Vejlefjordbroen i går nat
Fra : steen

Dato : 18-09-10 00:47

Er her nogen der ved hvad der udspillede sig på Vejlefjordbroen natten
mellem torsdag og fredag (16-17. sept '10) ?

Jeg kørte i nordgående retning kl. ca. 01, og i sydgående spor ude midt på
broen holdt 2 politibiler med blink, og foran dem lå 2 personer på knæ med
håndjern på ryggen. Trafikken var spærret af politi i sydgående retning (på
nordsiden af broen), hvilket gav kødannelse fra broen og helt op til
Starmark. Da jeg kørte sydpå igen omkring kl 02 var der stadig kø, jeg kørte
fra ved trafikcenteret/McD og tog landevejen sydover.

Mvh Steen