Sussi og Leo ?
Fra : Peter Heide

Dato : 18-09-10 18:53

Jeg er stor fan af Sussi og Leo og er så heldig at ligge inde med nogle af
deres sjældne kassettebånd /LPer /fra start 80erne.

Toppen af en rare-ting er singlen "Brevene Til Mormor" fra 1984 . Den har
jeg odså i min samling.

Men .....jeg mangler desværre en del kassettebånd feks. Spil Op, Humøret er
i Top, En Lille Sang, alle fra 1982 - 84.

Nogen hér der har en ide hvor man evt kan få en kopi af dem fra ?

De sidste kassetter købte jeg for en 5 -6 år siden direkte fra Sussi og Leo,
og det VAR de sidste de lå inde med. MINUS dem de havde til eget forbrug.

!!!! Hjælp please. DUSØR GIVES for et godt tip !!!!

Fra : -=JF=-

Dato : 19-09-10 07:05

Den 18/09/10 19.53, Peter Heide skrev:
> Jeg er stor fan af Sussi og Leo

Min dybeste kondolence!

--
Mhv.
John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-10 09:57

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er stor fan af Sussi og Leo

God bedring

Hilsen Åge

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 14:06

meddelelsen news:4c95d07c$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> God bedring

.....og det skulle komme fra dig

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-09-10 17:37

meddelelse news:4c95d07c$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> God bedring
>
> Hilsen Åge

Selv Åge har et bundniveau

Fra : Henning Jensen

Dato : 19-09-10 17:47

Den 19-09-2010 18:37, Allan Krautwald skrev:

> Selv Åge har et bundniveau

Er det ikke en lidt løs påstand?

Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-09-10 17:56

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke en lidt løs påstand?

Lidt måske

Fra : Henning Jensen

Dato : 19-09-10 18:29

Den 19-09-2010 18:55, Allan Krautwald skrev:

> Lidt måske

'V' har netop startet en tråd med "Schlagerfeberen o.s.v.". En af
sangerinderne, der er med i det kommende gæstespil (et gæstespil som Åge
snart vil forherlige), er "Jodlerkönigin Herlinde":

http://www.youtube.com/watch?v=vCnPtkADf3E&feature=related

Hvis du klarer, at høre nummeret til ende, så vil du sikkert, som jeg,
foretrække Sussi og Leo på torvet i Køge, med en kold fadøl i hånden, i
skyggen under Frederik den 7., frem for denne "præstation".

Henning.

Fra : V

Dato : 19-09-10 18:58

> [...]
> foretrække Sussi og Leo på torvet i Køge, med en kold fadøl i hånden, i
> skyggen under Frederik den 7., frem for denne "præstation".

Jeg kendte ikke umiddelbart hende Jodleren, og kan heller ikke meget til
overs for jodlen!

Men at vælge mellem hende og Sussi er som at vælge mellem pest og kolera!

Heldigvis er der andre med på turnéen, og topnavnet er i min verden Stefanie
Hertel: http://www.youtube.com/watch?v=osqKhpcarqo. Hun synger godt, og ser
godt ud!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-10 19:04

"V" <videovideo999@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Heldigvis er der andre med på turnéen, og topnavnet er i min verden
> Stefanie Hertel: http://www.youtube.com/watch?v=osqKhpcarqo. Hun synger
> godt, og ser godt ud!

Men de øvrige navne er da udmærkede. Markus er jo forsangeren fra
Klostertaler.
Det skal nok blive wældigt i Horsens (Danmarks nye slager-by)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-10 19:16

meddelelsen news:4c965080$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 19:28

> [...]
> overs for jodlen!
>
> Men at vælge mellem hende og Sussi er som at vælge mellem pest og kolera!

Selvklart Sussi. Hun har sgu da sin helt egen stil. Det dér stykke
jodle-plastik, findes der 1000vis af.

Den størte danske jodler i er : Jodle Darling, desværre er hun røget totalt
i glemmebogen. har en enkelt kassettebånd med hende som jeg købte i Bogense
for 7-8 år siden. Fik også een med Jodle-Johnny og Jodle Finn med i købet.
Det var en STOR dag.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-10 19:30

> [...]
> Bogense for 7-8 år siden. Fik også een med Jodle-Johnny og Jodle Finn med

Jeg bliver dårlig

Hilsen Åge

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 19:35

meddelelsen news:4c965692$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg bliver dårlig

Hvis du hørte Jodle Johnny's "Tyrolerstemning" Kassetten er udgivet af Reca.
Så tror jeg du ville blive positivt overrasket : har aldrig hørt en spille
SÅ hurtigt på harmonika og hans jodlen til : vil jeg kalde for "speed-jodle"
Det går fandme hurtigt.

Fra : Martin Bak

Dato : 20-09-10 17:00

> Er det ikke en lidt løs påstand?

Jo. Åge har tidligere fremturet med at Flemming Anthony kan synge.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 17:09

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Jo. Åge har tidligere fremturet med at Flemming Anthony kan synge.
>
> --
> Martin

Åge synes at Flimmer synger denne sang rigtigt godt.
http://www.youtube.com/watch?v=Z3CyfjVbq2c

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 08:30

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jo. Åge har tidligere fremturet med at Flemming Anthony kan synge.

> [...]

Tja, men når vi skal være ærlige, så har han da vist også gjort det meget
godt... Eller hvad ???

M.V.H....Benny..

Fra : Martin Bak

Dato : 21-09-10 08:39

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, men når vi skal være ærlige, så har han da vist også gjort det meget
> godt... Eller hvad ???

*Host host* Har du nogensinde hørt manden "synge"? Det er så hvinende falsk,
at selv Sussi fremstår som en stor kunstner i sammenligning.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 08:55

> *Host host* Har du nogensinde hørt manden "synge"? Det er så hvinende
> falsk, at selv Sussi fremstår som en stor kunstner i sammenligning.
>
> --

Det er dælme afslørende, når nogen påstår at Flemming Anthony kan
synge...det diskvalificerer sgu enhver debat. Manden er totalt hamrende
umusikalsk og pinlig.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 09:22

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er dælme afslørende, når nogen påstår at Flemming Anthony kan
> synge...det diskvalificerer sgu enhver debat. Manden er totalt hamrende

Jamen det siger du jo om alle... Så hvem gider tage dig alvorligt

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 13:36

> Jamen det siger du jo om alle... Så hvem gider tage dig alvorligt

Det er det sædvanlig vrøvl med dig.

