Selvtægt i sommerhus ?
Fra : Morten Stevns Larsen

Dato : 07-08-01 17:40

Hej Nyhedsgruppe.

Har nogen erfaring med hvad man stiller op med naboer der klipper ens hæk
etc. går ind i ens have og "studser" div. buske / træer ned uden forudgående
aftaler/eller gældende regler, alt er væsentligt under 1.8 m i højde.

Hvad gør man. politianmeldelse, hegnsyn...

Hilsen Morten

Fra : Bo

Dato : 07-08-01 20:30

Hvorfor sender du samme spørgsmål to gange ?

Bo K

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 08-08-01 01:53

On Tue, 7 Aug 2001 21:29:33 +0200, "Bo"
<bokirkestrupREMOVEME@worldonline.dk> wrote:

>Hvorfor sender du samme spørgsmål to gange ?
>
>Bo K

Hvorfor svarer du ham ikke bare?

Fra : Bo

Dato : 08-08-01 06:59

> Hvorfor svarer du ham ikke bare?

Det har jeg allerede gjort herunder !

Fra : Bo

Dato : 08-08-01 07:00

> Hvorfor svarer du ham ikke bare?

Det har jeg gjort - da spørgsmålet kom første gang !

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 08-08-01 15:53

"Bo" skrev 08-08-01 08:00:

> Det har jeg gjort - da spørgsmålet kom første gang !

Hvorfor svarer du to gange???

:-]

Fra : Niels Olsen

Dato : 08-08-01 11:03

Jeg kan altså ikke dy mig.
Hvorfor svarer du 2gange? )))

MVH Niels

Bo <bokirkestrupREMOVEME@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9kqkdm$2qs6$1@news.cybercity.dk...

Fra : Jens Petersen

Dato : 07-08-01 22:14

Hegnssyn.

--
Jens

"Go 'head and steal my tagline, it flatters me."