Musik So ein ding
Fra : Martin Ploug

Dato : 22-09-10 18:15

Hej

I den seneste udgave af So ein ding
http://www.dr.dk/dr2/soeinding fra den
21. september hører man omkring tiden
3:47 en meget kort snas af noget musik
med noget der lyder som xylofon / marimba,
men det er nok elektronisk?
Er der nogen der tilfældigvis ved, hvem der
har lavet nummeret, og hvad det hedder?
Kan man mon høre nummeret på nettet i dets
fulde længde?

Til sidst i udsendelsen står der, hvilken musik
de har brugt, så jeg kan selvfølgelig også bare gå
på jagt

Venlig hilsen
Martin

Fra : Peter Heide

Dato : 23-09-10 03:39

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> 21. september hører man omkring tiden
> 3:47 en meget kort snas af noget musik
> med noget der lyder som xylofon / marimba,

Det er den danske gruppe Future 3. Hvilken CD , kan jeg ikke huske. Og jeps;
gruppen lavede musik i genren IDM/Electronica.

Fra : Martin Ploug

Dato : 23-09-10 15:40

Den 23-09-2010 04:38, Peter Heide skrev:

> "Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen

> Det er den danske gruppe Future 3. Hvilken CD , kan jeg ikke huske. Og
> jeps; gruppen lavede musik i genren IDM/Electronica.

Ok, tak for det.
Jeg prøver måske at finde ud af, hvad nummeret hedder.