Udløsning bagi
Fra : Carina

Dato : 07-08-01 18:23

Hej

Efter flere vellykket gange med pragtfuld analsex, er jeg kommet til at
tænke på, om der kan ske noget ved at min kæreste kommer oppe i mig, uden
kondom??

Knus Carina

Fra : Carsten

Dato : 07-08-01 22:26

Hej Carina, det er dejligt at læse, at Du er så begejstret for analsex. Der
er bestemt ingen grund til at være bange for følgerne af, at din ven kommer
oppe i dig. Derimod, hvis Du kommer, mens han er inde i dig, kan
lukkemusklerne forkrampe og klemme ret hårdt på ham. Man har faktisk 2
lukkemuskler, en nedre, som man har nogenlunde kontrol over og en øvre, som
man absolut ikke kan kontrollere; man mærke den med en langfinger. Det er i
hvert fald min erfaring. Er der nogen, der har en mere videnskabelig
forklaring ?
Carsten

Fra : Hanne L

Dato : 07-08-01 22:50

Carina skrev i en meddelelse news:3b7023bf$0$295$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Carina

> Efter flere vellykket gange med pragtfuld analsex, er jeg kommet til at
> tænke på, om der kan ske noget ved at min kæreste kommer oppe i mig, uden
> kondom??

Ikke, hvis han ikke fejler noget, så han risikerer at
overføre sygdomme til dig ad den vej. Eller omvendt.
Her tænker jeg selvfølgelig på kønssygdomme samt HIV.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Leo Lummerkrog

Dato : 08-08-01 17:54

"Carina" <d@d.dk> wrote in message
> Hej
>
> Efter flere vellykket gange med pragtfuld analsex, er jeg kommet til at
> tænke på, om der kan ske noget ved at min kæreste kommer oppe i mig, uden
> kondom??

Hvor tror du, advokater kommer fra?

Fra : Dan Andersen

Dato : 08-08-01 18:32

> Hvor tror du, advokater kommer fra?

Hehe, den var ikke helt dårligt

Fra : Carsten

Dato : 09-08-01 18:16

Det ville interessere mig at vide, hvad du selv gør for at tilfredsstille
din partner. For mig er det ydert godt at få en finger eller to op og pirre.
Mine diverse legetøjer betjener jeg hellere selv. De kræver en del følelse.
Hils
Carsten

Fra : Carina

Dato : 10-08-01 13:33

Hej Carsten

> [...]
pirre.
> Mine diverse legetøjer betjener jeg hellere selv. De kræver en del

Hvad jeg gør for at tilfredsstille min kæreste?? det er sku et svært
spørgsmål. Da jeg lige ved og det er det bedste jeg gør ved ham. han har
spurgt mig af og til om jeg ikke vil prøve at gøre det på ham omme bagi.Det
er kun sket en gang hvor jeg har brugt en finger, og noget legetøj på ham.
jeg har ikke gjort det på ham siden, fordi jeg skulle lige vende mig til
tanken. jeg trode det var ham der var noget galt med, men efter jeg er
begyndt at komme her inde og læse, har jeg da fundet ud af at der faktisk er
ret mange fyre der tænder på det. så nu har jeg da vendt mig til tanken, og
jeg har da tænkt mig at gøre det på min kæreste igen. men det skal bare være
den helt perfekte dag.

Knus Carina

Fra : Carina

Dato : 10-08-01 13:39