MacOS X problemer
Fra : Jesper

Dato : 07-08-01 19:34

Min G4 vil ikke længere boote på MacOS X, dvs. når jeg forsøger kommer
den ikke lægnere end til den glade mac og curseren der roterer oppe i
det venstre hjørne, jeg kan heller ikke boote fra MacOS X system CD'en.
Jeg har installeret nyeste firmware og har prøvet at slette PRAM uden
det hjalp.

Nogle idéer?

--
Jesper.

Fra : David Gaarsdal Rønno~

Dato : 09-08-01 15:11

Det kunne godt netop være den nyeste firmware der gør det.
Jeg installerede iMac firmwareopgradering 4.17 på min iMac 400 DV SE, og
efter jeg genstartede kom der bare opstartslyd og derefter sort skærm. Det
viste sig, at Apple har valgt at fryse forskellige hardware-enheder ude,
angiveligt for at opnå bedre kompatilitet. Når jeg hiver min MacAlly iHub
ud af iMac'en fungerer den fint.
Så måske skulle du prøve at hive alle eksterne enheder ud.

-David