Fra : Hauge

Dato : 21-09-10 14:18

Allan Krautwald skrev:
> Det er det sædvanlig vrøvl med dig.

Er det ikke rart, altid at være dén person der altid har den evige
sanhed her i livet? Man undrer sig over at du ikke er blevet til noget mere.

/Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 15:38

> Er det ikke rart, altid at være dén person der altid har den evige sanhed
> her i livet? Man undrer sig over at du ikke er blevet til noget mere.
>
> /Hauge

Hauge, du sidder da vel ikke og siger, at Allan er den offentlige mening
))
Så længe den er negativ...

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 15:46

> Er det ikke rart, altid at være dén person der altid har den evige sanhed
> her i livet?

Det er så din mavesure udlægning. Du er måske skabsfan af Sussi og Leo og
Flemming Anthony?

Fra : Hauge

Dato : 21-09-10 15:58

Allan Krautwald skrev:
> Det er så din mavesure udlægning.

Sjovt nok, alle indlæg der ikke lige passer herren, er mavesure. Du må
vitterligt være en gammel gnaven og bitter mand, der er sur over at han
ikke er blevet til det han mener at være berettiget til her i livet.

> Du er måske skabsfan af Sussi og Leo og
> Flemming Anthony?

Hellere det, end være fan af en afdanket radiovært, der tror han er
hævet langt over gud.

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 17:27

> Hellere det, end være fan af en afdanket radiovært, der tror han er hævet
> langt over gud.
>
> /Hauge

Hvem tænker du på? Poul Foged, Niels Fisker eller Hans Otto Bisgaard?

Fra : Hauge

Dato : 21-09-10 17:30

Allan Krautwald skrev:
> Hvem tænker du på? Poul Foged, Niels Fisker eller Hans Otto Bisgaard?

Du har valgt tre ens personer, men ham jeg tænker på, er noget værre..

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 17:44

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Du har valgt tre ens personer, men ham jeg tænker på, er noget værre..
>
> /Hauge

Nu synes jeg det vil være usvageligt at nævne navne, men begynder fornavnet
med "A" og efternavnet med "K" og bor han i Svendborg
og sidderr han med sin røv oppe i en frituregryde og nye en flok sveller med
det hele?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 18:03

> Du har valgt tre ens personer, men ham jeg tænker på, er noget værre..
>
> /Hauge

Nå ja for pokker....Mylius

Fra : Hauge

Dato : 21-09-10 18:08

Allan Krautwald skrev:
> Nå ja for pokker....Mylius

Nænej, han laver også "radio" på engelsk, eller hvad man nu skal kalde
sproget. Er du ved at være på sporet?

/Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 18:14

> Nænej, han laver også "radio" på engelsk, eller hvad man nu skal kalde
> sproget. Er du ved at være på sporet?
>
> /Hauge

Tom Browne?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 19:41

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Nænej, han laver også "radio" på engelsk, eller hvad man nu skal kalde
> sproget. Er du ved at være på sporet?
>
> /Hauge

HWA? - er Krutte begyndt at lave radio på engelsk ???

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 21-09-10 19:50

Åge Halldorsson skrev:
> HWA? - er Krutte begyndt at lave radio på engelsk ???

Følger du slet ikke med i grupperne? Du skuffer...

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 17:42

> [...]
> ikke er blevet til det han mener at være berettiget til her i livet.

> Hellere det, end være fan af en afdanket radiovært, der tror han er hævet

Rolig nu! - de fleste radioværter er som regel narhoveder, at høre på.
Og de ER hævet over Gud.

PS: mener de selv

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 21-09-10 17:45

Åge Halldorsson skrev:
> Rolig nu! - de fleste radioværter er som regel narhoveder, at høre på.

Der er nogen der ikke er, men kan faktisk ikke lige komme i tanke om
hvem det skulle være.

> Og de ER hævet over Gud.

Jada, snudeskaftet er i hvert fald.

> PS: mener de selv

De er jo også "alene" i verden, i hvert fald hvis det er meninger der
tales om.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 18:00

> De er jo også "alene" i verden, i hvert fald hvis det er meninger der
> tales om.
>
> /Hauge

Ja og lyttere

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 18:04

meddelelse news:4c98e061$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Rolig nu! - de fleste radioværter er som regel narhoveder, at høre på.
> Og de ER hævet over Gud.
>
> PS: mener de selv

Nu ikke så bitter over, at din radiostation aldrig kom igang Åge. Der er
ikke brug for bonderøvs radio.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 18:08

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Nu ikke så bitter over, at din radiostation aldrig kom igang Åge. Der er
> ikke brug for bonderøvs radio.

Arrrhhhhh...... det behøver da ikke at være narhovede-radio det hele.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 18:15

meddelelse news:4c98e660$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Arrrhhhhh...... det behøver da ikke at være narhovede-radio det hele.
>
> Hilsen Åge
Næeh det slap de så for, da du kuldsejlede.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 19:43

> [...]
> meddelelse news:4c98e660$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Næeh det slap de så for, da du kuldsejlede.

Jeg var nær ved at kuldsejle i dag. Vi har den nye 4-sporede færge med plads
til 30 biler, til årligt eftersyn.
Vi sejler i denne uge med en Morten Korch-færge af træ, der kun kan tage 12
biler og hvor det er ren kaos når man skal af og på færgen.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 19:49

meddelelsen news:4c98fccb$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Vi sejler i denne uge med en Morten Korch-færge af træ, der kun kan tage
> 12 biler og hvor det er ren kaos når man skal af og på færgen.

Forkerte færge fra 1966 (Morten Korch-færge):
http://www.knokgaard.eu/Faerge%20Stenoere.JPG

Rigtige færge:
http://www.skive.dk/files/Institutioner2/Skive.dk/NATUR%20MILJ%C3%98%20TRAFIK/Havne%20og%20F%C3%A6rger/Fursund%20F%C3%A6rgeri/Fur%20F%C3%A6rgen.jpg

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 21:08

meddelelse news:4c98fe20$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Forkerte færge fra 1966 (Morten Korch-færge):
> http://www.knokgaard.eu/Faerge%20Stenoere.JPG

Det var dengang, der var færger til

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-10 14:19

> Det var dengang, der var færger til

................IHHHHHH ja.- Idag var der bilkø op forbi DagliBrugsen, en
halv km. fra færgen.
Med 12 biler - 4 gange i timen, giver det en ventetid på et par timer. Det
var dengang der var ventetid til.

