Nyt navn på vej - Josefine Rosenberg
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-10-10 17:13

Jeg har i hvert fald ikke hørt hende før.

Jeg tror hun har en stor fremtid for sig, som tysk slager-stjerne.

http://www.youtube.com/watch?v=Hlabr_GjM4I&feature=related'

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-10-10 20:34

Den 03-10-2010 18:12, Åge Halldorsson skrev:
> Jeg har i hvert fald ikke hørt hende før.
> Jeg tror hun har en stor fremtid for sig, som tysk slager-stjerne.
> http://www.youtube.com/watch?v=Hlabr_GjM4I&feature=related'

Denne "hübsche Schwedin" må de se at få inviteret til Fur.
Hwa' med en koncert på plejehjemmet?

http://www.schlagerhits.de/josefinrosenberg

Henning.

Fra : V

Dato : 03-10-10 21:21

> Jeg har i hvert fald ikke hørt hende før.

Passer ikke Åge! Du har nævnt hende før. Og jeg har også skrevet om hende.
Tror det var i forbindelse med "Die Neue Hitparade" på RTL II.

> Jeg tror hun har en stor fremtid for sig, som tysk slager-stjerne.

Lad os håbe det! Jeg købte hendes første album i Tyskland i sommers, og der
er rigtig mange gode numre på. Hør f.eks. denne:
http://www.youtube.com/watch?v=CfLGgds56aE

Hun var med i en del ting i foråret, men siden har man faktisk ikke hørt
noget til hende!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 13:17

"V" <videovideo999@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=CfLGgds56aE
>
> Hun var med i en del ting i foråret, men siden har man faktisk ikke hørt

HOV! - det var sgu da hende svenskeren der sang på tysk, ikke?. Det husker
jeg godt du skrev noget om - og vist også en dansker der sang på tysk.
Men, altså, når man ikke ser dem på tv, så ryger de i glemmebogen
lynhurtigt.

Hilsen Åge