Hvem synger denne?
Fra : Michael 'silver'

Dato : 09-10-10 19:27

I den nye Nissan rekvalme er der en kvinde som synger twinkle twinkle little
star med en FÆNOMENAL stemme.

Nogen som ved hvem hun er og om den sang findes som et decideret nummer
eller bare er en jingle?, ville være synd hvis det kun var en jingle da jeg
får gåsehud hver gang jeg hører den i komakassen!.

Mvh
Silver.

Fra : Jens Christian Gram

Dato : 09-10-10 19:41

On 2010-10-09 20:27, Michael 'silver' wrote:
> [...]
> eller bare er en jingle?, ville være synd hvis det kun var en jingle da jeg
> får gåsehud hver gang jeg hører den i komakassen!.

Har ikke set reklamen, men det må vist være denne her
http://www.youtube.com/watch?v=w0xhmGfUrcY

Mvh
Jens Christian

Fra : Carl Drud

Dato : 09-10-10 19:34

"Michael 'silver'" <dsl46016@vip.cybercity.dk> writes:

> [...]
> eller bare er en jingle?, ville være synd hvis det kun var en jingle da jeg
> får gåsehud hver gang jeg hører den i komakassen!.

Fredrika Stahl

http://en.wikipedia.org/wiki/Fredrika_Stahl

--
Carl

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-10-10 19:54

Den 09-10-2010 20:27, Michael 'silver' skrev:
> I den nye Nissan rekvalme er der en kvinde som synger twinkle twinkle little
> star med en FÆNOMENAL stemme.

"Twinkle Twinkle Little Star" er navnet på en engelsk børnesang:

http://www.youtube.com/watch?v=dCFs-0B5X2E&feature=related

WIki:

http://en.wikipedia.org/wiki/Twinkle_Twinkle_Little_Star

På dansk hedder den a, b, c, d, e, f, g, osv.

Som Carl Drud henviser til, så har Fredrika Stahl gjort den til et fint
nummer.

Henning.