Må jeg venligst bede om den normale 4-sporede færge, TAK
http://www.furskole.dk/wp-content/uploads/2010/07/Sleipner-Fur_320x152.jpg
De Morten Korch-færger sejler stadig på Mors, Feggesund og Næssund. Der er
ikke noget med "dengang" de var til. Den færge-type er stadig til.

Feggesund (NordMors):
http://www.visitmors.dk/NR/rdonlyres/56B47CAB-76C1-4814-AF6F-FB9C2B49A0EE/0/FeggesundFaerge.jpg

Neessund (SydMors)
http://www.visitdenmark.com/NR/rdonlyres/12AD0C87-5090-4980-9FCD-925614ECF766/0/45_701_3030.jpg

Men bare det er på Mors de er til, så skidt. Bare hold dem væk herfra. De
kan kun tage 10 biler. den 4-sporede færge tager 30 biler

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-09-10 08:47

meddelelse news:4c9a0240$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Men bare det er på Mors de er til, så skidt. Bare hold dem væk herfra. De
> kan kun tage 10 biler. den 4-sporede færge tager 30 biler

Nå ja, men på de pladser, kan man vel også kalde dem for tilstrækkelige....
Jeg har aldrig oplevet ventetid i Feggesund.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 15:37

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Det er det sædvanlig vrøvl med dig.

Ja selvfølgelig, det har jeg da heller ikke tænkt mig at ændre )

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 15:47

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Ja selvfølgelig, det har jeg da heller ikke tænkt mig at ændre )
>
> M.V.H....Benny..

Smut nu ud og pløj en mark.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 15:54

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Smut nu ud og pløj en mark.

Smut nu selv ud og leg på motorvejen.

Hilsen åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 16:48

meddelelse news:4c98c703$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Smut nu selv ud og leg på motorvejen.
>
> Hilsen åge

Det må du ikke sige Åge, han farer vild, inden han finder motorvejen..

Så bare sig, Sæt dig ud og leg med de store lastbiler

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 17:28

meddelelse news:4c98c703$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Smut nu selv ud og leg på motorvejen.
>
> Hilsen åge

Smut nu ud og hyp dine kartofler...husk at have røven bar, så fluerne
forsvinder fra din kringlede hjerne

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 17:46

> Smut nu ud og hyp dine kartofler...

Jeg har kun jordbær i år

> husk at have røven bar,

Hov hov! - det er ikke mig der sidder med bar røv i en frituregryde og æder
sveller

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 16:45

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Smut nu ud og pløj en mark.

Det gør jeg sikkert også

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 17:50

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør jeg sikkert også
>
> M.V.H....Benny..

og hehe, det kan da godt være at Krutte ikke har jord at pløje i en have,
men jord, så hehe, så kan han jo bare gnægnæk pløje sit hovede.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 18:34

meddelelse news:4c98e22d$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> og hehe, det kan da godt være at Krutte ikke har jord at pløje i en have,
> men jord, så hehe, så kan han jo bare gnægnæk pløje sit hovede.

Hej Åge

Jamen du kender da godt de gamle udsagn.... Allan lyder som om han har så
meget jord i hovedet, han kunne få landbrugsstøtte... Men det runger stadig
så meget deroppe, så man får tanken... Hvis han nu fyldte det op, ville han
kunne indkassere egnsudviklingsstøtte.... Klippede han så hår i næse og
ører, kunne han også få braklægningsstøtte.... Men da den er suspenderet, så
vover han ikke at gøre det, for så kommer han i strid med den nye
vandmiljølov... Så derfor kan du jo nok forstå.... Han har ikke andre
steder, at hælde vand ud af ørerne, end her... )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 19:50

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 19:51

> [...]

> den nye vandmiljølov... Så derfor kan du jo nok forstå.... Han har ikke
> andre steder, at hælde vand ud af ørerne, end her... )

HIHI - 10 point herfra

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 21:09

meddelelse news:4c98fe92$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> HIHI - 10 point herfra
>
> Hilsen Åge

En speciel bondehumor?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 14:09

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jamen det siger du jo om alle... Så hvem gider tage dig alvorligt
>
> M.V.H....Benny..

Det åbner op for spørgsmålet om hvor vidt Krutte faktisk er en automatisk
mail-svarer. hehe

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 09:21

> [...]
>>

> *Host host* Har du nogensinde hørt manden "synge"? Det er så hvinende
> falsk, at selv Sussi fremstår som en stor kunstner i sammenligning.

Hej Martin

Det har jeg ikke bemærket, så jeg syntes stadig, han gør det ganske
udemærket.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 14:13

> [...]

> *Host host* Har du nogensinde hørt manden "synge"? Det er så hvinende
> falsk, at selv Sussi fremstår som en stor kunstner i sammenligning.

Hark! Hark! -
Manden er så dygtig, at han faktisk har lavet fodboldlandsholdets slagsang:
http://www.youtube.com/watch?v=ivcdNH0UAT0&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Vidal

Dato : 21-09-10 14:24

Den 21-09-2010 15:12, Åge Halldorsson skrev:

> [...]
>
> Hark! Hark! -
> Manden er så dygtig, at han faktisk har lavet fodboldlandsholdets slagsang:

Var det ikke også ham, der producerede Erhard Jakobsens
slagsange?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 15:48

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Var det ikke også ham, der producerede Erhard Jakobsens
> slagsange?

Jo og der var der jo også tale om "kvalitet"

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 16:46

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jo og der var der jo også tale om "kvalitet"

Du ville næppe kunne kende det, om du så havde det i hånden

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 17:29

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Du ville næppe kunne kende det, om du så havde det i hånden
>
> M.V.H....Benny..

Se nu ved jeg jo ikke, hvad du har i hånden og hvad du gør ved den...

Fra : Hauge

Dato : 21-09-10 17:31

Allan Krautwald skrev:
> Se nu ved jeg jo ikke, hvad du har i hånden og hvad du gør ved den...

Måske det er bedre at have noget i hånden, når nu hovedet er tomt. Prøv det.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 17:52

> Måske det er bedre at have noget i hånden, når nu hovedet er tomt. Prøv
> det.
>
> /Hauge

haha MEGAgrin

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 18:06

> Måske det er bedre at have noget i hånden, når nu hovedet er tomt.

Så så pas nu på din tennisalbue.

