Vidal - kom tilbage
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-10 15:48

http://www.hansi-hinterseer-fanclub.dk/

Hvad er din holdning?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-10-10 16:25

meddelelse news:4cb080a5$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.hansi-hinterseer-fanclub.dk/
>
> Hvad er din holdning?
>
> Hilsen Åge
Mener ellers du sagde, at Hinterhüler og den slags havde lutter unge fans

http://www.hansi-hinterseer-fanclub.dk/34756158?i=36550365

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-10-10 17:31

Den 09-10-2010 17:24, Allan Krautwald skrev:

> Mener ellers du sagde, at Hinterhüler og den slags havde lutter unge fans
>
> http://www.hansi-hinterseer-fanclub.dk/34756158?i=36550365

Et par klik på websiden giver mange interessante oplysninger.

F.eks. at Hinterseer skal medvirke i en kommende film med titlen "Den
fortabte søn"!!!
Det er ikke en vits.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-10 18:02

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Mener ellers du sagde, at Hinterhüler og den slags havde lutter unge fans
>
> http://www.hansi-hinterseer-fanclub.dk/34756158?i=36550365

Ha haaaa........ Det erindrer jeg ikke lige at have sagt. Hunsi Hansihunter
har fans i alle aldersklasser. Der er både pensionister med gangstativ, som
du ikke bryder dig så meget om. Men der er også midt-aldersklassen og helt
ned til unge gymnasiepiger og børn, som guffer hans musik i sig.

Her er et typisk klip fra Tyskland. Jeg ser ganske vist også pensionister
(dog ikke ret mange, som på dit klip) OG derudover tilskuere i alle aldre.
http://www.youtube.com/watch?v=RAs3HOb8UL4

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-10-10 19:21

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:4cb080a5$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Mener ellers du sagde, at Hinterhüler og den slags havde lutter unge fans

Nå ja, men taget i betragtning, at du selv er en gennemsnits stones fan..

Så kan Hansi's jo kun være unge )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-10 20:57

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Nå ja, men taget i betragtning, at du selv er en gennemsnits stones fan..
>
> Så kan Hansi's jo kun være unge )
>
> M.V.H....Benny..

Ja, og det åbner et meget alvorligt overlevelses-spørgsmål angående
rock-musik - hvordan vil den overleve uden nye unge navne, ligesom i slager,
som svømmer over af helt unge nye navne i front ?
Rock kan simpelthen ikke overleve. Det ER en dødskamp. De nuværende
rockmusikere er på vej til at dø af alderdom. Jeg vil ikke sige at de går
med gangstativ - nej de ligger i respirator.

Som det kan ses i nedenstående links har slagermusikken langt fra det
problem. Genren lever og formerer sig i disse år voldsomt. Disse eksempler
er endda langt fra de yngste slagernavne:

http://www.youtube.com/watch?v=eIoDuxCDBnc

http://www.youtube.com/watch?v=wEwNZ-noTQ4

http://www.youtube.com/watch?v=1Sw_CoiQZVk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mZJBKD9Sme0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=v4xvdyTRyC0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mH_2DsrVcxw

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-10-10 10:49

meddelelse news:4cb0c905$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> problem. Genren lever og formerer sig i disse år voldsomt. Disse eksempler
> er endda langt fra de yngste slagernavne:

Hej Åge

Jeg ser det ikke som om nogen genre har overlevelsesproblemer... Alle genrer
har ups and downs... Jeg ved ikke rigtigt, hvorfor det absolut skal være
sådan, at diverse genrer, nærmest skal føre krig mod hinanden.... Jeg husker
ligefrem jubelen herinde, da det var endeligt, at Vikingarna stoppede....
Altså en gruppe, der var god for et salg på ½ Mio eksemplarer, selv for en
greatest hits.... Jeg ærgrede mig, for hvor mange grupper betød det mon et
nej til en pladeudgivelse for... Og hvem ved, en af dem, kunne måske have
været et nyt The Beatles.... Jeg lytter lige gerne til Dansk Top, som Tysk
Schlager, eller Rock musik... Så for mig at vælge side, ville jo være totalt
umuligt.... Jeg kan ikke sige, jeg foretrækker Birthe Kjær, frem for Deep
Purple... Eller Richard Ragnvald frem for Rolling Stones... Jeg lytter med
største fornøjelse til dem allesammen.... Så Zwei kleine italiener, skal
ikke prøv på at nærme sig Smoke on the water, eller omvendt, de skulle
snarere adoptere Kandis, og give hinanden en lille ring guld....

M.V.H....Benny..

Fra : Vidal

Dato : 09-10-10 21:13

> [...]
> meddelelse news:4cb080a5$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Mener ellers du sagde, at Hinterhüler og den slags havde lutter unge fans

Det her er skam en af de unge.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-10 22:21

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Det her er skam en af de unge.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Her er rocmusikkens unge fanskare.
http://i2-images.tv2.dk/i/86/13315186-af83d11c568863579332bd610ccc457e.png

Fra : Vidal

Dato : 09-10-10 21:11

Den 09-10-2010 16:48, Åge Halldorsson skrev:
> http://www.hansi-hinterseer-fanclub.dk/
>
> Hvad er din holdning?

Sehr komisch.

--