Hjælp til msgbox.
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 07-08-01 20:57

Hej NG

Kan I hjælpe, hvordan får jeg to linier i msgbox ??
Har skrevet følgende, men kan ikke se mig ud af hvad der gøres forkert.

valg = MsgBox("Er du sikker" & vbCrLf "Husk alt overskrives ?", vbYesNo +
vbInformation, "baseprg.")

Håber en venlig sjæl vil hjælpe, kan hjælpe en nybegynder i VB.

På forhånd mange tak.

MVH
thomas

Fra : Bjørn Jeberg

Dato : 07-08-01 21:21

Thomas Jørgensen <tjodense@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Har skrevet følgende, men kan ikke se mig ud af hvad der gøres forkert.
>
> valg = MsgBox("Er du sikker" & vbCrLf "Husk alt overskrives ?", vbYesNo +

Der mangler en "&":

--
Bjørn

Fra : Thomas Jørgensen