Fra : Hauge

Dato : 21-09-10 18:09

Allan Krautwald skrev:
> Så så pas nu på din tennisalbue.

Hehe, jeg kan jo ikke passe på din (tennisalbue), vel? Den er for langt
væk..

/Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 18:11

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Se nu ved jeg jo ikke, hvad du har i hånden og hvad du gør ved den...

Hvis du ikke ved hvad jeg har i hånden, hvorfra ved du så, det er en " Den "

M.V.H....Benny..

Fra : P.Petersen

Dato : 21-09-10 14:37

meddelelsen news:4c98af58$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Hark! Hark! -
> Manden er så dygtig, at han faktisk har lavet fodboldlandsholdets

Ved ikke lige om man kan kalde "Rød hvide farver" for fodboldlandsholdets
slagsang.
Der er da vist siden dengang, (1972) kommet betydeligt mere kvalificerede
bud på den titel.
Jeg tror ikke Flemming Anthony blev populær på sin sangstemme, (der mildest
talt ikke er blandt de største) men snarere pga af sit gode humør og evne
til at ramme nogle fællesnævnere, der appelerede til et udsnit af
befolkningen.
Mit bud på "Slagsangen" er: http://www.youtube.com/watch?v=11fsnM7xRmU
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 15:50

meddelelse news:4c98af58$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Hark! Hark! -
> Manden er så dygtig, at han faktisk har lavet fodboldlandsholdets

Ja indrømmet, det er store ord, fra en mand, der ikke selv kan holde
fuldtonen.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-09-10 10:25

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbrug.
>
> !!!! Hjælp please. DUSØR GIVES for et godt tip !!!!

Kiggede lige, og de så ikke umiddelbart ud til at være en del af indholdet i
en af kasserne. Men OK, jeg ved der ligger nogle, som aldrig er kommet ind
på computeren, så skulle jeg falde over dem, i mine eller andres kasser ( Og
hukommelsen ellers holder ) skal jeg nok råbe højt.

M.V.H...Benny..

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 14:09

> [...]
> ind på computeren, så skulle jeg falde over dem, i mine eller andres
> kasser ( Og hukommelsen ellers holder ) skal jeg nok råbe højt.

Nåh...men hvis du finder noget guf med de to store musikanter, skriv hér
eller på comicsFJERNDETTE@forum.dk så er jeg køber OGSÅ selvom jeg har det
i forvejen. Dog ikke deres 2000s produktioner, dem har jeg alle.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-09-10 07:55

> [...]
> eller på comicsFJERNDETTE@forum.dk så er jeg køber OGSÅ selvom jeg har
> det i forvejen. Dog ikke deres 2000s produktioner, dem har jeg alle.

Vi ser om jeg falder over noget spændende.... Man ved jo aldrig...

Om de er store musikere, har jeg ingen ide om... Det mener de i hvert fald
ikke selv... Men en ting ved jeg, de kan sælge den smule de har, på en
festlig og fornøjelig måde.... Og jeg kender ikke andre end Sussi, der kan
spille SOTW med sin venstre sko i øret.... Gør det så noget, hvis den ikke
lyder helt som DP... Og det er vel egentligt, hvad det hele drejer sig om...
At det er mest skæg & Ballade, med lidt musik blandet i... Altså stort set
lige som Poul Erik Krogen.... Hvis ikke man kom ind i Sallings restaurant,
fandt man aldrig ud af, om Poul Erik Krogen egentligt kunne spille, for
derinde hed det " Stop Talkin' & Let your fingers do the walkin' " Og det
gjorde han så, uden at solen blev sort.

M.V.H....Benny..

Fra : Peter Heide

Dato : 21-09-10 14:04

> [...]
> spille, for derinde hed det " Stop Talkin' & Let your fingers do the
> walkin' " Og det gjorde han så, uden at solen blev sort.

Sendte et brev til Leo; og LUCKY ME, han ligger stadig inde med nogle af de
gamle kassetter , så jeg venter med spæding på hvad det er for nogen og om
der måske også skulle være nogle LP'er imellem.

Ualmindelig flink fyr Leo.

Fik samtidig at vide at master-bånd til deres tidligere
udgivelser er gået tabt

Så det er bare med at gemme på sine ældre Sussi og Leo udgivelser !

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 14:15

> Så det er bare med at gemme på sine ældre Sussi og Leo udgivelser !

Ja, finder jeg nogle skal Guderne vide, at jeg nok skal sørge for, at de
bliver gemt særdeles godt.
Så jeg aldrig finder dem igen.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 15:49

meddelelse news:4c98afe4$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, finder jeg nogle skal Guderne vide, at jeg nok skal sørge for, at de
> [...]

Hvorfor dog det ?.... Hvis det bånd du engang købte for 1 Krone, pludseligt
er 500 Kr værd... Så vil du ærgre dig over, at du ikke kan finde det

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 15:55

> Hvorfor dog det ?.... Hvis det bånd du engang købte for 1 Krone,
> pludseligt er 500 Kr værd... Så vil du ærgre dig over, at du ikke kan
> finde det

Nå for Satan da. Ups. Så gemmer jeg dem bare en lille smule i stedet for.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 16:53

meddelelse news:4c98c74a$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Nå for Satan da. Ups. Så gemmer jeg dem bare en lille smule i stedet for.
>
> Hilsen Åge

Ja ja, pas nu på, de kan nemt blive penge værd

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 17:30

meddelelse news:4c98c74a$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nå for Satan da. Ups. Så gemmer jeg dem bare en lille smule i stedet for.
>
> Hilsen Åge
Krejler

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 15:47

> [...]
> udgivelser er gået tabt
>
> Så det er bare med at gemme på sine ældre Sussi og Leo udgivelser !

Ja det er da også det indtryk jeg har fået af dem.... Og efter hvad jeg kan
læse i Inger Støjbergs bog om dem, så er det da vist også hendes
opfattelse... Så for en gangs skyld, er jeg enig med en borgerlig politiker
)).

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 15:56

> [...]

> kan læse i Inger Støjbergs bog om dem, så er det da vist også hendes
> opfattelse... Så for en gangs skyld, er jeg enig med en borgerlig

Er der Støjsendren fra Hjerk-Harre du mener, der har skrevet en bog om
dem???

