Undervognsbeskyttelse af Mazda
Fra : B & O

Dato : 13-10-10 18:23

Hej gruppe
Er der nogen som ved hvilken type undervognsbeskyttelse der anbefales til en
Mazda 6 årg. 2006

M.V.H
Ove Hansen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-10-10 18:33

B & O skriver:

> Er der nogen som ved hvilken type undervognsbeskyttelse der anbefales til en
> Mazda 6 årg. 2006

Det samme som den forhåbentligt allerede har fået 2 gange.

Klaus

Fra : B & O

Dato : 13-10-10 18:43

>B & O skriver:

> Det samme som den forhåbentligt allerede har fået 2 gange.
>

> Klaus
> Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk
> Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf

Nåe ja du har da en pointe der. Så må jeg lige se på mærkaten i forruden
hvad de sidst har fået. Eller det stor vist da forresten i servicebogen. Tak
for hintet.
M.V.H.
Ove

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-10-10 19:02

B & O skriver:

> Nåe ja du har da en pointe der. Så må jeg lige se på mærkaten i forruden
> hvad de sidst har fået. Eller det stor vist da forresten i servicebogen. Tak
> for hintet.

Og velbekom.

Det ville være trist at putte et eller andet på der ikke kunne sammen
med det der er der i forvejen, for så at begge dele falder af.

Sådan en 6'er er jo ikke ligefrem kendt for sin rustfasthed....

Klaus

Fra : Per

Dato : 14-10-10 14:17

B & O wrote:
> Hej gruppe
> Er der nogen som ved hvilken type undervognsbeskyttelse der anbefales
> til en Mazda 6 årg. 2006

Religion !!

Der er ingen forskel i kvaliteten - det er til gengæld meget mere
interessant om hvordan (hvem) den der sprøjter midlet på bilen. Altså hvor
grundig er vedkommende...

PAVA, Dinitrol, Mercasol same same.....

/ PEr

Fra : Henrik B.

Dato : 14-10-10 19:35

> [...]
>
> Der er ingen forskel i kvaliteten - det er til gengæld meget mere
> interessant om hvordan (hvem) den der sprøjter midlet på bilen. Altså hvor

Dét er så en meget bastant udtalelse, som jeg tvivler på at du har belæg for
at komme med. Specielt set i lyst af, at der er forskel på forskellige
produkter, som er delt ind i to overordnede kategorier...

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst: