Til Åge.
Fra : Henning Jensen

Dato : 13-10-10 13:59

Fra en af de engelske NG'er:
"Armless pianist plays with toes to win "China's Got Talent".

http://news.yahoo.com/s/nm/20101012/od_nm/us_pianist

Hinterseer må da have en chance i det 'kinesiske', og ryge ind på toppen
af hitlisten. Han har ganske vist arme, men ingen stemme!!!

Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-10-10 14:45

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hinterseer må da have en chance i det 'kinesiske', og ryge ind på toppen
> af hitlisten. Han har ganske vist arme, men ingen stemme!!!

Hvorfor skal kineserne også lide

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-10-10 15:28

Den 13-10-2010 15:45, Allan Krautwald skrev:

> Hvorfor skal kineserne også lide

Jeg beklager, jeg havde ikke gennemtænkt mit forslag ordentligt. Det
skal selvfølgelig ikke gå ud over dem heller.
Men tænk alligevel tanken ud. Hvis han her og nu var nået til tops i
Kina, så kunne man have brændt lynkineseren af i Horsens til november.

Henning. :-|

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-10-10 17:29

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Kina, så kunne man have brændt lynkineseren af i Horsens til november.
>
> Henning. :-|

HAHAHAHA
.........og Henning kunne have lavet lidt stand-up.

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 14-10-10 13:41

> Men tænk alligevel tanken ud. Hvis han her og nu var nået til tops i Kina,
> så kunne man have brændt lynkineseren af i Horsens til november.

Det er nu i december at Hansi kommer til Horsens!!! Semino Rossi kommer i
november! Jeg skal dog ikke se nogen af dem. Hansi's koncert er dog også
forlængst helt og aldeles udsolgt!

Så der må jo være mange, der synes at han synger godt!

De 2 herrer har noget at leve op til i Horsens, hvis de skal matche Helene
Fischers koncert, som var fænomenal! Det bedste hun har lavet til dato. Og
så var det ligeså meget et show som det var en koncert. Der var mange
spændende elementer i!

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-10-10 13:54

"V" <videovideo999@gmail.com> skrev i en meddelelse

> De 2 herrer har noget at leve op til i Horsens,

Åh ja....Rolling Stones 84.500 tilskuere i Horsens + U2s 2 koncerter...det
bliver sgu svært

Fra : V

Dato : 14-10-10 14:19

> Åh ja....Rolling Stones 84.500 tilskuere i Horsens + U2s 2 koncerter...det
> bliver sgu svært

Nu hentydede jeg jo til den genre som Helene Fischer, Semino Rossi og Hansi
Hinterseer ekselerer i!!!

Her mener jeg ikke at herrerne når hende til sokkeholderne!

I øvrigt bevæger Helene sig også uden for slagergenren i hendes koncerter.
Selvfølgelig folk høre hendes egne sange, og dem får de da også for alle
pengene, men der er også øjeblikke af overordentlig skønhed, når hun synger
nogle andre numre, bl.a. af Michael Jackson og Elton John.

Fra : Henning Jensen

Dato : 14-10-10 14:02

Den 14-10-2010 14:41, V skrev:

Jeg synes ikke, at du skal lægge for stor alvor, i mine indlæg angående
Hinterseer. De er i lige så høj grad rettet mod Åges lidt for mange
indlæg, om det samme emne.

> Så der må jo være mange, der synes at han synger godt!

Ja, det kan jeg kun give dig ret i. Jeg ville dog ikke selv, gå til en
koncert med hverken Hinterseer eller Rossi.
Derimod kunne jeg da godt overveje en koncert med Helene Fischer. Jeg
tror godt hun kan synge, og så må man jo medgive, at hun ser fandens
godt ud.

Henning.

Fra : V

Dato : 14-10-10 14:26

> [...]
> godt hun kan synge, og så må man jo medgive, at hun ser fandens godt ud.

Jeg kan love dig for at hun kan synge!
http://www.youtube.com/watch?v=iPGVJYtVWyw. Du finder ikke mange der synger
bedre end hende!

Synes du skal overveje hendes koncert i Herning kraftigt! Det er 14. maj
næste år, og billetsalget går strygende. Det bliver helt sikkert udsolgt.
Der er vist 15.000 billetter, og har hørt at de 12.000 er solgt!

Selvom man ikke umiddelbart er til slager-musik, tror jeg at alle der kommer
ind og ser hendes koncert vil synes at det er fantastisk!

Den næste turné bliver også af de større. Den turné hun er på i øjeblikket
har et band på ca. 10. Til forårsturnéen, prøver hun for første gang med et
orkester på 40 mand!

Fra : Henning Jensen

Dato : 14-10-10 14:45

Den 14-10-2010 15:25, V skrev:

> Jeg kan love dig for at hun kan synge!
> http://www.youtube.com/watch?v=iPGVJYtVWyw. Du finder ikke mange der
> synger bedre end hende!

Jeg må straks gøre indvendinger.

Jeg bilder mig stadig ind, at Helene Fischer kan synge, men hun bør
ikke synge denne, og slet ikke i denne forvanskede udgave.
Det er helligbrøde!!!

Det er hende her's, for få dage siden, afdøde Joan Sutherland's
glansnummer:

http://www.youtube.com/watch?v=_WwVRS6UImg

Den er fra Flotow's opera "Martha". (Hvor Flotow måske har brugt en irsk
melodi som forlæg, til netop denne sang).

Henning.

Fra : V

Dato : 14-10-10 15:30

> Jeg bilder mig stadig ind, at Helene Fischer kan synge, men hun bør ikke
> synge denne, og slet ikke i denne forvanskede udgave.
> Det er helligbrøde!!!

Lyder som om at du ikke er sikker på at hun kan synge? Hvad får dig til at
tro andet? Kan kun sige at hendes stemme er fabelagtig.
Nå, du bryder dig ikke om hendes covernumre, så prøver vi med én af hendes
egne, hvor jeg mener hendes stemme kommer godt til udtryk!

Fra : V

Dato : 14-10-10 15:34

http://www.youtube.com/watch?v=wRbtsVM2bOY

Fra : Henning Jensen

Dato : 14-10-10 15:38

Den 14-10-2010 16:34, V skrev:

> http://www.youtube.com/watch?v=wRbtsVM2bOY

Jo hun er god.

Hilsen Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-10-10 14:55

"V" <videovideo999@gmail.com> skrev i meddelelsen

> De 2 herrer har noget at leve op til i Horsens, hvis de skal matche Helene
> Fischers koncert, som var fænomenal!

Jo, men det bliver ikke vanskeligt. Hansi ner trods alt verdensstjerne over
alle.

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 14-10-10 15:34

> Jo, men det bliver ikke vanskeligt. Hansi ner trods alt verdensstjerne
> over alle.

Så stopper vi

Alt respekt for Hansi, men Helene er da klart bedre! Vil dog mene at det er
svært at sammenligne de to, da musikstilen ikke er helt den samme. Helene's
musik er mere poppet, hvor Hansi's er mere folke-musik.

Desuden henvender Helene sig desuden til et bredere publikum, hvor jeg vil
tro at der er ca. lige dele mænd og kvinder.

Til Hansi's koncerter må der være en stor overvægt af kvinder!

Fra : Hauge

Dato : 14-10-10 15:41

V skrev:
> Til Hansi's koncerter må der være en stor overvægt af kvinder!

Tror du ikke bare det er almindelig overvægt? ;)

Mvh Hauge