ABS-giver Audi 80
Fra : Sørensen

Dato : 23-09-10 17:06

Jeg prøver af få fjederbenet af en gammel Audi 80, men jeg kan
ikke få ABS-føleren af, nogen der har et trik ?, eller koster det
en ny føler.

måske man kunne klippe ledningen og samle den igen

--
vh.
Sørensen

Fra : alexbo

Dato : 23-09-10 18:41

"Sørensen" <90909090@invalid.invalid> skrev

> Jeg prøver af få fjederbenet af en gammel Audi 80, men jeg kan ikke få
> ABS-føleren af, nogen der har et trik ?, eller koster det en ny føler.
> måske man kunne klippe ledningen og samle den igen.

Det var bedre om du kunne finde samlingen og skille den der, hvis det koster
en ny føler skal du alligevel finde samlingen.
Men man kan godt klippe og samle,
nedenstående er fine til det

http://www.thansen.dk/product.asp?c=4285716699&n=1700018876&pn=-1334925591

mvh
Alex Christensen

Fra : Sørensen

Dato : 23-09-10 19:22

"alexbo" > skrev >
> Det var bedre om du kunne finde samlingen og skille den der,
> hvis det koster
> en ny føler skal du alligevel finde samlingen.
> [...]
OK takker, jeg har klippet dem nu og det ser ud til at De nemt
kan samles igen.

vh.
Sørensen