Fejlmedicinering igen?
Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-10-10 16:56

Nu går Åge da helt amok og starter masser af tråde om det samme....manisk
tilstand=

Fra : Hauge

Dato : 08-10-10 17:01

Allan Krautwald skrev:
> Nu går Åge da helt amok og starter masser af tråde om det samme....manisk
> tilstand=

Er det anderledes end dig, der starter disse misundlighedstråde, over én
der trods alt har en hobby og tydeligvis også et liv?

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-10-10 17:39

> Er det anderledes end dig, der starter disse misundlighedstråde, over én
> der trods alt har en hobby og tydeligvis også et liv?
>
> /Hauge

Hæ hæ totalt forudsigeligt fra dig....humor har aldrig været din stærkeste
side i disse tråde

Fra : Hauge

Dato : 08-10-10 18:12

Allan Krautwald skrev:
> Hæ hæ totalt forudsigeligt fra dig....humor har aldrig været din stærkeste
> side i disse tråde

Der er grupper til den type humor. Det er ikke sjovt altid..

Især efter du har været en del med til at spamme en gruppe med
politik-bræk, så er du ved at nå kvalmepunktet, og så tuder du over
andre, humor eller ej, du er latterlig.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-10-10 18:54

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Der er grupper til den type humor. Det er ikke sjovt altid..
>
> Især efter du har været en del med til at spamme en gruppe med
> politik-bræk,

Det kan man da vist roligt sige

> så er du ved at nå kvalmepunktet, og så tuder du over andre, humor eller
> ej, du er latterlig.

Ja, han virker lidt underlig, med sit indlæg. Kan det være over- eller
undermedicinering?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-10-10 10:08

> Især efter du har været en del med til at spamme en gruppe med
> politik-bræk,

Det var nu Åge, der startede den tråd....tudefjæs.

Fra : Hauge

Dato : 09-10-10 10:10

Allan Krautwald skrev:
> Det var nu Åge, der startede den tråd....tudefjæs.

Hvem, andre end dig selv, tvang dig til at køre den tråd så langt?
Det må være rart at kunne kaste skylden over på andre, hver gang nogen
skriver noget til dig. Er du politiker?

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-10-10 10:30

> Hvem, andre end dig selv, tvang dig til at køre den tråd så langt?

Og Hauge blandede sig da også.

Fra : Hauge

Dato : 09-10-10 10:44

Allan Krautwald skrev:
> Og Hauge blandede sig da også.

Ok, du er politiker, kan og vil ikke svare på selv simple spørgsmål.
Typisk for folk der tror de er noget, selvom vi andre ved de er idioter.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-10 10:56

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Og Hauge blandede sig da også.

Æv bæv. Ja Hauge blandede sig også. ja han gjorde så,. Og æv-bæv Åge
blandede sig også. ja han gjoprde så. Æv bæv. Krutte gjorde ingenting. Nej
han gjorde ej.
Æv bæh æv bæv.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-10-10 10:59
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-10 11:36

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> http://www.dailymotion.com/video/xb1e7n_henry-busse-his-orchestra-mary-jane_music
>
> --
> Ivan V. Klattrup

Hehe
http://www.youtube.com/watch?v=Nll6rUEQbHA

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-10 10:54

> Det var nu Åge, der startede den tråd....tudefjæs.

æv bæv det var Åge der.............
Nænæ. Åge startede en tråd omkring hvem der klarede sig bedst i et
tv-program.
Akkurat lige som hvis det havde være hvem der klarede sig mindst dårligt i
et tilfældigt "Se-mig-show". Det var om et tv-program
Æv bæv, det var Krutte der........

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-10-10 11:30

meddelelsen news:4cb03bc9$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Akkurat lige som hvis det havde være hvem der klarede sig mindst dårligt i
> et tilfældigt "Se-mig-show". Det var om et tv-program

Mon grillmutter har smidt Krutte ud, siden han er så mavesur i disse dage?

Hun var måske træt af at have ham siddende i sin frituregryde

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-10 11:40

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Mon grillmutter har smidt Krutte ud, siden han er så mavesur i disse dage?
> Hun var måske træt af at have ham siddende i sin frituregryde
>
> mvh Eva

Hehe. Ja, Han er nok ked af det. I den frituregryde har han jo nogle "varme"
følelser for hende. Måske der gik ild i gryden da han sad i den?'
http://www.wiggers-hansen.dk/frituregryde.JPG

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-10-10 13:12

Den 09-10-2010 12:29, Eva Schmidt skrev:

> Mon grillmutter har smidt Krutte ud, siden han er så mavesur i disse dage?

Hwa' fan' er det!!!!!
Jeg troede du var død. Du har ikke været her i gruppen i'årevis'
Selvfølgelig ikke død af alderdom, men der kunne være sket et uheld.

http://www.youtube.com/watch?v=-j0_NrqkQ5w

Henning.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-10-10 19:27

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg troede du var død. Du har ikke været her i gruppen i'årevis'
> Selvfølgelig ikke død af alderdom, men der kunne være sket et uheld.

Nej, nej, jeg lever skam i bedste velgående og læser da med dagligt.
Man skal jo nødig gå glip af noget, vel?

Tak for linket - smuk sang.

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-10-10 14:55

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Mon grillmutter har smidt Krutte ud, siden han er så mavesur i disse dage?

Jeg er skam aldrig mavesur...det lader jeg Hauge om. Tror jeg vil sende ham
en pakke link og en pakke samarin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-10 14:59

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er skam aldrig mavesur...det lader jeg Hauge om. Tror jeg vil sende
> ham en pakke link og en pakke samarin

Så kan vi andre jokvittere med at sende
nogle sveller og grillmåger og al sån noget til Krutte. Og lidt friturefedt
at sidde i.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-10-10 15:19

meddelelse news:4cb0752a$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Så kan vi andre jokvittere med at sende
> nogle sveller og grillmåger og al sån noget til Krutte.

Ja fint...du køber en ekstra portion i forbindelse med din daglige tur
derned

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-10 17:07

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
> Nu går Åge da helt amok og starter masser af tråde om det samme....manisk
> tilstand=

I musikkens verden kaldes dette for akustisk tilbagekobling. Møgubehageligt
at høre på, men både her og i musikken kan det klares med diverse filtre, og
at undlade at råbe i mikrofonen ;)

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-10-10 17:37

> I musikkens verden kaldes dette for akustisk tilbagekobling.
> Møgubehageligt at høre på, men både her og i musikken kan det klares med
> diverse filtre, og at undlade at råbe i mikrofonen ;)

Heller ikke den store mikrofon?

Fra : Carl Drud

Dato : 09-10-10 16:43

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> writes:

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev...

> Det var nu Åge, der startede den tråd....tudefjæs.

Det var det nu ikke.

http://groups.google.dk/group/dk.medier.tv/msg/043cc842cb9604c6?hl=da

--
Carl