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 17:03

meddelelse news:4c98c795$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Er der Støjsendren fra Hjerk-Harre du mener, der har skrevet en bog om
> dem???
>
> Hilsen Åge

Så godt kender jeg ikke Inger, så jeg ved om hun er en støjsender Om
hun er født på Salling ved jeg ikke, men opvokset der, det er hun. Og hun
har gået på Morsø gymnasium, så hun har svirret rundt om dig... Men ikke set
" Dig " og hun ville da også være det rene kurvøseguf for dig. Din gamle
buk... ) Og ja, hun har skrevet en bog om Sussi & Leo... Jeg kan ikke
huske, er hun ikke Beskæftigeses minister nu, eller hvad hedder sådan noget.
Glemte lige, at hun er valgt i Skive kredsen, for Venstre...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 17:56

> Din gamle buk... )

Ja, hvad er der?

> Og ja, hun har skrevet en bog om Sussi & Leo... Jeg kan ikke huske, er hun
> ikke Beskæftigeses minister nu, eller hvad hedder sådan noget. Glemte
> lige, at hun er valgt i Skive kredsen, for Venstre...

Jeg så hende i Nykøbing gågade en dag, hvor hun delte reklameting ud. Jeg
fik en "svupper" til at rense afløb med.
Hun havde sat sedler på dem, hvor der stod noget med, at de var til at rense
ud i det politiske system med. HAHA.
Hilsen Venstre

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 18:36

meddelelse news:4c98e3b0$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Hun havde sat sedler på dem, hvor der stod noget med, at de var til at
> rense ud i det politiske system med. HAHA.

Nu du mener, så hun kunne få afløb for Dansk Folkeparti ))

Ja det kan jeg lide... Pia ned i kloakkerne.....

Så kommer selv rotterne ud )

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 17:32

meddelelse news:4c98c795$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Er der Støjsendren fra Hjerk-Harre du mener, der har skrevet en bog om
> dem???
>
> Hilsen Åge
Dansk politiks svar på Sussi og Leo. Lam i roen og særdeles støjende

Fra : Hauge

Dato : 21-09-10 17:43

Allan Krautwald skrev:
> Lam i roen og særdeles støjende

Nåja, det er jo et område du har stor erfaring med.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 17:59

> Dansk politiks svar på Sussi og Leo. Lam i roen og særdeles støjende

Hun drøner rundt på Fur hele tiden. Cykler med en hob af politikere efter
sig
og vælter ind på Strandhotellet eller Restaurant Bryghuset.

http://furnyt.dk/2/index.php/artikler/alle-artikler-datoorden/1106-mod-inger-stojberg-pa-fur-bryghus

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 18:07

meddelelse news:4c98e45a$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hun drøner rundt på Fur hele tiden. Cykler med en hob af politikere efter
> sig
> og vælter ind på Strandhotellet eller Restaurant Bryghuset.

Ja vi kan jo se i disse dage, at de drikker meget i Venstre. Husk høreværn
næste gang hun kommer forbi.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 18:21

> [...]
> sig
> og vælter ind på Strandhotellet eller Restaurant Bryghuset.

Jamen der ville jeg da gerne møde hende... Det var da et af de bedste
steder... Kan vi ikke finde politisk fodslaw, kan vi da kvæle noget lokalbyg
øh undskyld bryg...

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 15:50

> [...]
> de gamle kassetter , så jeg venter med spæding på hvad det er for nogen og
> om der måske også skulle være nogle LP'er imellem.

Ja de har en hel lade fyldt med det lort, de ikke fik solgt.

> Fik samtidig at vide at master-bånd til deres tidligere
> udgivelser er gået tabt

En barmhjertig sjæl har nok slettet dem

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 15:57

> Ja de har en hel lade fyldt med det lort, de ikke fik solgt.
¨
sammen med en masse bånd med det fallerede orkester Rolling Oldefar

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 17:17

meddelelse news:4c98c7d6$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> ¨
> sammen med en masse bånd med det fallerede orkester Rolling Oldefar
>
> Hilsen Åge

Altså Åge....

Nu må du ikke give Rolling Ollefar skylden for, at en af deres fans har en
lidt forskruet holdning. Det er de trods alt, ikke herrer over... Og lige
som Flemming Anthony, har de også lavet en masse fedt musik. Bare synd for
Olde Allan, at han kun kan lide den ene af dem.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-10 12:24

http://www.qxl.dk/pris/cd-lp-fan-merchandise/merchandise--kassettebnd/kassettebnd/sussi-leo/v/an618581736/

> !!!! Hjælp please. DUSØR GIVES for et godt tip !!!!

Herligt.

Michael

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-09-10 12:27

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> http://www.qxl.dk/pris/cd-lp-fan-merchandise/merchandise--kassettebnd/kassettebnd/sussi-leo/v/an618581736/

> Herligt.
>

> Michael

Skal vi gætte på at prisen ikke kommer over de 5 kr.?

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 14:04

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> Skal vi gætte på at prisen ikke kommer over de 5 kr.?

Det gør den stensikkert !

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-09-10 07:15

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> Skal vi gætte på at prisen ikke kommer over de 5 kr.?

Ja, hvor meget har du råd til at tabe...

Jeg har råd til at vinde helt op til uendeligt

M.V.H....Benny..

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 14:12

"Trekroner" <xx> skrev i meddelelsen

> http://www.qxl.dk/pris/cd-lp-fan-merchandise/merchandise--kassettebnd/kassettebnd/sussi-leo/v/an618581736/

> Herligt.

he he - jeg er godt klar over ovenstående var på QXL, men fandt ud af ,
efter at have set det flotte cover, at jeg havde endda to eksemplar : et
orignalt og en bootleg CDR med samme.

Yes. Sussi og Leo bootlegs eksisterer skam.

Fra : Henning Jensen

Dato : 19-09-10 14:04

Den 18-09-2010 19:53, Peter Heide skrev:
> Jeg er stor fan af Sussi og Leo og er så heldig at ligge inde med nogle
> af deres sjældne kassettebånd /LPer /fra start 80erne.

Jeg er absolut ikke Sussi og Leo fan, men jeg kan alligevel ikke lade
være med, at more mig over deres 'fanden-i-voldskhed'.
De gør grin med os alle sammen, men ikke på nogen ond måde. Det er
danskhed når det er bedst/værst, afhængig af øjnene der ser.
Jeg har oplevet dem live et par gange, i det nordligste Jylland, lidt
længere oppe end Fur, og selv om jeg sad og 'krummede tæer', kunne jeg
ikke lade være med at smile.
Her et klip med dem, fra egnen hvor jeg nu jeg bor:

http://www.youtube.com/watch?v=Up0FeX--qsU&NR=1

Henning.

