Schlagerfeberen i Danmark vil ingen ende t~
Fra : V

Dato : 19-09-10 17:47

Hej!

Som andre før har været inde på er tysk slager i fremgang her i Danmark.

Og der bliver ved at med at komme overraskelser, som jeg ikke lige havde
regnet med!

Og her kommer det: Musikantenstadl kommer til Danmark!!!

Og det er naturligvis i Forum Horsens.

Musikantenstadl er på turné, og lægger så vejen forbi Danmark, og det bliver
26.01.2011.

Følgende kunstnere er med:
Stefanie Hertel, Patrick Lindner, Monika Martin, Markus Wolfahrt, Alpentrio
Tirol, Jodlerkönigin Herlinde, MDR Fernsehballett, Wolfgang Lindner Jr. &
Die jungen Stadlmusikanten.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-10 18:59

"V" <videovideo999@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> regnet med!
> Og her kommer det: Musikantenstadl kommer til Danmark!!!

JESUS CHRIST! - Det havde jeg godt nok heller ikke lige regnet med.
Nu tror jeg efterhånden ikke der er noget der kan overraske mig angående
slagermusikken enorme fremgang her i Danmark.

Og det er Horsens endnu engang: Der hvor vi også skal beæres med besøg af
Hansi Hinterseer, Helene Fischer og Semino Rossi.

JAMES LAST kommer forøvrigt til Herning fredag den 18. marts 2011
"Captain Cook Und Seine Singendne Saxophone" var i Holstebro den 4. august
Merielle Mathieu var i Ålborg 16. maj
Judith und Mel var i Danmark 19., 20. og 21. marts

Tysk professionel slager er godt nok blevet godt modatget af danskerne. Det
er de glade ved, må man sige.

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 19-09-10 19:01

> JESUS CHRIST! - Det havde jeg godt nok heller ikke lige regnet med.
> Nu tror jeg efterhånden ikke der er noget der kan overraske mig angående
> slagermusikken enorme fremgang her i Danmark.

Er du sikker?

For så har jeg en nyhed mere: Florian Silbereisen kommer også til Horsens
med sit show!!!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-10 19:05

> Er du sikker?
>
> For så har jeg en nyhed mere: Florian Silbereisen kommer også til Horsens

WHAT! - Du gasser, gør du ikke?

Hilsen Åge

PS: Øjeblik, jeg sætter liiiiige en lille undersøgelse igang.

Fra : V

Dato : 19-09-10 19:07

> WHAT! - Du gasser, gør du ikke?
>
> Hilsen Åge
>
> PS: Øjeblik, jeg sætter liiiiige en lille undersøgelse igang.

Næ!

Du kan købe billet her: http://gaffa.dk/live/event/38058

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-10 19:16

> Du kan købe billet her: http://gaffa.dk/live/event/38058

Milde Moses - Hvad sker der lige i Danmark i øjeblikket
Godt nok er det almindelig kendt, at tysk slager er på vild fremmarch i
Danmark og bliver mere og mere populær blandt almindelige mennesker, men en
popularitet så voldsomt, at MellemEuropas to største slagershow slår sig ned
i Danmark virker som en drøm. En god drøm.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-09-10 19:17

meddelelse news:4c96535e$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Milde Moses - Hvad sker der lige i Danmark i øjeblikket

Ikke en skid.

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-10 11:18

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke en skid.

Nej, her mærker vi ikke noget til det, og heller ikke i København hvor jeg
var sidste uge.
Gad vide om Vestjylland for nylig har fået en røvfuld penge i
egnsudviklingsstøtte, og klattet dem væk?

Fra : Henning Jensen

Dato : 20-09-10 11:32

Den 20-09-2010 12:17, Alex Linaa skrev:

> Nej, her mærker vi ikke noget til det, og heller ikke i København hvor jeg
> var sidste uge.
> Gad vide om Vestjylland for nylig har fået en røvfuld penge i
> egnsudviklingsstøtte, og klattet dem væk?

'Vi' har ikke problemer med schlagermusikken, her i Københavnsområdet.
Derimod kan jeg se, at der har været problemer i det Nordjyske, og at
politiet har måttet skride ind. Meget forståeligt!

> http://www.nordjyske.dk/frederikshavn/forside.aspx?ctrl=10&data=29%2c3564756%2c2835%2c3

Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-10 11:51

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> 'Vi' har ikke problemer med schlagermusikken, her i Københavnsområdet.
> Derimod kan jeg se, at der har været problemer i det Nordjyske, og at
> politiet har måttet skride ind. Meget forståeligt!

Tysk terror? Ja, det må der skrides hårdt ind imod

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 14:17

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Derimod kan jeg se, at der har været problemer i det Nordjyske, og at
> politiet har måttet skride ind. Meget forståeligt!

> Henning.

Nu tager vi liiiige en slapper, hwa. Jeg har selv arbejdet med et par
tyskere, som ind i mellem, når det arbejdet blev lidt ensformigt, pludselig
brød ud i en tysk slager,
så de andre ansatte kiggede måbende efter dem. Jeg sang dog bare med og så
klappede vi med hænderne over hovedet. hehe. De kunne også finde på at brøle
løs,
når de stod henne ved håndvasken og vaskede hænder, før de skulle hjem

Det var især disse to sange de brølede løs.
http://www.youtube.com/watch?v=_GF4Dlm8CdY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Vvkeq4nDKhA&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-10 19:22

meddelelsen news:4c96535e$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "V" <videovideo999@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Milde Moses

Men skal du ikke have oplysningerne lagt ind på tv-nyhedsgruppen? - Det er
jo egentlig der de skal være

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 19-09-10 19:37

> Men skal du ikke have oplysningerne lagt ind på tv-nyhedsgruppen? - Det er
> jo egentlig der de skal være

Nej, det skal jeg ikke! For der er noget du har misforstået. Det er ikke de
shows vi ser i TV! Men både "Musikantenstadl" og "Frühlingsfest Der
Volksmusik" tager hvert år på turné til en lang række byer, og i 2011 er
Horsens altså med på kortet. Andy Borg nævnte også turnéen i går i
"Musikantenstadl", og alle byerne kom på skærmen.

Det kommer altså ikke i TV. Jeg ved at danske rejseselskaber i årevis har
arrangeret busture til "Frühlingsfest" i bl.a. Hamburg og Berlin, og gør det
også i 2011. Men man behøver altså ikke at tage helt derned for at opleve
showet!

Fik et lille hint ang. "Frühlingsfest" for et par måneder siden hvor DK 4
havde et interview med Florian. Her sagde han at han glædede sig til optræde
i Danmark i 2011, men jeg kunne dengang ikke finde noget som helst om det på
nettet! Men den var åbenbart god nok!