Helt amok - nu 9 tyske koncerter i DK på ½~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-10-10 16:14

Danmark går efterhånden helt grasat i tysk slager. De tyske slagersangere og
slagergrupper har indledt en sand invasion af den danske musikscene, for at
tilfredsstilledanskernes efterhånden helt
ukontrollable sult efter tysk slager.

Det var godt nok Hansi som satte trenden igang i Danmark, men Helene kom
først angående koncerter - og herefter går det helt amok indenfor det næste
halve år. Store tyske slagernavne har gjort Danmark til sit område, for at
tilfredsstille os.

Se lige her hvad Hansi har sat igang. Jeg kopierer lige min tysk
slager-kalender ind her. Så kan man se hvilke navne der kommer og hvornår.
men giv agt. Det er meget voldsomt, der der sker i Danmark i øjeblikket.
Tysk slager er på få måneder blevet extremt populær i Danmark

TYSK SLAGER I DANMARK

(Koncerter)

Judith Und Mel (???): Fredag 19/03-2010

Judith Und Mel (???): Lørdag 20/03-2010

Judith Und Mel (???): Søndag 21/03-2010

Helene Fischer (MCH Multiarene Herning):

Fredag 14/05-2010 kl. 19.30: Pris 510 kr. (Kl. 18.00-19.30 Dinner - Pris 225
kr.)

Mireille Mathieu (Ålborg Kongrescenter):

Søndag 16/05-2010 kl. 20.00:

Captain Cook Und Seine Singende Saxophone (Kulturperlen Holstebro):

Onsdag 04/08-2010 kl. ??.??:

Helene Fischer (Horsens Forum):

Onsdag 06/10-2010 kl. 20.00: Pris 345/395/470 kr. (Kl. 18.00-20.00 Dinner -
Pris 220 kr.)

Tony Marchal (Sønderjyllandshallen Åbenrå):

Søndag 31/10-2010 kl. 15.00:

Semino Rossi (Horsens Forum):

Mandag 01/11-2010 kl. 20.00: Pris 345/395/470 kr.

Hansi Hinterseer (Horsens Forum):

Mandag 13/12-2010 kl. 20.00: Pris 345/395/470 kr.

Musikantenstadl (Horsens Forum):

Onsdag 26/01-2010 kl. 20.00: Pris 470 kr. (Kl. 18.00-20.00 Dinner - Pris 345
kr.)

Stefani Hertel Patrick Lindner Monika Martin Markus Wolfarth Alpentrio Tirol
Jodlerkönigin Herlinde Woldfgang Lindner Junior und Die Jungen
Stadlmusikanten MDR Deutsches Fernsehballett

André Rieu and his Johann Strauss Orchestra (Ålborg Gigantium): Tirsdag
01/03-2011 kl. 20.00: Pris 650/600/550/480 kr.

?

Frühlingsfest der Volksmusik (Horsens Forum): Søndag 06/03-2011 kl. 18.00:
Pris 345/395/470 kr.

Richard Claydermann Wildecker Herzbuben Michael Hirte Die Schäfer Angela
Wiedl Christoff MDR Deutsches Fernsehballet

James Last (MCH Multiarena Herning):

Fredag 18/03-2011 kl. 19.30: Pris 570/515/470 kr. (Kl. 18.00-19.30 Dinner -
Pris 225 kr.)

Das Feuerwerk der Volksmusik (Sønderjyllandshallen Åbenrå): Fredag
18/03-2011 kl. 19.30:

Captain Cook und seine singende saxophone

Judith und Mel Margot Helwig

Edward Simoni

Sonja Christin

Gamsbart

Treibsand

Das Feuerwerk der Volksmusik (Skjern Kulturcenter Skjern): Lørdag 19/03-2011
kl. 20.00: Pris 300 kr. (Kl. ??.??-??.?? Dinner - Pris ??? kr.)

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 08-10-10 16:23

meddelelsen news:4caf351d$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> men giv agt. Det er meget voldsomt, der der sker i Danmark i øjeblikket.
> Tysk slager er på få måneder blevet extremt populær i Danmark

Danmark går efterhånden helt grassat i heavy- og metalrock.
Heavy- og metalsangere og grupper har indledt en sand invasion af den
danske musikscene, for at
tilfredsstille danskernes efterhånden helt ukontrollable sult efter tysk
heavy- og metal.
http://www.danishmetal.dk/Koncerter.htm

Med venlig hilsen
Pelle
:)

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-10 16:44

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> danske musikscene, for at
> tilfredsstille danskernes efterhånden helt ukontrollable sult efter tysk

Haha, det sætter ligesom tingene i det rette perspektiv. Og så har endda
glemt årets koncert med Disturbed i KB-hallen :)

/Alex