Jeg håber, at en af jeg kommer med et link til noget godt, efter denne
kommentar.

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 14:19

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Henning.
>
> Jeg håber, at en af jeg kommer med et link til noget godt, efter denne

Sussi er en ret veldrejet kvinde. Mange mænd kommer/kom kun til deres
konceret for at savle over hende. Hvis man sér een af deres koncert
DVDer(kan ikke huske hvilken) kan man se en ordentlig ølbøvs nærmest stå og
klæde hende af med øjnene . Man kan ihverttilfælde godt regne ud hvad han
skal hjem og lave efter koncerten og det er IKKE at lytte til Sussi og Leo
plader !

Fra : Henning Jensen

Dato : 19-09-10 14:26

Den 19-09-2010 15:18, Peter Heide skrev:

> Sussi er en ret veldrejet kvinde. Mange mænd kommer/kom kun til deres
> konceret for at savle over hende.

Jeg ved ikke om det var en hentydning til mig?
I øvrigt5 synes jeg ikke, at hun har pæne ben.

Henning.

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 14:54

> Jeg ved ikke om det var en hentydning til mig?
> I øvrigt5 synes jeg ikke, at hun har pæne ben.

Ingen hentydning. Syntes selv hun har utrolig flotte ben og flot krop. Hun
er blevet ældre men holder sig stadig godt.

http://www.youtube.com/watch?v=rBpVst6Aovg

Fra : Henning Jensen

Dato : 19-09-10 15:05

Den 19-09-2010 15:54, Peter Heide skrev:

> Ingen hentydning. Syntes selv hun har utrolig flotte ben og flot krop.
> Hun er blevet ældre men holder sig stadig godt.
> http://www.youtube.com/watch?v=rBpVst6Aovg

Tag mig ikke så alvorligt, og ja, hun holder sig rigtig godt.
Jeg betragter dem som gode, ud fra samlede helhedsindtryk. De er
uhøjtidelige og de gør folk glade.

Henning.

Men jeg synes stadigvæk, at hun har for tynde lår!

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-09-10 15:46

> Sussi er en ret veldrejet kvinde. Mange mænd kommer/kom kun til deres
> konceret for at savle over hende.

De må sgu da være på udflugt fra Blindeinstituttet.
Jeg ville hellere tage en gnu bagfra, end at kaste mig ud i hende

Fra : Hauge

Dato : 19-09-10 15:52

Allan Krautwald skrev:
> Jeg ville hellere tage en gnu bagfra, end at kaste mig ud i hende

Nåja, men når man går rundt i Ikea eller lign. steder, så opdager man jo
hvor mange blinde mænd der findes i dette land, nogen må jo have gjort
det.. ;)

Mvh Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 19-09-10 16:03

Den 19-09-2010 16:45, Allan Krautwald skrev:

> De må sgu da være på udflugt fra Blindeinstituttet.
> Jeg ville hellere tage en gnu bagfra, end at kaste mig ud i hende

Jeg vil nu først se et billede af gnuen, før jeg vælger.

Henning.

Fra : -=JF=-

Dato : 19-09-10 16:39

Den 19/09/10 17.02, Henning Jensen skrev:
> Jeg vil nu først se et billede af gnuen, før jeg vælger.

Det får du så her:
http://2.bp.blogspot.com/_7Pi-Z9cJ7xM/TESBuPYDCuI/AAAAAAAABTA/NVVm7n9h9ws/s1600/susi.jpg

--
Mhv.
John

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-09-10 16:41

"-=JF=-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Det får du så her:
> http://2.bp.blogspot.com/_7Pi-Z9cJ7xM/TESBuPYDCuI/AAAAAAAABTA/NVVm7n9h9ws/s1600/susi.jpg
>
> --

Stik mig en spand...jeg har kvalme

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 17:04

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "-=JF=-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Stik mig en spand...jeg har kvalme
http://www.bodylines.dk/bl-sider/underhold/sussie01.html

Hér et andet billede af Sussi. Har lidt svært ved at se hvordan man kan få
"kvalme" at se på hende. Men selvfølgelig hvis man vælter sig i skønheder...

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-10 18:17

> [...]
>
> Hér et andet billede af Sussi. Har lidt svært ved at se hvordan man kan få
> "kvalme" at se på hende. Men selvfølgelig hvis man vælter sig i

Holy crap, der skal godt nok mere end et par sjusser til, før at jeg ville
gå tættere på det der :-/

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 18:30

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Holy crap, der skal godt nok mere end et par sjusser til, før at jeg ville
> gå tættere på det der :-/

Jeg syntes sgu' hun er en flot dame ,og så laver hun god musik.

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-10 18:51

> Jeg syntes sgu' hun er en flot dame ,og så laver hun god musik.

Jeg tillader mig at være uenig på begge punkter, men jeg er nok bedre vant
;)

http://www.youtube.com/watch?v=0Op0v3i7vr0
For f.... sake, det simpleste rif overhovedet kan hun ikke levere. Spiller
rene fjerdedele, og springer (u)elegant alle ottendedelsnoder og breaks
over. Det er ikke musik, det er voldtægt.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-09-10 19:20

> [...]
> rene fjerdedele, og springer (u)elegant alle ottendedelsnoder og breaks
> over. Det er ikke musik, det er voldtægt.

Ja det er satame storstygt og synge kan de sgu heller ikke.
Det er lige før Mathilde er musikalsk ved siden af

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 19:23

> [...]
> rene fjerdedele, og springer (u)elegant alle ottendedelsnoder og breaks
> over. Det er ikke musik, det er voldtægt.

Syntes godtnok at de hadefulde skriblerier under videoen er lidt voldsomme.
At de "må brænde op" osv

Måske Sussi har lyttet til en bootleg med Deep Purple med "first takes"
af SOTW ?

Kan nu bedre lide deres egne sange eller omarbejdelser af gamle danske
folkesange.

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-10 19:56

> Syntes godtnok at de hadefulde skriblerier under videoen er lidt
> voldsomme. At de "må brænde op" osv

Dem havde jeg faktisk ikke lagt mærke til, men det giver jeg dig ret i. De
har klart den berettigelse som deres billetsalg giver dem, så fred være med
det.

> Måske Sussi har lyttet til en bootleg med Deep Purple med "first takes"
> af SOTW ?

