Jeg ser en masse kriminalitet
Fra : Lasse

Dato : 28-09-10 22:52

Hej
Jeg er noget frustreret over at jeg næsten dagligt observerer igangværende
kriminalitet hvor jeg bor. Jeg lægger altid mærke til personer med mystisk
adfærd og det er sjældent Danskere. Jeg har set flere indbrud, biltyverier,
knallerttyverier, osv. Idag så jeg en gruppe mellemøstligtg udseende fumle
med en motorcykel. De var meget hårde ved den, fumlede meget omkring
tændings/ratlås, havde ingen hjelm, og havde svært ved at starte den og
således uvant med cyklen. De trækker den flere hundrede meter og forsøger
at starte den med 100m´s mellemrum og til sidst lykkedes det.

Hvornår skal man ringe til politiet og hvornår skal man ikke? De har jo
travlt med alle de nemme opgaver hvor det hele serveres på foto og video
for dem.

Sidst jeg så et par mellemøstligt udssende fyre sparke døren ind til en
lejlighed kl 17 om dagen og ringede til politiet, gad de ikke komme. Jeg
top så ind på stationen og anmeldte det, og de sagde at de ville sende en
vogn. Jeg kørte så over til de observerede område for at se hvad der ville
ske. Tyvene var i lejligheden stadigvæk da jeg kom. 2 min efter forlod de
lejligheden men politiet kom aldrig til stedet.

En ande gang så jeg et par mellemøstligt udseende fyre smadre sideruderne
på en stribe biler og rage nogle ting ud af dem. Heller ikke her kom
politiet og det hele skete ved højlys dag på en trafikeret vej.

Så jeg er rigtigt frustreret over politiet, retssystemet og retstilstanden
i danmark. Synes altid at de går efter de små og dem som reelt ikke er
kriminelle.

Spørgsmålet er måske ikke juridisk, men jeg kan se at I elsker
fnidderfnadder diskussioner uden juridisk indhold her i denne gruppe

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-09-10 00:56

Lasse skrev:

> Jeg er noget frustreret

Ja, det mærker man tydeligt.

--
Bertel

Fra : KT

Dato : 29-09-10 05:27

?Og du elsker at føre dig frem med ligegyldige fordomme og beskyldninger mod
alle, som ikke mener som du!

Knud

Fra : Lasse

Dato : 29-09-10 11:42

On Wed, 29 Sep 2010 06:27:18 +0200, KT wrote:

> ligegyldige fordomme

Har du ikke en ordbog, så kan du slå ordet "fordom" op.

Men ellers kan jeg fortælle dig at det betyder, at man dømmer på forhånd,
og det gør jeg ikke. Mine observationer er konkrete og konstaterede.
Du er en vatpik og pisse farlig for et godt samfund. Du må være Radikal og
bo på Lolland

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-10 14:22

"Lasse" <7dgwww35etdgfv@99jfr5svegdtftf.invalid> skrev

> [...]
> og det gør jeg ikke. Mine observationer er konkrete og konstaterede.
> Du er en vatpik og pisse farlig for et godt samfund. Du må være Radikal og

Du dømmer ikke på forhånd, men konstaterer at en person er en vatpik, farlig
for samfundet, radikal og lollik. - altsammen naturligvis baseret på
konkrete og konstaterede observationer.

Tag nu din medicin og lad os andre være i fred.

Fra : KT

Dato : 29-09-10 17:07

?

> [...]
> og det gør jeg ikke. Mine observationer er konkrete og konstaterede.
> Du er en vatpik og pisse farlig for et godt samfund. Du må være Radikal og

Hvad mener du dine sidste 4 linjer repræsenterer?

Måske ikke en fordom - men så en generalisering, som du absolut intet belæg
har for.

Knud

Fra : Erik Olsen

Dato : 29-09-10 18:54

Lasse wrote:

> [...]
> De trækker den flere hundrede meter og forsøger at starte den med
> 100m´s mellemrum og til sidst lykkedes det.

Troll alert.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 29-09-10 22:53

"Lasse" <7dgwww35etdgfv@99jfr5svegdtftf.invalid> skrev i meddelelsen
> Jeg kom, jeg så, jeg gjorde ingenting...

I fald du er utilfreds med politiets gøren og laden, kunne du selv lægge ud
med at benytte dig af retsplejelovens §755 stk. 2, istedet for blot at
lassez-faire.

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.