Har Lene Espersen indsunget disse sange ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-10 20:56

Hun har jo store musikalske evner kan vi se i tv-gruppen. Nogenm der ved om
hun har indsunget disse to sange.
Det er vel overvejende sansynligt.

http://www.youtube.com/watch?v=uXmOLwvY2HU

http://www.youtube.com/watch?v=rkFEWUOVG0k

Nogen der ved noget om det?. hehe

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-10-10 08:27

meddelelse news:4ca8dfeb$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hun har jo store musikalske evner kan vi se i tv-gruppen. Nogenm der ved
> [...]

Det skulle da så heldigvis kun være hjemme på cassetten.... Hvad jeg tror vi
kan være glade for ))

Hun startede engang med at imponere mig, ved altid at have et svar... Men
det gled lige så stille væk igen, da jeg opdagede, at der var sådan en række
ret så enslydende svar, men indrømmet, hun har et ret imponerende udvalg i
måder, at sige præcist det samme på. Men altså med samme resultat... Hun har
sagt en masse, men ikke besvaret spørgsmålet.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 13:14

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

Hun har
> sagt en masse, men ikke besvaret spørgsmålet.
>
> M.V.H....Benny..

Kan man ikke sige, at hun snakker uden at sige noget ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-10 08:14

meddelelse news:4ca9c526$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
>
> Hun har

> Kan man ikke sige, at hun snakker uden at sige noget ?
>
> Hilsen Åge

Nej det kan man vist ikke helt sige.... Hver gang hun åbnede munden, var som
at åbne et skab, og et nyt skelet faldt ud. Det ser ud til, at selv om man
godt kunne se, at denne regering holder en masse skjult for folket... Er der
vist ikke mange, der kender det reelle omfang, som jeg er bange for, er
langt større, end nogen kan forestille sig.... Så for at få det til at have
noget med musik at gøre, må man sige... De fører Jakob Haugaard politik...
Men til Haugaards forsvar, han sagde det kun i sjov...

M.V.H....Benny..