Naturträne
Fra : Henning Jensen

Dato : 30-09-10 19:16

Nature in the evening, a peaceful town
Tormented soul, the tears flow
It all makes me feel so feeble
And makes the tears flow even more
Aaah...

"Naturträne", allerede en klassiker, her i 'et cover' med hollandske
Karin Bloemen:

http://www.youtube.com/watch?v=3rLOxjJfL_c

Og så 'den ægte vare', Nina Hagen med "Naturträne":

http://www.youtube.com/watch?v=9xi4O4RvlnQ&feature=related

Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-09-10 19:57

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og så 'den ægte vare', Nina Hagen med "Naturträne":

Nina styrer .

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-10 20:12

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> "Naturträne", allerede en klassiker, her i 'et cover' med hollandske Karin
> Bloemen: http://www.youtube.com/watch?v=3rLOxjJfL_c

Jeg bliver helt bange for hende. Hun stirrer sådan og så begyndte hun
pludselig at skrige å jeg fik et chock.

> Og så 'den ægte vare', Nina Hagen med "Naturträne":
> http://www.youtube.com/watch?v=9xi4O4RvlnQ&feature=related

DU GODESTE! - Nu blev jeg endnu mere bange. Hun har klædt sig ud som noget
der minder om Djævlen og hun kom også med et gewaldigt skrig ind imellem.

Hvorfor tilbeder i sådan noget med Djævelen. AAARRRGGHHHH.......Så for
Satan. Nu skriger hun igen. Synes kun teksten består af skrig. Og så ligner
manden en rocker -
og nu kagler hun som en høne. Hvorfor lyder kagleri og skrig godt? - Nu er
jeg rædselssalgen for det Djævelværk og Satan. Uhauha

Nej nu bliver vi altså nødt til at høre noget om engle i himmelen.

Jeg troede englene fantes: www.youtube.com/watch?v=vzqRKmZiGI0
Din egen engel: http://www.youtube.com/watch?v=FMpJt3goR4k&feature=related
Findes der engle "Vår datter":
http://www.youtube.com/watch?v=QXzMFfbknEk&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 30-09-10 20:46

Den 30-09-2010 21:12, Åge Halldorsson skrev:

> [...]
> og nu kagler hun som en høne. Hvorfor lyder kagleri og skrig godt? - Nu
> er jeg rædselssalgen for det Djævelværk og Satan. Uhauha

Schütt' die Sorgen in ein Gläschen Wein.
deinen Kummer tu' auch mit hinein.
Und mit Köpfchen hoch und Mut genug
leer das volle Glas in einem Zug! Das ist klug!

http://www.youtube.com/watch?v=czVoMqljBJ0&feature=related

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-10 20:50

> [...]
> deinen Kummer tu' auch mit hinein.
> Und mit Köpfchen hoch und Mut genug
> leer das volle Glas in einem Zug! Das ist klug!

Åh tak. Nu har jeg det bedre. Huuuha. Aldrig har jeg blevet så bange i hele
mit liv.

I får den her: http://www.furbryghus.dk/12232-1_TV%20Reklame/

Hilsen Åge