Jamen hov da - Det er jo oktoberfest-tid
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-10 20:38

http://www.youtube.com/watch?v=dohinecdvwk&feature=related

Her synges der et hit vi vist alle kender. En typist danskpræget sang.
Sangen var som bekendt Danmarks største hit i sommer. Nr. 1 på hitlisten
www.youtube.com/watch?v=7UvYavFq_q8&feature=related
....og herefter skal der så leges cowboy og indianer

Og så skal der synges lidt om en skøn dag
LALA LALA LA - LALA LALA LA:
http://www.youtube.com/watch?v=r1PUjFZ8Eis&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-09-10 21:34

Den 24-09-2010 21:37, Åge Halldorsson skrev:

> LALA LALA LA - LALA LALA LA:

Tak for linksne.
Her er en af de berømte oktoberfest 'kunstnere', Bettina Stark med
"Brennende Trompete":

http://www.youtube.com/watch?v=cjDxnh8Du1Y&feature=related

Der flere links på YouTube-siden med denne dejlige kvinde, som jeg kun
kan opfordre til, at udforske.
Prøv f.eks. "Der Gummi Mambo", hvor hun spiller 'i stereo'.
Jeg er nu ikke helt sikker på, at det er bedre af den grund???
Der er ikke noget at sige til, at man ta'r sig 'en lille en'.

Henning.

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-09-10 22:47

Den 24-09-2010 22:34, Henning Jensen skrev:
> Tak for linksne.
> Her er en af de berømte oktoberfest 'kunstnere', Bettina Stark

Oh... hvilken mø!
Oh... hvilken schlager...

De kan noget med musikken, de tyskere:

http://www.youtube.com/watch?v=pvECNOE3T4k

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-10 08:44

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Oh... hvilken mø!

Øhhhhh......... hm.

> Oh... hvilken schlager...

Johh, den er god nok

> De kan noget med musikken, de tyskere:
> http://www.youtube.com/watch?v=pvECNOE3T4k

Ja, det har du ret i. Ind i mellem kan de saft suseme lave noget slagerr der
er ret anderledes. Noget hvor man skraldgriner eller kommer med et lille
undertrykt "hø hø".

Lidt eksempler:

Her skraldgriner man:
http://www.youtube.com/watch?v=2Jaa8JL4da4&feature=related

Her kommer man lige med et lille "hø", fordi han står på en vintønde og
synger: http://www.youtube.com/watch?v=XFHIgBS2bS4

Her undrer man sig, fordi der synges "dat dat dat dat dat dat dat og at det
står på skærmen. hihi:
http://www.youtube.com/watch?v=HWh_bKdc4ng&feature=related

Her drøner man rundt på rulleskøjter mens man spiller harmonika. her siger
man "Øhhhh, nå!, hehe": http://www.youtube.com/watch?v=CpmDAu_47OE

Her overrasken man. Her er plads til et ordentlig "HAHHH HAHA, tsk..tsk...-
vender pølser man man synger, hehe". Her er grill-chefen, fra gruppen "Die
Randfichten":
http://www.youtube.com/watch?v=DWBBOUk3Hls

Og "hehehe" Her er forsangeren fra "Die Randfichten"s søn. Han hedder "Toni"
og han er også noget af en spasmager. Man kan godt se at har lært af sin
far. Her synger han, cyklende på en vandcykel:
http://www.youtube.com/results?search_query=Mit+dem+Fahrrad+ans+Meer+volksmusik&aq=f

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-10 08:54

meddelelsen news:4c9da85d$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> "Toni" og han er også noget af en spasmager. Man kan godt se at har lært
> af sin far. Her synger han, cyklende på en vandcykel:

Ja:
http://www.youtube.com/watch?v=Txw3AkbdEGk&p=36006A00AC5D3B26&playnext=1&index=92

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-10 10:36

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Oh... hvilken mø!
> Oh... hvilken schlager...
>
> De kan noget med musikken, de tyskere:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=pvECNOE3T4k
>
> Henning.

Jamen her bliver det formodentligt også til Oktoberfest....
For med lidt held, kommer min melodi snart med posten..

http://www.youtube.com/watch?v=kavwfP9r9ZQ&feature=related

Ikke fordi den har utilgængelig, i den senere tid.... Bare alt for dyr, da
man jo allerede har vinylskiven, og CD'en har kun dette nummer, udover
vinylskiven, så syntes jeg lige, at en lille Kr 200,- var lidt rigeligt, for
et enkelt nummer.... Så det er lidt ironisk, at man kan få den, direkte fra
Australien, og til mindre end halvdelen, og det endda incl porto....

Samtidigt får jeg så også lige udvidet min samling med Amen Corner... Så jo,
der bliver også Oktoberfest her...

http://www.youtube.com/watch?v=EdPB1Ymq_1Q

Samt der skulle også gerne komme lidt fornyelser af Dave Clark Five
Her med en af deres smukke rolige romantiske sange....

http://www.youtube.com/watch?v=uOP4pcjYhbs

Men Ok, det var måske ikke lige sådan, Åge tænkte på Oktoberfest....
Men kan det trøste ham, drikker jeg gerne en mægtig fadbamse medens jeg
hører dem

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-10 11:06

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jamen her bliver det formodentligt også til Oktoberfest....

Skål

> For med lidt held, kommer min melodi snart med posten..
>http://www.youtube.com/watch?v=kavwfP9r9ZQ&feature=related

God sang. Jeg troede det var en dansk sang. Jeg kender den kun som
"Rock`n`roll, jg gav dig mine allerbedste år"

> Men Ok, det var måske ikke lige sådan, Åge tænkte på Oktoberfest....

