Steve Lee er død
Fra : Ukendt

Dato : 06-10-10 20:48

En af de helt store stemmer i den melodiske hardrock, forsangeren i
Gotthard, Steeve Lee, er på tragisk vis blevet dræbt i en motorcykelulykke:
http://www.swissinfo.ch/eng/news_digest/Rock_singer_dies_in_motorcycle_crash.html?cid=28485450

Lad os mindes en stor person og en stor stemme med lidt musik:
Og hvorfor ikke "Heaven": http://www.youtube.com/watch?v=QX2bLv4vios

Eller mere typisk, "I Know You Know":
http://www.youtube.com/watch?v=91ImdfZfGgQ

RIP

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-10-10 20:53

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> En af de helt store stemmer i den melodiske hardrock, forsangeren i
> Gotthard, Steeve Lee, er på tragisk vis blevet dræbt i en
> motorcykelulykke:

NÅ!

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-10 21:38

meddelelse news:4cacd3a8$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> NÅ!

Du er godt nok det mest stupide, indskrænkede, og følelsesmæssigt afstumpede
menneske jeg nogensinde er faldet over.
Hold dog din kæft når du ikke har noget fornuftigt at sige, hvilket burde
fjerne 100% af støjen på usenet, da der aldrig kommer fornuft fra dit
tastatur.

Fra : Michel

Dato : 06-10-10 21:42

> NÅ!

Jeg forstår altså ikke din trang til at håne hedengangne kunstnere, og dem
der kan lide dem. Hvis det (Gud forbyde det) havde været Helene Fischer, der
var omkommet i et elevatorstyrt ville internet formentligt have været
tvunget i knæ af dine mails i månedsvis. Jeg finder din kommentar infantil
og upassende (du kan her copy'n'paste dit "NÅ!" som svar).

Jeg kendte i øvrigt ikke til hans musik, men "Heaven" er en flot melodi og
en ditto stemme, selv om det ikke er Tjulahop-Tjulahej-Gadagung-Gadagung.

Med forundret hilsen
Michel

Fra : Jensen

Dato : 08-10-10 02:24

On 6 Okt., 22:38, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:
> [...]
> meddelelsenews:4cacd3a8$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du er godt nok det mest stupide, indskrænkede, og følelsesmæssigt afstumpede

En ærke-DF'er i en nøddeskal...

> Hold dog din kæft når du ikke har noget fornuftigt at sige, hvilket burde
> fjerne 100% af støjen på usenet, da der aldrig kommer fornuft fra dit
> tastatur.

Hørt!

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-10 07:35

"Jensen" <nondesperado@mail.dk> skrev i en meddelelse

En ærke-DF'er i en nøddeskal...

Nu har jeg mødt socialdemokrater der var mere blanke end 5*Åge, og DF'ere
der faktisk er både venlige og intelligente, så din stereotype og fordom er
nok lige at tage munden for fuld ;)

Fra : Steen

Dato : 09-10-10 23:32

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> En af de helt store stemmer i den melodiske hardrock, forsangeren i
> Gotthard, Steeve Lee, er på tragisk vis blevet dræbt i en motorcykelulykke:

Gotthard var et yderst kompetent rockband. Jeg er lidt spændt på om
hvordan fremtiden ser ud for dem. Jeg kan især godt li' deres album
Lipservice http://www.youtube.com/watch?v=bYl-JMjzHkc
--
Steen
Screw down a little bit the expectations (Kilde: Richard Møller Nielsen)