Helene Fischer fik dansk guldplade i slage~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-10-10 15:06

Her ser man Helene Fischer få overrakt en guldplade af Johnny Hansen, fra
Kandis. Det skete under den totalt udsolgte koncert i Horsens, i onsdags.
http://il.youtube.com/watch?v=u0w0P_q8s9k
Det er hendes cd "Best of" som danskerne har labbet så i sig, med så stor
glæde og i så voldsomme mængder, at det nu har udløst en dansk guldplade.
Den fik hun overrakt i Horsens.

HORSENS - DANMARKS SLAGERPARADIS
Horsens er jo efterhånden godt kendt som Danmarks slagerparadis.
http://hsfo.dk/?artikel=19327

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-10-10 15:19

meddelelse news:4caf2557$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

i så voldsomme mængder, at det nu har udløst en dansk guldplade.

Voldsomme mængder!!!???
Er det ikke 15.000 solgte der skal?

Fra : Henning Jensen

Dato : 08-10-10 15:54

Den 08-10-2010 16:06, Åge Halldorsson skrev:

Sad du godt, og hvordan er akustikken egentlig i salen?

Henning.

Fra : V

Dato : 09-10-10 13:10

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> Den 08-10-2010 16:06, Åge Halldorsson skrev:
>
> Sad du godt, og hvordan er akustikken egentlig i salen?

Jeg tror ikke at Åge går til koncerter! Han ser det kun på TV!

Men hvorom alting er, så gik dem der ikke var til stede, glip af en stor
oplevelse!

Helt og aldeles fantastisk koncert, og stemningen i salen var helt i top.

Sikke en energi hun har, og hun kommer i den grad ud over scenekanten!

Havde fornøjelsen af at møde hende bagefter, og blev bekræftet i hvor sød og
naturlig hun er! Også én af grundene til hendes store succes!

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-10-10 13:22

Den 09-10-2010 14:10, V skrev:

Tak for dit svar.

> Jeg tror ikke at Åge går til koncerter! Han ser det kun på TV!

Det er jo ærgerligt, for så kunne han kunne bidrage gruppen med nogle
dugfriske og relevante oplysninger.

> [...]
> Havde fornøjelsen af at møde hende bagefter, og blev bekræftet i hvor
> sød og naturlig hun er! Også én af grundene til hendes store succes!

Ja vil sige ja til det alt sammen. Jeg driller ganske vist Åge lidt,
engang imellem. Men vedrørende Helene Fischer, er jeg enig i, at hun er
et talent. (Så kan vi altid diskutere, om hun er det eneste).

Nysgerrig vover jeg at spørge, mimede hun til koncerten, eller sang hun
selv?

Hilsen Henning.

Fra : V

Dato : 09-10-10 13:51

> Nysgerrig vover jeg at spørge, mimede hun til koncerten, eller sang hun
> selv?

Det var selvfølgelig 100% Live!

Et af de skønneste øjeblikke, var da hun sang nogle sange akustisk sammen
med bandet, hvor alle sad ned.

Du kan se lidt fra koncerten her: http://www.youtube.com/watch?v=Wt-AKfGZSsU

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-10-10 13:56

Den 09-10-2010 14:50, V skrev:

> Det var selvfølgelig 100% Live!

Herligt.

> Et af de skønneste øjeblikke, var da hun sang nogle sange akustisk
> sammen med bandet, hvor alle sad ned.

> Du kan se lidt fra koncerten her:
> http://www.youtube.com/watch?v=Wt-AKfGZSsU

Tak for linket.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-10 14:52

"V" <videovideo999@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du kan se lidt fra koncerten her:
> http://www.youtube.com/watch?v=Wt-AKfGZSsU

...............og her kan man se hende åbne koncerten i Horsens og byde
velkommen på dansk http://www.youtube.com/watch?v=psuXa6AhrII

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-10 14:57

> Den 09-10-2010 14:10, V skrev:
>
> Tak for dit svar.

> Det er jo ærgerligt, for så kunne han kunne bidrage gruppen med nogle
> dugfriske og relevante oplysninger.

Nu får du en show-anmeldelse fra "V" i stedet for. Åge ville nok foretrække
MUSIKANTENSTADL eller FESTE DER VOLKSMUSIK, når de kommer til Horsens.
Men vi skal lige have dem til at komme til Skive eller Nykøbing. Det er
tættere på.

> Jeg driller ganske vist Åge lidt, engang imellem.

Nej, ved du nu hvad? - Nå, Hvad for noget? - nu har jeg da lige godt aldrig
kendt magen. Det vidste jeg da
sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet ikke noget om.
Sådan noget kunne jeg sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet ikke finde på at
tro.

Hilsen Åge