilbage, at jeg formentlig drager over
himmelbuen, til 'paradisøerne', før Hansi, og således får, nogle få
flere gode år, inden han tropper op med synthesizeren under armen.
Lad os alle bede!!!

Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-10 10:13

> Hvis det er den samme engel, Lucifer, du henviser til, og som jeg tænker
> på, så er jeg ilde stedt.

Måske, måske ikke. Det kan jo være det er den rigtige himmel, med sex, drugs
& Rock'n'roll ;)
Det kan jo også være det hele er omvendt når det kommer til stykket:
http://wulffmorgenthaler.dk/strip/ozzy%20osbourne-WM_strip_DK_20101008.jpg.
I så fald vil det være endnu sjovere at se hele indre mission, når de bliver
modtaget ved en svovlstinkende sveden port til mørket

> [...]
> til 'paradisøerne', før Hansi, og således får, nogle få flere gode år,
> inden han tropper op med synthesizeren under armen.

Jeg tror de har både kvalitetsbevidshed og støjregler i himmelen. Ellers
ville det jo være helvede ;)

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-10-10 10:31

Den 17-10-2010 11:12, Alex Linaa skrev:

> Måske, måske ikke. Det kan jo være det er den rigtige himmel, med sex, drugs
> & Rock'n'roll ;)
> Det kan jo også være det hele er omvendt når det kommer til stykket:

Jeg kan godt forstå, at Ozzy ser lidt mut ud. Et skræmmende syn!!!

Lucifers rolle i de forskellige religioner, er jo desværre ikke entydig,
så man ved ikke hvilken hest man satser på. Her begyndelsen af
Langgaards "Antikrist". Er Lucifer her den gode eller den slemme???

http://www.youtube.com/watch?v=ZbXP2LNvHtw

Når jeg satser på Elysium, så er det fordi stedet ligger midt imellem,
hverken oppe eller nede.
Og der, langt ude vestpå, kan der heller ikke være så langt til Broadway.

http://www.youtube.com/watch?v=-E6YuF82oiM

Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-10 13:33

> Når jeg satser på Elysium, så er det fordi stedet ligger midt imellem,
> hverken oppe eller nede.

Jeg satser på vi kun får én chance, og det er den vi er lige midt i.
Få det bedste ud af det liv vi ved vi har, og fuck resten.

> Og der, langt ude vestpå, kan der heller ikke være så langt til Broadway.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=-E6YuF82oiM

Nice :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-10-10 09:45

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det eneste jeg nu frygter, det er englemusikken, og hvilken genre de går
> ind for der?
>
> Henning.

http://www.youtube.com/watch?v=FMpJt3goR4k&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-10-10 09:47

meddelelsen news:4cbab779$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

og mere af slagsen til Henningen

http://www.youtube.com/watch?v=vzqRKmZiGI0&p=BC86A17CF5489C7D&playnext=1&index=43

Hilsen Åge-n

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-10-10 09:59

--
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> [...]

Dejlig sang - men jeg tror den er spildt på Henning.

Der er ikke nok "grydelåg ned af en betontrappe" over den

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-10-10 10:06

Den 17-10-2010 10:47, Åge Halldorsson skrev:

> og mere af slagsen til Henningen
>
> http://www.youtube.com/watch?v=vzqRKmZiGI0&p=BC86A17CF5489C7D&playnext=1&index=43

Jeg havde nu snarere håbet, at høre og se f.eks. Marilyn Manson og Dita
von Teese:

http://www.youtube.com/watch?v=1MkIW1hHL-4&feature=related

Henning.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-10-10 10:01

meddelelsen news:4cbab779$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> http://www.youtube.com/watch?v=FMpJt3goR4k&feature=related
>
> Hilsen Åge

Gyyys - det var dog frygteligt!

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-10-10 10:11

Den 17-10-2010 11:01, Eva Schmidt skrev:

Hwa....

Jeg havde sandelig ventet et link som dette fra dig:

http://www.youtube.com/watch?v=OcUEjKU7Qi8&feature=related

Henning. :-|

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-10-10 12:21

> Den 17-10-2010 11:01, Eva Schmidt skrev:
>
> Hwa....
>
> Jeg havde sandelig ventet et link som dette fra dig:

> [...]

Jamen, jamen - jeg har altid fået at vide, at jeg ikke må lyve )

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-10-10 17:40

> [...]
> Jeg kan allerede skimte de Elysiske marker. Det er håb forude.
> Det eneste jeg nu frygter, det er englemusikken, og hvilken genre de går

Nå ja, hvad pokker, også i himmelen må det med den frie vilje vel gælde,
så mon ikke man også der, frit kan vælge, hvilke kategorier man
konfrontere..
Så mon vi har så meget at frygte...

