Hvem har smidt sin Kawa 1000 på Kongevejen~
Fra : Harald Blaatand

Dato : 07-08-01 16:18

På Kongevejen i mellem Birkerød og Holte står der en nydelig rødbrun Kawa
1000,på fortovet og der har den stået i en uges tid!
Nogen der savner den/kender historien bag?

Fra : Michael Jensen

Dato : 08-08-01 19:22

"Harald Blaatand" <bigtwin@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> På Kongevejen i mellem Birkerød og Holte står der en nydelig rødbrun Kawa
> 1000,på fortovet og der har den stået i en uges tid!
> Nogen der savner den/kender historien bag?

Hvis den bliver stående kunne det være man skulle kontakte politiet ? J

Fra : Harald Blaatand

Dato : 08-08-01 20:30

Michael Jensen skrev i meddelelsen <9krvri$1rqt$1@news.cybercity.dk>...
>"Harald Blaatand" <bigtwin@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Hvis den bliver stående kunne det være man skulle kontakte politiet ? J
>
>Måske,men den er ret synligt "parkeret" så jeg regner med at de har checket
den ,bare der ikke er en der læser her der skal bruge lidt stumper ! Men det
virker underligt!
HB

Fra : Poul B-H

Dato : 08-08-01 23:12

"Harald Blaatand" <bigtwin@larsen.mail.dk> wrote in message

Kawa

> den ,

Hvis politiet har checket den, er der enten nogle farvede bånd eller en
mærkat på den.

--
Poul B-H
"Ventiler Skal Sidde I Slangen"

Fra : Harald Blaatand

Dato : 08-08-01 23:55

>Kawa

>checket
>
>Hvis politiet har checket den, er der enten nogle farvede bånd eller en
>mærkat på den.
>

>--
>Poul B-H
>"Ventiler Skal Sidde I Slangen"
>Honda NSR 250
>
>Okay,jeg prøver at stoppe på Kongevejen hvis den stadig står der og hvis
den ikke er markeret ringer jeg til Tulipiet!

Mvh HB
"Slanger hører ikke hjemme på MC"
HD 1340