Fabia 1.4
Fra : Mogens

Dato : 11-10-10 17:10

kunne ikke starte min Fabia 2 2008 model i morges. Modellen er en 1.4 med 86
hk benzin.
Prøvede efter telefon råd fra kammerat, at fjerne stikket til en føler.
Føleren er grøn og sidder i højre øverste side af motoren, når man står
foran den, (forholdsvis nem at komme til)

Bilen startede efter at stikket blev trukket ud af føleren.

Er nu blevet i tvivl ( efter at have hentet en ny temperatur-føler ) hos
skoda forhandler, om det i det hele taget er en temperartur føler ?

Den hentede passer ihvertfald ikke, selvom registrerings nummer blev
oplyst.

Gad vide om det er stikket til olietryks føleren jeg har fjernet.
Og hvorfor starter den så pludselig ved den handling.

Fra : Familien Carstensen

Dato : 13-10-10 17:37

Jamen hvad med en fejludlæsning af motorstyringen, melder den ikke en fejl
når den ikke vil starte?

Med hensyn til placering af diverse følere kan man da sagtens finde
oversigter og andet på nettet,

mail mig så du evt. kan få nogle links med tekniske tegninger over præcis
din motor.

hilsen

Carsten

Fra : Mogens

Dato : 14-10-10 18:14

Hej Carsten

Vil være super hvis du har et link med oversigt over motoren der som sagt er
en 1.4 86 hk 2008 model.

Er ikke lige helt med, det du skriver omkring fejludlæsning. Er det noget
der kan aflæses i instrument-bordet ?

kunne ik sende til din e-mail
min er her msg@tdcadsl.dk

Venlig hilsen Mogens