Kaffe under Windows 2000
Fra : Anders Keldsen

Dato : 07-08-01 15:15

Hej

Jeg skal lave et projekt der skal bruge KAFFE. Jeg har fået det til at virke
uden problemer i linux, men jeg kan overhovedet ikke installere det under
windows.

Er der nogen der har nogle erfaringer?

Jeg har læst de 5 linier der står på www.kaffe.org, men det blev jeg ikke
klogere af.

mvh Anders Keldsen

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 08-08-01 07:54

"Anders Keldsen" <anders@keldsen.net> skrev i en meddelelse
> [...]
til at virke
> uden problemer i linux, men jeg kan overhovedet ikke installere

Nu kender jeg ikke 'kaffe' men ud fra de første par linier lyder
det som om det er java til embeddede systemmer. Hvorfor bruger du
ikke J2ME istedet ?

Jeg har selv en embeddet java computer, prøv
http://www.disky.dk:1080

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Anders Keldsen

Dato : 08-08-01 19:19

Jeg skal bruge det på en PDA, og Java er godt nok platformsuafhængigt, men
ikke processoruafhængigt.
Derfor har jeg valgt at forsøge med KAFFE, hvilket skulle kunne køre på en
sådan.

mvh Anders

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 08-08-01 10:25

> [...]
platformsuafhængigt, men
> ikke processoruafhængigt.
> Derfor har jeg valgt at forsøge med KAFFE, hvilket skulle kunne

Jeg har brugt j2me, på min Palm V pda'er

Men jeg vil da klart studere kaffe lidt nærmere :)