Mikrofon til Blaupunkt MP57-autoradio
Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 10-10-10 13:43

Hejsa

Er der nogen der ved, hvor pokker man skaffer sig den mikrofon, der bruges
samme med en Blaupunkt MP57 (f.eks. til håndfri tale)?

Nej, jeg har ikke stjålet den og ikke fået mikronen med :D

Søren

Fra : Carsten

Dato : 10-10-10 14:02

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:4cb1b4dd$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Er der nogen der ved, hvor pokker man skaffer sig den mikrofon, der bruges
> samme med en Blaupunkt MP57 (f.eks. til håndfri tale)?

http://www.bluespot.co.uk/car-audio.aspx/bluetooth-microphone

Carsten

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 10-10-10 14:08

"Carsten" <carsten@noexists.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bluespot.co.uk/car-audio.aspx/bluetooth-microphone
>
> Carsten

Fornemt - mange tak! Nå, dropper vist tanken om at købe sådan en radio,
selvom man ifølge sælger 'bare' lige skal have en mikrofon til en
100-seddel.

Søren

Fra : Carsten

Dato : 10-10-10 18:05

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:4cb1ba99$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Fornemt - mange tak! Nå, dropper vist tanken om at købe sådan en radio,
> selvom man ifølge sælger 'bare' lige skal have en mikrofon til en

jeg har sådan en radio, og dens MP3 er ikke for god. Ligegyldig om den
afspiller dem via CD eller USB går den fra tid til anden i stå. Den dør bare
og bilen skal slukkes og tændes igen. Det er ikke nok at slukke/tænde selve
radioen. Det sker en gang for hver ca. 10.-15. nummer. Jeg har prøvet flere
forskellige typer USB sticks så det er ikke bare en dårlig cd/stick der er
problemet. Har også prøvet at skifte mellem mp3 og wma formatet men med
samme resultat.

Carsten

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 10-10-10 18:59

> [...]
> prøvet flere forskellige typer USB sticks så det er ikke bare en dårlig
> cd/stick der er problemet. Har også prøvet at skifte mellem mp3 og wma

Tak for info. Fungerer den ellers som den skal - god modtagelse af radio?
Hvordan fungerer Bluetooth i den? Jeg er alligevel lidt lun på den.

Søren

Fra : Carsten

Dato : 11-10-10 19:58

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:4cb1feeb$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Tak for info. Fungerer den ellers som den skal - god modtagelse af radio?

har aldrig haft nogen problemer med modtagelse - ej heller på lars tyndsk..s
marker og i skovområder.

> Hvordan fungerer Bluetooth i den? Jeg er alligevel lidt lun på den.

har kun prøvet en enkelt gang. Jeg husker lyden som lidt "hul" i det. Som en
lidt dårlig forbindelse og med hovedet nede i en spand

Carsten

Fra : Martin

Dato : 10-10-10 19:42

Den 10-10-2010 19:05, Carsten skrev:
> [...]
> problemet. Har også prøvet at skifte mellem mp3 og wma formatet men med

Du har for mange filer i mapperne...
Prøv med mindre så virker det.

/Martin

Fra : Carsten

Dato : 11-10-10 19:51

"Martin" <noemail@local.off> wrote in message

> Du har for mange filer i mapperne...
> Prøv med mindre så virker det.
> /Martin

Lyder som et rigtig godt bud. Jeg har måske 200 filer bare i "roden" af usb
stick'en. Jeg vil prøve at dele det ind i nogle mindre portioner (i
kataloger)

Carsten