Tror at Blackmore, selv under indflydelse af 100 liter whisky kl 3.30, ville
være i stand til at holde rytmen ;)

> Kan nu bedre lide deres egne sange eller omarbejdelser af gamle danske
> folkesange.

Jamen dig om det. Jeg har egentlig ikke noget imod det, men at kalde det
musikalsk talent ville være ensbetydende med, at alle danske konservatorier
kunne nedlægges. Jeg kunne lære en døvstum at spille bedre på guitar end
Sussi, på ½ time

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-09-10 19:19

> Holy crap, der skal godt nok mere end et par sjusser til, før at jeg ville
> gå tættere på det der :-/

Vil du låne en gnu

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 19:24

> Vil du låne en gnu

Hvem siger gnuen vil have noget med Jer at gøre ?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-09-10 19:37

> Hvem siger gnuen vil have noget med Jer at gøre ?

Næeh hvem ved...men det er sgu da bekymrende, at du drømmer om Sussi

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 19:47

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Næeh hvem ved...men det er sgu da bekymrende, at du drømmer om Sussi

......syntes nu det er mere bekymrende at du hellere vil tage en gnu bagfra

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-10 19:58

> .....syntes nu det er mere bekymrende at du hellere vil tage en gnu
> bagfra

Synes at begge dele er ret bekymrende, men det må I jo om.
Jeg holder mig til kvinder med mere kvalitet og klasse, og kæledyr der ikke
skal være andet end kæledyr.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-10 21:00

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> .....syntes nu det er mere bekymrende at du hellere vil tage en gnu
> bagfra

Krutte og en gnu.
Billede gå væk - billede gå væk - væk - væk

Hilsen Åge

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-10 19:51

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Næeh hvem ved...men det er sgu da bekymrende, at du drømmer om Sussi

http://pumapac.org/wp-content/uploads/2010/08/gnu2.jpg

men...æh...efter at have kikket på dette billede, så kan vi nok blive enige
; der er sgu et eller andet ved sådan en gnu......

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-09-10 07:34

> [...]
>
> men...æh...efter at have kikket på dette billede, så kan vi nok blive
> enige ; der er sgu et eller andet ved sådan en gnu......

Ja var jeg Allan, ville jeg i hvert fald ikke tage ham der bagfra...

Han kunne få et horn i siden på ham )))

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-09-10 07:31

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Hvem siger gnuen vil have noget med Jer at gøre ?

Du finder da aldrig en gnu, der gider høre på deres brokkerier...

Det ville i øvrigt også være at forurene Gnu'ens miljø...

Det får man sgu bøder for )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 15:39

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> Har lidt svært ved at se hvordan man kan få "kvalme" at se på hende. Men
> selvfølgelig hvis man vælter sig i skønheder...

http://www.youtube.com/watch?v=TyaiGyMxPiw
Hilsen Åge

Fra : -=JF=-

Dato : 19-09-10 17:50

Den 19/09/10 17.41, Allan Krautwald skrev:
> Stik mig en spand...jeg har kvalme

Joh - Men det kunne da være værre... Det kunne have været Leo f.eks

--
Mhv.
John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-10 19:29

"-=JF=-" <null@null.null> skrev i meddelelsen

> Joh - Men det kunne da være værre... Det kunne have været Leo f.eks
>
> --
> Mhv.
> John

Shit! - jeg må have en panodil

PS: Det er lige ved at popmusik lyder bedre

Hilsen Åge

Fra : Martin Bak

Dato : 21-09-10 09:42

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "-=JF=-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Stik mig en spand...jeg har kvalme

Så skal du ikke se dette billede. Advarsel! Stærkt kvalmende!
http://martinbak.dk/privat/sussi.jpg

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 13:37

> Så skal du ikke se dette billede. Advarsel! Stærkt kvalmende!
> http://martinbak.dk/privat/sussi.jpg

Ja det er sgu storstygt.

Fra : P.Petersen

Dato : 21-09-10 14:38

> [...]
>
> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Så skal du ikke se dette billede. Advarsel! Stærkt kvalmende!

LOL. :))=

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Henning Jensen

Dato : 19-09-10 16:13

Den 19-09-2010 16:45, Allan Krautwald skrev:

> Jeg ville hellere tage en gnu bagfra, end at kaste mig ud i hende

Jeg må erkende, at hun er svær at stå for:

http://www.youtube.com/watch?v=bPjy5-pZnG4

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-09-10 07:21

> [...]
>
> De må sgu da være på udflugt fra Blindeinstituttet.
> Jeg ville hellere tage en gnu bagfra, end at kaste mig ud i hende

Vil du låne en stol ?

M.V.H....Benny..

Fra : Vidal

Dato : 20-09-10 20:30

Den 19-09-2010 16:45, Allan Krautwald skrev:
> "Peter Heide"<salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> De må sgu da være på udflugt fra Blindeinstituttet.

Prøv at lægge mærke til publikum, stort set kun ældre, gråhårede,
halvskaldede mænd.

> Jeg ville hellere tage en gnu bagfra, end at kaste mig ud i hende

Egentligt er det overraskende, at vi her i Danmark har en
nyhedsgruppe, hvor man hovedsageligt diskuterer tysk
schlagermusik, tysk/østrigsk jodlehalløjsa osv. Det ville jeg
have forsvoret for 10 år siden.

De forrige Tider ere forsvundne, Ewald, som Arendse ville
udtrykke det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henning Jensen

Dato : 20-09-10 21:04

Den 20-09-2010 21:30, Vidal skrev:

> [...]
> have forsvoret for 10 år siden.
> De forrige Tider ere forsvundne, Ewald, som Arendse ville

Jeg synes ikke, at det kun er tysk og østrigsk og hollandsk schlager der
diskuteres. Du er/har selv været med til, at gøre repertoiret mere
alsidigt.

Måske var det en ide, at starte noget Ewald op. Kom med en tråd.
Her lidt Oehlenschläger:

http://www.youtube.com/watch?v=bbcUfEL6O9s

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 08:06

> [...]
> alsidigt.
>
> Måske var det en ide, at starte noget Ewald op. Kom med en tråd.

Ø'enslager, var det før vi fik landsdækkende hitlister ?

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-09-10 09:31

Den 21-09-2010 09:06, Benny Mortensen skrev:

> Ø'enslager, var det før vi fik landsdækkende hitlister ?

Det havde man også dengang. Man kunne aflæse succesen på oplagene af
noderne.

