ActiveX Control
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 07-08-01 20:54

Hej NG

Je` ka` ik` fin u ad det`

I Bogen Teach Yourself Database Programming with Visual Basic 6 fra side 371
til side 376 er en beskrivelse af, hvorledes man kan lave en Navigation
Bar.
Nu har jeg vel lavet den 25 gange, og jeg har endnu ikke fået den til at
fungere, jeg er kommet så langt, at jeg har fået lagt den på min Form, men
den har ikke fat i databasen.
Jeg er godt klar over, at jeg ikke er nogen ørn til Engelsk, men jeg mener
dog jeg forstår hvad der står i bogen.

I denne fantastiske gruppe findes der sikket mange der kan det her, er der
en der evt. har en ide om hvor jeg dummer mig og/eller i hovedpunkter give
en beskrivelse af arbejdsgangen.

På forhånd tak

Ole J. Hansen

Fra : Rayman

Dato : 09-08-01 13:52

Jeg er ikke helt sikker på om du selv vil lave bar'en eller om du vil bruge
den datacontrol, som er med VB...

Hvis du bruger den som er med til VB, skal du bruge indstillingerne til at
finde databasen med Eks. Connect & Databasename...

Ellers er det måske med ADO, hvor du skal bruge en ConnectionString?