Back-up af sms på Nokia 6230
Fra : Søren Blom

Dato : 03-10-10 12:31

Er det muligt at tage back-up af sms der lægger på en Nokia 6230, så de
enken kan udskrive med afsender nummer, data osv. eller lægges ind på
telefonen igen. Er godt klar over man skal ahve et datakabel, sådan et er
bed at blive bestilt, menderfra er det en jungel at finde det rette program,
hvis det findes, nogen som har noget erfaring, jeg har ikke selv nogen
erfaring med Nokia telefoner, overhoved.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 03-10-10 19:37

Søren Blom formulerede spørgsmålet:
> [...]
> findes, nogen som har noget erfaring, jeg har ikke selv nogen erfaring med

Nokia PC Suite kan dette, også via bluetooth

http://kortlink.dk/nokia/7vf4

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Søren Blom

Dato : 05-10-10 10:00

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev

> Nokia PC Suite kan dette, også via bluetooth
>
> http://kortlink.dk/nokia/7vf4

Tak det var lige hvad jeg havde brug for at vide.