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 15:39

> Det havde man også dengang. Man kunne aflæse succesen på oplagene af
> noderne.
>
> Henning.

Aha... Det anede mig, der var en finte

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 21:11

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> have forsvoret for 10 år siden.
>
> De forrige Tider ere forsvundne, Ewald, som Arendse ville

Det er jo den almindelige udvikling. Tysk slager og slagermusik i
almindelighed stormer jo frem i Danmark. Det gjorden ikke for ti år siden.

Idag er der ikke mange der siger noget dårligt om slagermusik og det er
blevet ganske normalt at tysk slagermusik stormer op på den danske
salgslistes førsteplads i flere uger.
I denne uge er der tysk slager både på plads nr. 4 og plads nr. 6. - Det var
utænkeligt før i tiden.
Derfor har tysk slager en fremtrædende rolle idag, i modsætning til for
ti år siden. Det er blevet folkeeje i Danmark. Selv tysk tv etablerer nu
kæmpemæssige musikshow i Danmark.
Det er første gang nogensinde.
Slagermusik er simpelthen bare blive "in" i Danmark

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 21:18

meddelelsen news:4c97bfbc$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> kæmpemæssige musikshow i Danmark.
> Det er første gang nogensinde.
> Slagermusik er simpelthen bare blive "in" i Danmark

............... og skal vi ikke lige lade den tyskprægede livglæde bryde ud i
vild jubel. Vi er trods alt på vej:
http://www.youtube.com/watch?v=gEPzvF2G4BQ

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 20-09-10 21:20

Den 20-09-2010 22:18, Åge Halldorsson skrev:

> .............. og skal vi ikke lige lade den tyskprægede livglæde bryde
> ud i vild jubel. Vi er trods alt på vej:
> http://www.youtube.com/watch?v=gEPzvF2G4BQ

Det er vist her, at politiet skal sættes ind.....

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-10 21:24

> Det er vist her, at politiet skal sættes ind.....
>
> Henning.

Herre Gud. Hvis de skulle gribe ind mod den smule livsglæde, hvad skulle de
så her: http://www.youtube.com/watch?v=ivcdNH0UAT0&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 20-09-10 21:33

Den 20-09-2010 22:24, Åge Halldorsson skrev:

> Herre Gud. Hvis de skulle gribe ind mod den smule livsglæde, hvad skulle
> de så her: http://www.youtube.com/watch?v=ivcdNH0UAT0&feature=related

How... dejligt med et eksempel på en, fra den kommende talentmasse...
Hvornår får vi ham at se i Horsens?

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 08:36

meddelelse news:4c97c2fe$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Herre Gud. Hvis de skulle gribe ind mod den smule livsglæde, hvad skulle
> [...]

Tja, det kunne jo ende i rene Taleban tilstande
Så får jeg sgu problemer, jeg får aldrig en håndsbredde skæg. )

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-09-10 21:25

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er vist her, at politiet skal sættes ind.....
>
> Henning.

Uha ja. Selv efter tysk skala, er det her dælme kriminelt.

Fra : Vidal

Dato : 20-09-10 21:35

Den 20-09-2010 22:10, Åge Halldorsson skrev:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Det er jo den almindelige udvikling. Tysk slager og slagermusik i almindelighed
> stormer jo frem i Danmark.

Det tror jeg simpelthen ikke på.

> Det gjorden ikke for ti år siden.

Nej.

> [...]
> førsteplads i flere uger.
> I denne uge er der tysk slager både på plads nr. 4 og plads nr. 6. - Det var

Mon ikke det er smarte pladeselskaber, der har fundet en måde
at manipulere med tallene på?

> Derfor har tysk slager en fremtrædende rolle idag, i modsætning til for ti år
> siden. Det er blevet folkeeje i Danmark. Selv tysk tv etablerer nu kæmpemæssige
> musikshow i Danmark.

Nu har jeg set nogle af de links, du bringer. Det ser ud
som "kunstnerne" i udpræget grad bruger playback. Er det
også tilfældet, når de spiller live?

> Det er første gang nogensinde.
> Slagermusik er simpelthen bare blive "in" i Danmark

Danskerne er ved at blive bayrere og østrigere, musikalsk set?

Jeg tror ikke på det. Det er jo "tilbage til fortiden".

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 15:32

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Mon ikke det er smarte pladeselskaber, der har fundet en måde
> at manipulere med tallene på?

Nårh jo

> Nu har jeg set nogle af de links, du bringer. Det ser ud
> som "kunstnerne" i udpræget grad bruger playback. Er det
> også tilfældet, når de spiller live?

Ikke altid, men som regel.

> Danskerne er ved at blive bayrere og østrigere, musikalsk set?
> Jeg tror ikke på det. Det er jo "tilbage til fortiden".

Det er tilbage til den molodiøse synge-med-klappe-sang.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-09-10 15:35

Den 21-09-2010 16:32, Åge Halldorsson skrev:

> Det er tilbage til den molodiøse synge-med-klappe-sang.

"Vin og Ølgod" samt enkeballerne i Damhuskroen.

Henning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-09-10 15:51

> "Vin og Ølgod" samt enkeballerne i Damhuskroen.
>
> Henning.

Nu skal du ikke lokke med Åge. Det ender med han svigter grillmutter, hvis
han kommer på Damhuskroen

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-09-10 16:04

Den 21-09-2010 16:51, Allan Krautwald skrev:

> Nu skal du ikke lokke med Åge. Det ender med han svigter grillmutter, hvis
> han kommer på Damhuskroen

Enkebal, der er noget for Åge:

http://www.youtube.com/watch?v=zalDVnzaP6w

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-10 18:12

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Enkebal, der er noget for Åge:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=zalDVnzaP6w
>
> Henning.

http://www.youtube.com/watch?v=ylewP6ceMf8&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-09-10 18:32

Den 21-09-2010 19:11, Åge Halldorsson skrev:

> http://www.youtube.com/watch?v=ylewP6ceMf8&feature=related

Fornemmer jeg, at du er ved at få et lidt bredere syn på musik?

Henning.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 18:39

> Fornemmer jeg, at du er ved at få et lidt bredere syn på musik?
>
> Henning.

Ah det ved jeg nu ikke, det lød som var han på vej ind i tragten

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-10 16:44

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> "Vin og Ølgod" samt enkeballerne i Damhuskroen.
>
> Henning.

Det var tider dengang... Så de måtte da gerne komme tilbage.

M.V.H....Benny..