betaling med visa på marked?
Fra : Martin Nielsen

Dato : 06-10-10 20:17

Hej

Nu hvor det er muligt at købe betalings apps til android har jeg et
spørgsmål om betalingssikkerhed.

Er det ok/forsvarligt at betale med ens dankort via marked eller er der
ander måder man kan betale for apps??

Fra : emjeppesen

Dato : 06-10-10 21:00

Martin Nielsen skrev:

>Er det ok/forsvarligt at betale med ens dankort via marked eller er der
>ander måder man kan betale for apps??

Du kan ikke handle mere sikkert på nettet end med Visa/dankort.
Reelt handler du ikke med Market, men med det firma, der udbyder app.

Hilsen emj

--

lamaguf.dk

Fra : Martin Nielsen

Dato : 07-10-10 18:33

"emjeppesen" <emj@> wrote in message

> Du kan ikke handle mere sikkert på nettet end med Visa/dankort.
> Reelt handler du ikke med Market, men med det firma, der udbyder app.

jo men det der bekymre mig er at det er fra mobilen jeg bliver bedt om at
indtaste kortoplysninger.
Men det er måske ligemeget??

Fra : emjeppesen

Dato : 07-10-10 20:43

Martin Nielsen skrev:

>jo men det der bekymre mig er at det er fra mobilen jeg bliver bedt om at
>indtaste kortoplysninger.
>Men det er måske ligemeget??

Betal voa din Pc og download til din telefon.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk