Martin Kofler slår igennem - musikvideoen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-10-10 19:43

Er lige ved at se det sidste Musikantenstadl. Fra Østrig er MARTIN KOFLER på
vej.

Det er rigtig god musik, synes jeg. Kunne ikke finde indslaget fra Stadlen,
men er er sangens originale musikvideo.
http://www.youtube.com/watch?v=ARqWXiY3Nsg&p=268524973A093FF8&playnext=1&index=61

Kan man sige en mandlig udgave af Helene Fischer ? - måske

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-10-10 19:46

meddelelsen news:4cb2091e$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ARqWXiY3Nsg&p=268524973A093FF8&playnext=1&index=61
>
> Kan man sige en mandlig udgave af Helene Fischer ? - måske

NÅ! - halløj da. Der er åbenbart også en anden gruppe som har indspillet
sangen. Den hedder FREI. Sangen er dog også særdeles knaldhamrende. Kort
sagt "fantastisk".
http://www.youtube.com/watch?v=yIqQKLF6HY8

Men hvilken er så bedst - detg er det store spørgsmål. Det er svært at sige
skråstreg skrive

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 10-10-10 20:01

Den 10-10-2010 20:46, Åge Halldorsson skrev:

Er denne ikke mere korrekt?

http://www.youtube.com/watch?v=ueYPOQWHhkk

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-10-10 20:43

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> Den 10-10-2010 20:46, Åge Halldorsson skrev:
>
> Er denne ikke mere korrekt?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ueYPOQWHhkk

Hvis det er din stil, hvad synes du så om denne:
http://www.youtube.com/watch?v=8aNKgPN7lmE

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 10-10-10 21:15

Den 10-10-2010 21:43, Åge Halldorsson skrev:

> Hvis det er din stil, hvad synes du så om denne:
> http://www.youtube.com/watch?v=8aNKgPN7lmE

Jeg holder meget af sange og viser.
Her en mere om den kommende tid, "Her Kommer Vintern":

http://www.youtube.com/watch?v=VGPWyk_pscc&feature=related

Jeg synes i øvrigt, at Ingrid Olava er god.

Henning.

Fra : Henning Jensen

Dato : 10-10-10 22:21

Den 10-10-2010 21:43, Åge Halldorsson skrev:

> Hvis det er din stil, hvad synes du så om denne:
> http://www.youtube.com/watch?v=8aNKgPN7lmE

Jeg vil da også anbefale en folkevise med tekst af Wolf Biermann, her
sunget af en berømt tysk skuespillerinde og sangerinde.
Desværre så jeg aldrig østtysk fjernsyn i "gamle dage", så jeg er helt
gået 'glip' af hende. Jeg vil prøve at finde ud af, om der skulle ligge
noget CD med hende, på Nettet.

http://de.wikipedia.org/wiki/Eva-Maria_Hagen

Eva-Maria Hagen med "Schlaf schön, mein Bräutchen":

http://www.youtube.com/watch?v=D8VAcpK5W0A

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-10-10 14:41

> Desværre så jeg aldrig østtysk fjernsyn i "gamle dage", så jeg er helt
> gået 'glip' af hende. Jeg vil prøve at finde ud af, om der skulle ligge
> noget CD med hende, på Nettet.

Okay, så går jeg ud og laver mig en kop negersved imens

> Eva-Maria Hagen med "Schlaf schön, mein Bräutchen":
http://www.youtube.com/watch?v=D8VAcpK5W0A

Jov-jov - nu fik jeg lyst til noget endnu stærkere

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 11-10-10 14:45

Den 11-10-2010 15:40, Åge Halldorsson skrev:

> Jov-jov - nu fik jeg lyst til noget endnu stærkere

Jeg har skrevet det før, Åge! Kvalitet, kvalitet.
Du må vænne dig til det. Prøv igen...

Henning.