Garagefællesskab i Århus?
Fra : Morten Lund

Dato : 19-09-10 16:07

Jeg spekulerer på, om der er nogen der kender til et garagefællesskab i
Århus? Alternativt nogen der vil være med til at starte et?

Jeg stiller ikke så store krav. Blot at det er i cykelafstand fra Århus C.
F.eks. i industrikvarteret i Viby.

Mit eneste krav er, at der er en høj port. (3,7m+). Colliers og DeLinder'ne
har efterhånden en del haller til udlejning.

Venlig hilsen
Morten Lund

Fra : Søren Blom

Dato : 20-09-10 18:14

"Morten Lund" <m-lund@post8.tele.dk> skrev
> [...]
>
> Mit eneste krav er, at der er en høj port. (3,7m+). Colliers og
> DeLinder'ne
> har efterhånden en del haller til udlejning.

Kender ikke lige porthøjden, men i Bruunsgalleri kan man langtidsleje en P
plads i den private del af p kælderen, ved dog ikke lige hvem man skal
henvende sig til, men det må man kunne finde svar på i centret. Der er jo
masser af private p kældere i Århus og også Viby, men det er porthøjden som
stopper dig, men det er du nok klar over.
Hvad med Århus Sporveje garage i Trandbjerg, den er vist halv tomt, måske du
kan leje plads der.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?