Nej, det var almindelig oktoberfest-musik jeg menete.

> Men kan det trøste ham, drikker jeg gerne en mægtig fadbamse medens jeg
> hører dem '

Jamen "skål" da. Så starter slagerfesten. Sjalalala slalala la:
http://www.youtube.com/watch?v=b2Y3ut0l2_U&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-10 18:14

meddelelse news:4c9dc972$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Nej, det var almindelig oktoberfest-musik jeg menete.

> Jamen "skål" da. Så starter slagerfesten. Sjalalala slalala la:

Jamen jeg drikker heller aldrig alkohol.....

http://www.youtube.com/watch?v=xqUZHAHfSPM&feature=related

Hvad denne sang så ganske tydeligt fungerer som bevis på....

Og vi gør ikke spor for at få fat på dem...
Hvilket du tydeligt ser her

http://www.youtube.com/watch?v=U5EwatHZh6M&NR=1

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-10 18:22

> Og vi gør ikke spor for at få fat på dem...
> Hvilket du tydeligt ser her
>
> http://www.youtube.com/watch?v=U5EwatHZh6M&NR=1

Hehe. Her er mere med ham fremmedarbejderen, som jeg ikke lige ved hvad
hedder.
"Helmuth Lotti, Tyskland er DEN vej. Farveller". Hehe.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-10 18:28

meddelelsen news:4c9e2fbb$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Ja: http://www.youtube.com/watch?v=n2UEXWij1vY&feature=related

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-10 08:18

> [...]
> Jeg er nu ikke helt sikker på, at det er bedre af den grund???
> Der er ikke noget at sige til, at man ta'r sig 'en lille en'.

Hmmmm.........Jeg tror liiige jeg svipper lidt godt ned i kaffen.
Hende har jeg aldrig hørt om. Hun spiller da udmærket trompet og sanger
er sån set god, men sangstemmen ved jeg ikke liiiiiiiiie hvad jeg skal mene
om.
Hendes scenefremtræden kan jeg heller ikke give topkarakter.
Der skal lige en svip mere ned i kaffen, tror jeg.
Og så fornemmer jeg heller ikke ligefrem den mere løsslupne
oktoberfest-stremning.
Jeg skal nok have mere "fest", "godaw", "Halløj" og "juhuuu" i sangene.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 25-09-10 08:29

Den 25-09-2010 09:18, Åge Halldorsson skrev:

> Hmmmm.........Jeg tror liiige jeg svipper lidt godt ned i kaffen.
> Der skal lige en svip mere ned i kaffen, tror jeg.

Pas nu på! Små og store svip i kaffen er nødvendige, men vanedannede,
når man ser og hører tysk schlager.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-10 08:50

> Pas nu på! Små og store svip i kaffen er nødvendige, men vanedannede, når
> man ser og hører tysk schlager.
>
> Henning.

Okay. NÅ! - Her taler en expert,kan jeg høre. Jeg er glad for, at du
delagtiggør os i faldgrupperne. Vil det sige at du idag betragter dig som
misbruger af slager? - eller er du på afvænning. . Holder du foredrag om
det?

Hilsen Åge

gnæk

Fra : Henning Jensen

Dato : 25-09-10 08:57

Den 25-09-2010 09:49, Åge Halldorsson skrev:

> Okay. NÅ! - Her taler en expert,kan jeg høre. Jeg er glad for, at du
> delagtiggør os i faldgrupperne.

Man skal passe på med den knallertkørsel, efter en "oktoberfetst" i
grillen.
Det er ikke helt korrekt at køre, hvis man er blevet alt for 'besvippet'.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-10 09:01

> Man skal passe på med den knallertkørsel, efter en "oktoberfetst" i
> grillen.
> Det er ikke helt korrekt at køre, hvis man er blevet alt for 'besvippet'.
>
> Henning.

Kan man så ikke blive tranporteret i dette her køretøj, af en anden person.
Hvis man er blevet "besvippet":
http://www.youtube.com/watch?v=B9X16ECALPE&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-10 09:16

meddelelsen news:4c9dac2d$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Heyyyy forresten. Her er en anden sjov sang. Det er nogle prøjsere der laver
"fis" og "halløj" med den legendariske sang med "Manuel und Pony". Det er
selvfølgelig sangen "Das lien von Manuel":
http://www.youtube.com/watch?v=Kaqjwuk-E74

Men den skal jo lyde sådan her. Hehe:
http://www.youtube.com/watch?v=7LEbkcQMdOY&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 25-09-10 09:45

Den 25-09-2010 10:00, Åge Halldorsson skrev:

> Kan man så ikke blive tranporteret i dette her køretøj, af en anden
> person. Hvis man er blevet "besvippet":

http://www.youtube.com/watch?v=09Xxm2fpboI&feature=related

Hvordan får du hende op i barnevognen? Og kan du styre sådan et køretøj
efter en sviptur?

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-10 10:44

meddelelse news:4c9dac2d$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Kan man så ikke blive tranporteret i dette her køretøj, af en anden
> [...]

Altså, hvis du eller grillmutter skal være i den....
Må du hellere bestille en bred model )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-10 11:07

> Altså, hvis du eller grillmutter skal være i den....
> Må du hellere bestille en bred model )
>
> M.V.H....Benny..

Jeg tør ikke blande mig ind i noget med Krutte-bassens private elskere.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-10 17:32

meddelelse news:4c9dc9bc$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jeg tør ikke blande mig ind i noget med Krutte-bassens private elskere.
>
> Hilsen Åge

Nå hvad pokker.... Kan i ikke klare hende alene...
Må i sgu ansætte en karl mere ))

M.V.H....Benny..