Men jeg fik sgu lige et spørgsmål, her over aften, hvor jeg måtte melde
pas..

Hvem er det der har lavet / sunget visen...

Når jeg kommer fuld hjem, så bli'r der ballade ????

Håber du har et godt svar eller gæt på denne....

Og du må gerne svare, inden du flyver til himmels

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-10-10 18:41

Den 17-10-2010 18:39, Benny Mortensen skrev:

> Hvem er det der har lavet / sunget visen...
> Når jeg kommer fuld hjem, så bli'r der ballade ????
>
> Håber du har et godt svar eller gæt på denne....
> Og du må gerne svare, inden du flyver til himmels

Det er et spørgsmål der kræver betænkningstid.
Selv om det ikke er en problematik, der er helt ukendt, kan jeg ikke her
og nu svare på spørgsmålet. :-|

Jeg kan svagt høre noget for mig, og min allerførste tanke var, da jeg
så sætningen, at det er noget rigtigt gammelt revy, sikkert ikke
Alstrup, men med Schiøler Linck?
Men det er formentlig slet ikke rigtigt.

Her må Ole Damgaard 'ind i billedet' igen!!!

Hilsen Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-10-10 20:42

> Her må Ole Damgaard 'ind i billedet' igen!!!
>
> Hilsen Henning.

Oléeee - det var i DRrrrr

Hilsen åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-10-10 11:03

> [...]
> med Schiøler Linck?
> Men det er formentlig slet ikke rigtigt.
>
> Her må Ole Damgaard 'ind i billedet' igen!!!

Det var også mine tanker... At vi skulle hen i noget sådan. Dog har melodien
meget tilfælles med " Vildandens sang " Så muligheden for at den ene har
stået fadder til den anden, er muligvis tilstede... Men det bliver spændende
at se, om Ole dukker op med noget.... Pokkers til lillebror, spørge om
noget, man ikke kan svare på..

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-10-10 07:14

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Er det her så en for dig og Ågen?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=eNtZE5c90ys
>
> Henning.

Nej, Henningen.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-10-10 10:03

Den 16-10-2010 08:14, Åge Halldorsson skrev:

> Nej, Henningen.

Hvad rør sig på havnen i Furland, her i Weekenden?

http://www.youtube.com/watch?v=OT3UQRMb4nE&feature=related

Henning. ;.)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-10-10 10:33

> Hvad rør sig på havnen i Furland, her i Weekenden?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=OT3UQRMb4nE&feature=related
>
> Henning. ;.)

Henningsen altså. hehe. De har nogle sjove links.

Men "Hvad der rør sig". Tjahhh..... - Der er da i hvert fald 2 koncerter
tilbage i år. Der har jo været en del tidligere på året og en oktoberfest.

Det er godt nok ikke lige på havnen, men den 28. oktober kl. 19.30
afholder SPIL DANSK-dagen et KODA-Gramex-støttet arrangement, for borgerne i
Skive kommune.
Det forgår i "Musik-laden" på Fur kaffe Og The.
Halle og Bøgestrand spiller. Der medvirker også showdansere.
http://www.sallingweb.dk/artikelarkiv/visartikel.asp?id=19986

Den 22. oktober er der også en af årets sidste koncerter. den foregår på Fur
Strandhotel. "Most, Birger og Charley", ¨
tidligere "Rockfolket" spiller op til spisning og koncet kl. 18.30
http://www.furstrandhotel.dk/

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-10-10 10:38

meddelelsen news:4cb97140$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Fur Strandhotel. "Most, Birger og Charley", ¨
> tidligere "Rockfolket" spiller op til spisning og koncet kl. 18.30

Tjahhh... rockmusikere forlader genren og begynder at spille almindelig
musik for den brede befolkning. Det smudrer stille og roligt.
Sån er det jo

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-10-10 10:42

Den 16-10-2010 11:32, Åge Halldorsson skrev:

> Det er godt nok ikke lige på havnen, men den 28. oktober kl. 19.30
> afholder SPIL DANSK-dagen et KODA-Gramex-støttet arrangement, for
> borgerne i Skive kommune.

Jeg har aldrig fulgt så meget med i KODA's aktiviteter, men jeg kan her
forstå at de, set ud fra et forbrugersynspunkt, også gør noget godt?

Og pas på, at de ikke får øje og øje på musikken fra grillen.

Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-10 14:00

On 2010-10-15 10:30:35 +0200, Alex Linaa said:

> http://wulffmorgenthaler.dk/strip/pensionist-WM_strip_DK_20101015.jpg

Her er en mand, der har læst dit indlæg lidt for bogstaveligt:
http://na.se/nyheter/orebro/1.982823-man-bet-av-orat-pa-scenvakt-under-hardrockkonsert
--

Steen
http://bit.ly/9PqtQB