Jens_a. 3060 wrote:
> "Torben Skovgaard Bach" <tsbach@FJERNnyka.dk> skrev i en meddelelse
> news:da44d$4cb710aa$55dad304$30988@news.galnet.dk...
> klip en masse---->>
>
> Siden du er så glad for Dennis a'la KKE motor. Jeg havde en vandpumpe
> til reparation, der gik mere end et måned før den blev færdig? Hver
> gang jeg ringede var beskeden, den er færdig på torsdag.
> Endelig fik jeg den hurra... men den var lige så defekt som da jeg
> afleverede den dog var jeg præcis 1000,-kr. fattigere!
>
> Nu jeg ikke mere glad for KKE. Vi var ellers inde på jeg skulle
> handle ny motor, men den ordre gik i stedet til Syd Marine i Rå SE,
> som også er faldet af på den her på det sidste!!
>
>
>
>
> Jens
Glad og glad - det ved jeg nu ikke, men jeg har da ikke haft den slags
uheldige oplevelser, som du har, men det er vel noget, vi alle kender til,
at nogle er tilfredse og andre ikke?
Og til P.G Thomsen så er jeg næsten sikker på, at jeg kan finde varenumre,
der giver det omvendte resultat.
I min optik betyder lave fragtomkostninger en hel del sammenholdt med, at
man ikke nødvendigvis skal betale forud
Blot et eksempel: Jeg bestilte Speed Seal fra England. Betalte forud og fik
varen, som ikke passede til min vandpumpe.
Ærgerligt sagde man, så skal du have dine udgifter refunderet.
Da jeg spurgte til, hvordan det skulle foregå, så ophørte kontakten og svar
på flere fremsendte mails (jeg havde jo betalt!).
Heldigvis havde jeg en anden og bedre egnet vandpumpe liggende, så nu køre
Speed Seal hos mig, men det er en helt anden historie.
Jeg kunne også fortælle om mit køb af en varmtluftsblæser, som nu ligger i
en kasse på loftet, fordi kontakten med den tyske sælger er ophørt.
Så summasummarum mr. P.G. Thomsen = det kan være dyrt at spare 23 %
Det var så svar til 2 på en gang.
Mit bidrag blev ikke sendt i håb om en længere debat. EOD for mit
vedkommende.
Med sejlerhilsen og med håb om en mild vinter og et tidligt forår i 2011.
--
\\\\////
(@@)
-------o00o-(_)-o00o---------
Torben