Toilet med p-lås, billigt
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 29-09-10 19:40

Hej

Man kan "alle steder" få billige toiletkummer, 5-800 kr. Men de er med
s-lås, dvs. ned i gulvet.

Jeg mangler en kumme med p-lås, dvs. ind i væggen. Kan man virkelig ikke
få dem til en bare nogenlunde billig penge nogle steder? Det billigste
jeg har kunnet finde er i omegnen af 2300,- kr. Det er mere end jeg har
at ofre på sagen pt., og jeg skal bare have en kumme der fungerer. Den
gamle som sidder der er noget skrammel og jeg kan ikke finde reservedele
til den.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Petersen Michael

Dato : 29-09-10 23:24

Mads Lie Jensen wrote:
> [...]
> end jeg har at ofre på sagen pt., og jeg skal bare have en kumme der
> fungerer. Den gamle som sidder der er noget skrammel og jeg kan ikke

Sani Netto har et med P-lås, jeg købte et sidste år, for hmm 700 kr. Det er
noget discount pis, man skal selv samle cisternen.
Men når først det er installeret, klarer det jobbet udmærket..

Det har de vist ikke længere, men nu har de noget til 1326 Kr.
http://saninetto.dk/badevaerelse/toiletter/vaeghaengt-toilet/index.php?category_id=&page=shop.browse&option=com_virtuemart&Itemid=42&keyword=p-l%C3%A5s

Det er muligt du skal klistre linket sammen..
Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 01-10-10 06:27

On Thu, 30 Sep 2010 00:24:16 +0200, "Petersen Michael"
<petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>Men når først det er installeret, klarer det jobbet udmærket..
>
>Det har de vist ikke længere, men nu har de noget til 1326 Kr.

Den pris kan jeg også bedre li' - og skidt med at det er noget billigt
skrammel, det vigtigste er at det ikke står og løber .....

Tak for linket.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/